Gå til innhold

Har du sentralstøvesuger?

Anbefalte innlegg

Gjest Susannn

Har akkurat flyttet i et hus med sentralstøvesuger og har ikke greie på den slags!

Har to uttak, et nede og et oppe, den nede virker helt perfekt, men nå plutselig virker "sluket" oppe helt tett, den suger ikke i det hele tatt lenger! :-(

Har prøvd å ta en gammel støvesuger og få opp det som evnt. ligger der, men uten hell, like tett....hva gjør man da? Må man ha "støvsugermannen" på besøk?? ;-) eller er det noe annet lurt man kan gjøre?

Og hvor mye vil det evnt.koste for å få noen til å fikse dette?

Så nesten for meg at vi måtte pigge opp hele veggen og gulvene for å komme til rørene.....grøss og gru, virker som en dyr affære...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139662-har-du-sentralst%C3%B8vesuger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problemet engang etter en rengjøring på loftet, det var helt tett:-)

Du må bruke noe og "stake" med, nesten som de gjør med avløpsrør etc. men vær forsiktig, så får jeg håpe du ikke har altfor mange "bend" i rørsystemet..

Det som også kan ha skjedd er at det er et brudd i rørene til støvsugeren, men det er vel usannsynlig, i såfall trenger du nok hjelp....

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...