Gå til innhold

bare for å høre....vil du være utro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Toppers

Det kam man aldri vite..........

50% eller flere av dere som svarte nei her vil være utro på en eller annen måte innen 6 år. *S* og der vil fortsatt fordømme de som var ærlige å sa det her åpent. For med dere er det annerledes, det bare ble slik....

Annonse

Icora Panter

Det var ikke det jeg sa.

Jeg sa at det er så lett å svare "nei, jeg ville ikke ha vært utro", før man kommer i situasjonen selv.

Da gjør du det enkelt greit slutt med typa di før du går til sengs med en annen!! Hvis du er utro kan du umulig være ordentlig glad i han..

Gjest moralforfall

Ville ikke det før, og har ikke vært det, er i samboerforhold med barn, får ingen oppmerksomhet, sex, nærhet eller omsorg. Merker at terskelen "flyter og er nær og tråkkes over" de få gangene jeg er ute, og får oppmerksomhet fra det annet kjønn...

Har ikke lyst, men kan ikke garantere, når man blir sulteforet over lang tid, er fristelsen lettere å si ja til, dessverre....

Nei. Jeg kan si det med absolutt sikkerhet, fordi jeg har hatt utrolig lyst (og fine anledninger) i dårlige perioder av forholdet vårt. Jeg har altså vært fristet, men klart å motstå.

Så mye vil jeg ikke såre min kjære, pluss at jeg ville foraktet meg selv i ettertid. Jeg satser heller på en framtid med han jeg elsker, selv når denne er usikker, enn på et øyeblikks tilfredstillelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...