Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Sett deg over ansiktet hans, så har han ikke noe valg Vi trenger flere kvinner som deg :-) (av begge legninger) "........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 De fleste menn liker å slikke, men vi liker ikke så slikke alle kvinner. Enkelte, uavhengig av hygiene, smaker og lukter helt forferdelig. Det er jo tull, da. Det er ingen som smaker vondt, med mindre det er snakk om dårlig hygiene, bakterieinfeksjoner, ekstrem utflod etc. "........................." 0 Siter
petter smart Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Det er jo tull, da. Det er ingen som smaker vondt, med mindre det er snakk om dårlig hygiene, bakterieinfeksjoner, ekstrem utflod etc. "........................." Det er jo nettopp de jeg tenker på, som har en uvanlig bakterieflora, evt bakterieinfeksjon, ekstrem utfold osv. I tillegg vil det nok påvirkes av hva hun spiser. 0 Siter
Gjest usikker og sjenert Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Vi trenger flere kvinner som deg :-) (av begge legninger) "........................." -og flere menn som mener det.. ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 -og flere menn som mener det.. ;-) Flere menn som mener at vi trenger flere kvinner som damedame? :-) "......................" 0 Siter
Gjest usikker og sjenert Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Flere menn som mener at vi trenger flere kvinner som damedame? :-) "......................" ja, flere menn som mener at vi trenger flere damer som mener vi jenter bare skal sette oss på ansiktet deres hvis vi vil ha munnsex. ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 ja, flere menn som mener at vi trenger flere damer som mener vi jenter bare skal sette oss på ansiktet deres hvis vi vil ha munnsex. ;-) Ok :-) Da trenger vi også flere damer som er villige til å sette seg på ansiktene våre. ".........................." 0 Siter
Gjest usikker og sjenert Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ok :-) Da trenger vi også flere damer som er villige til å sette seg på ansiktene våre. ".........................." jobber med saken... :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 jobber med saken... :-) Flink jente :-) "......................." 0 Siter
snilen Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Sett deg over ansiktet hans, så har han ikke noe valg synes faktisk ikke dette utsagnet er noe å hylle jeg. blir som å dytte hodet til jenta slik at munnen kommer over penis... press! ikkenoe å trakte etter faktisk... 0 Siter
Gjest usikker og sjenert Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 synes faktisk ikke dette utsagnet er noe å hylle jeg. blir som å dytte hodet til jenta slik at munnen kommer over penis... press! ikkenoe å trakte etter faktisk... Tok det nå som en småfleipete kommentar jeg, da.. Ikke alt passer for alle uansett. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 synes faktisk ikke dette utsagnet er noe å hylle jeg. blir som å dytte hodet til jenta slik at munnen kommer over penis... press! ikkenoe å trakte etter faktisk... Hvis man ikke er mann nok til å si i fra hvis man ikke vil, så får man bare ha det så godt. "......................" 0 Siter
Gjest Delice Classic Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ikke gi han oral sex før han gir eg da vettø.. Lurer han på hvorfor, så si at han skal få når det blir like stilling.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.