Gå til innhold

bare for å høre....vil du være utro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lett å si uten å være prøvd...

selvfølgelig er det ingen som _vil_ det.

Det er allikevel ikke alltid like lett å trekke seg når følelsene er på topp for en annen....

Men her på dol finner vi bare dem med høy moral som kan svare bastant nei og så vil de aldri gjøre det heller.

Jeg har vært der, ville ikke, gjorde det og angret siden. Ble tilgitt og vil nå si som de andre: _jeg vil ikke_

Annonse

serendipity

De færreste vil vel i utgangspunktet det. Selv var jeg utro (ikke sex) med han jeg var sammen med før min nåværende samboer. Jeg klina opptil flere ganger med flere menn. Var ikke mer enn 17 år, (ikke det at det var noen unnskyldning). Jeg får si at jeg håper jeg ikke kommer til å være utro, men å være så bastante som enklte her er, og si blankt nei, det kan jeg ikke. For man vet jo aldri.

Tanken på å være utro er svært fjern for meg, så jeg håper jeg for all tid kan klare å styre meg. Når det gjelder min mann så håper jeg selvsagt det samme. Men er på ingen måte så naiv/blåøyd som enkelte og tror at nei min mann ville aldri funnet på noe sånt for det "liksom ikke han".

Såklart jeg stoler på han,og det fortjener han. Men jeg ville aldri sagt at det kunne aldri min mann gjort. Jeg tror ikke han ville gjort det, men jeg kan da ikke forutse hans handlinger.

Gjest ikke ennå i hvert fall...

Ikke lett å si nei??

Det er bare å si nei, eller gjøre det slutt med typa du er sammen med først!

Det var ikke det jeg sa.

Jeg sa at det er så lett å svare "nei, jeg ville ikke ha vært utro", før man kommer i situasjonen selv.

Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å vært utro mot ham jeg bor sammen med.

Når du er i et seriøst forhold, så bør man ha såpass respekt for den andre parten at man ikke er utro. Det er jo tross alt ganske grunnleggende at man skal kunne stole på hverandre i et forhold!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...