Fabio1365380666 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ok snilen. Nei, hun LIKER at jeg tar på henne. Greia er at jeg lurer på om det er noe jeg kan sei for å få henne til å begynne å utforske seg selv, siden hun ikke synes dette er noe. Jeg vil jo for all del ikke legge press på henne. Vi er begge fornøyde me sexen, for all del. det er bare det at jeg vet at hun kan få mer ut av det. jeg har det helt toppers! noe du ikke forsto snilen? hihi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139648-hennes-orgasme-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Så lenge hun vet hun får lov å onanere, og ikke føler skamfølelse for dette eller skyldfølelse ovenfor deg om hun gjør det, så holder det lenge. Hun føler kanskje ikke behovet akkurat nå, men en dag blir hun helt sikkert nysgjerrig på dette, og forsøker seg gradvis på dette. Ville absolutt ikke stresset med dette jeg. Da ville jeg heller forsøkt å gi henne orgasme på egen hånd. Variere mellom oralsex og hjelpe til med en fuktig finger... være forsiktig, ikke direkte på klitoris, sirkelbevegelser kanskje, økende tempo og styrke... lytte til henne. spørre henne hva som er best... Og plutselig en dag så for du det til... men ikke la henne føle at du bare venter på at hun skal få orgasme, at du kjeder deg om du holder på lenge og hun ikke kommer... Kanskje er det enda lettere for henne å slappe av om hun tilfredstiller deg samtidig? Eller at dere har på noe musikk... slike ting. Men så lenge dere begge koser dere, så er jo alt vel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139648-hennes-orgasme-2/#findComment-874891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabio1365380666 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Så lenge hun vet hun får lov å onanere, og ikke føler skamfølelse for dette eller skyldfølelse ovenfor deg om hun gjør det, så holder det lenge. Hun føler kanskje ikke behovet akkurat nå, men en dag blir hun helt sikkert nysgjerrig på dette, og forsøker seg gradvis på dette. Ville absolutt ikke stresset med dette jeg. Da ville jeg heller forsøkt å gi henne orgasme på egen hånd. Variere mellom oralsex og hjelpe til med en fuktig finger... være forsiktig, ikke direkte på klitoris, sirkelbevegelser kanskje, økende tempo og styrke... lytte til henne. spørre henne hva som er best... Og plutselig en dag så for du det til... men ikke la henne føle at du bare venter på at hun skal få orgasme, at du kjeder deg om du holder på lenge og hun ikke kommer... Kanskje er det enda lettere for henne å slappe av om hun tilfredstiller deg samtidig? Eller at dere har på noe musikk... slike ting. Men så lenge dere begge koser dere, så er jo alt vel... takker og bukker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139648-hennes-orgasme-2/#findComment-875003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.