Gå til innhold

Er det bare jeg som finner det hele litt patetisk?

Anbefalte innlegg

Icora Panter

Nå var det jo henne som gikk ifra meg, med beskjeden at hun ikke var forelsket i meg.

Og da virker det - i alle fall i mitt hode - litt underlig at hun plutselig skulle "angre" seg.

Situasjonen tærer jo litt på både psyke og tålmodighet, da. Samt på vennskapet mitt med dem som er hennes venner også. Og de er jo en uskyldig tredjepart.

Jeg hadde også stusset litt på at hun "plutselig" ble forelsket igjen...

Hun synes det er spennede nå som du ikke er ledig. Og vil ha deg tilbake..

Og når hun kanskje hadde fått deg tilbake, så kanskje det ikke tok lange tida før "forelskelsen" gikk over igjen..

Det må ikke bli noe konflikt mellom dere for dette..

Bare ikke ta kontakt med hverandre bortsett fra når dere må.. Dvs i samvær med felles venner..

Fortsetter under...

Gjest jenette

Hvis du var enig i at d ville være venner med ho, så kunne du godt sagt det! Man forteller da venner at man har fått seg kjæreste. Spesielt om dere har vært lenge ilag, så er det nok vondt for henne at du finner deg en anna, selv om hun ikke ville ha deg mer.. Sånn er livet..

Gjest Kurt Kubein

Din eks ville nok være sterkt uenig i din framstilling her, men slik du beskriver henne, høres hun ut som en slitsom dame. Send henne et julekort nå i mars måned og ønsk henne en god jul og et godt nytt år. Bare for å se hva som skjer, liksom.

Gjest papirtiger

ikke så patetisk som å få seg ny kjæreste etter 4 mnd når man tar bruddet tungt.

Å gid så tungt, liksom.

Ja bevares. Egentlig så bør ingen få seg en ny kjæreste etter et brudd.

Jaja..

Det er helt klart et sunnhetstrekk å komme seg videre med livet, selv etter negative hendelser.

Din eks ville nok være sterkt uenig i din framstilling her, men slik du beskriver henne, høres hun ut som en slitsom dame. Send henne et julekort nå i mars måned og ønsk henne en god jul og et godt nytt år. Bare for å se hva som skjer, liksom.

Det er jo helt teit.

Annonse

Gjest ehheheh

Ja bevares. Egentlig så bør ingen få seg en ny kjæreste etter et brudd.

Jaja..

Det er helt klart et sunnhetstrekk å komme seg videre med livet, selv etter negative hendelser.

Ja selvsagt, men gikk det så lett å komme videre, kunne det ikke vært så tungt i utgangspunktet.

Det er _ikke_ et sunnhetstegn og sutre over noe man egentlig kan komme lett over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...