Gå til innhold

eksen skal ha barn og vi er ikke skilt ennå...

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Etter en turbulent periode med seprasjon etc har det kommet en del fakta på bordet. Vi er ennå ikke skilt men har vært separert over et halvt år.

Det viser seg at hun hadde et forhold med hennes nåværende kjæreste mens vi var gift, de bor nå sammen med ungene (våre...) og nå skal hun bli gravid med sin nye kjæreste.

Hvordan skal man takle dette her da????

Fortsetter under...

Gjest lisbeth29

Hvordan vet du dette , da?!

Har hun fortalt deg det, i såfall kan du jo si henne tilbake hva du mener?!

Men, du kan vel ikke gjøre noe med det, annet enn å nekte skilsmisse,da.....

Men, en jente som oppfører seg sånn er vel ikke noe å ha uansett...?

En venninne av meg sto i med en gift mann...enden på visa er at han forlater kona som da var gravid i 5 mnd...Fikk datteren i juli.

I august ville "venninnen" min like godt bli gravid. 1 mnd. etter den nyfødte forlatte.

Nå er hun 6 mnd på vei, og de har ikke engang fortalt det til ex-kona til denne mannen.

Jeg er ikke vennenne med henne mer, for å si det slik...

Værre enn din historie?

Ikke ta det personlig at folk tar så inni hampen idiotiske valg!

Klem

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Noen ganger går ting fortere enn ønskelig.

Når din x nå er gravid med ny kjæreste, tror jeg du ikke har annet å gjøre enn å ta det til etterretning.

Din viktigste oppgave nå er kanskje å være en god pappa for ungene dine.Det trenger de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...