Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest polaris

Hei på deg!

Da jeg var i uke 5-8 sånn ca, så var jeg også mye plaget med vondt i magen. Mest var det luftsmerter, og det var skikkelig vondt. Graviditeten påvirker visstnok fordøyelsen og tarmsystemet. Helt i starten hadde jeg også en del mens-murringer, med det tror jeg ga seg allerede i uke 6 eller noe sånt.

Selvsagt kan også stress og bekymring gjøre at man får vondt i magen! Noen har lettere for å få vondt i magen enn andre, og hvis du er blant dem, så syns jeg ikke du skal bekymre det over vondt i magen!

Det er så mange andre ting å bekymre seg for når man er gravid! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13982-gravid-og-bekymret/#findComment-67341
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Om du känner igen dessa smärtor från tidigare, tycker jag inte att du skall oroa dig. Det är inte konstigt att du nu känner dig stressad och nervös, när du nyss fått reda på att du är gravid. Då är det ju många funderingar och mycket oro som man kan känna. Jag tycker att du skall vänta och se hur detta utvecklar sig. Undvik stress, som verkar ge dig magproblem. Lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13982-gravid-og-bekymret/#findComment-67602
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...