Gå til innhold

Knust glassplate i kjøleskapet =(

Anbefalte innlegg

Her en dag klarte samboeren å knuse den nederste glassplata i kjøleskapet... Merkelg at han klarte det, den er jo tjukk!!

Men han klarte jo det...

Problemet da, er at vi leier her vi bor, og kjøleskapet er ikke vårt. Så vi burde skaffe ny glassplate før vi flytter ut.

Går det an å få kjøpt slike glassplater utenom kjøleskap?

Vil det være dyrt? Kjøleskapet er forresten av merke Whirlpool.

Håper noen har noen gode råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139860-knust-glassplate-i-kj%C3%B8leskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert veldig dyrt å kjøpe det fra Whirlpool, men mål størrelsen, og ta kontakt med en glassmester. Jeg vil tippe at vanlig herdet glass gjør samme nytten.

Med vennlig hilsen

Har de riktig tykkelse hos glassmester da?

Noen anelse på hva prisen vil kanskje kunne bli?

Har de riktig tykkelse hos glassmester da?

Noen anelse på hva prisen vil kanskje kunne bli?

Hei,

De har nok riktig type glass, og det behøver jo heller ikke være akkurat likt. Det viktige er at det er herdet glass, og ikke vanlig vindusglass.

Jeg vet ikke hva det koster, men du får ringe litt rundt.

Et annet alternativ, som kanskje er billigere, er å kjøpe en enkel glasshylle hos IKEA (eller lignende), og skjære den til selv. Det tar ikke mange minuttene.

Med vennlig hilsen

Annonse

Jeg gjorde det samme i kjøleskapet mitt, og ringte leverandøren (her i Oslo).

De sendte meg en ny hylle i posten, og det kosta et par hundrelapper.

Så jeg kan kontakte leverandøren? Jeg vet ikke hvor dette skapet er kjøpt eller noe da...

Og det trenger ikke bli så dyrt?

Så jeg kan kontakte leverandøren? Jeg vet ikke hvor dette skapet er kjøpt eller noe da...

Og det trenger ikke bli så dyrt?

Det er et par år siden, og jeg husker ikke eksakt hvor mye det kosta, men det var i alle fall lite nok til at jeg vurderte det som greit.

Ring en butikk som selger Whirlpool og spør etter hvem som leverer/har service på Whirlpool, og så tar du en telefon dit og oppgir din modell og spør om pris og levering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...