Gå til innhold

Oppskrift rømmedressing til pizza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde klart å søke på google selv..

På de oppskriftene der står det ikke om den smaker som den på peppes, og jeg gidder ikke lage 100 rømmedressinger før jeg finner den som ligner..

camilla1234

Jeg hadde klart å søke på google selv..

På de oppskriftene der står det ikke om den smaker som den på peppes, og jeg gidder ikke lage 100 rømmedressinger før jeg finner den som ligner..

Har en god oppskrift på hvitløksdressing... veldig enkel i grunn.

Lager den litt på rus (altså uten oppskrift ;) så er ikke helt sikker på mengden, men, men

Lettrømme, salt og pepper, litt melk (for å gjøre den tynnere, prøv selv hvor tynn du vil ha den) + most hvitløk. Bør stå minst en halvtime i kjøleskapet for å sette seg.

Denne er svært lik Peppes og utrolig god, vi har helt sluttet å kjøpe Peppes dressing for denne er like god om ikke enda bedre. :-)

Et beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, 1½ ts hvitløkspulver, 1 ts løkpulver, litt pepper, ½ ss sitronsaft og en hel potte klippet gressløk.

Denne er svært lik Peppes og utrolig god, vi har helt sluttet å kjøpe Peppes dressing for denne er like god om ikke enda bedre. :-)

Et beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, 1½ ts hvitløkspulver, 1 ts løkpulver, litt pepper, ½ ss sitronsaft og en hel potte klippet gressløk.

Denne tror jeg på, skulle til å skrive at jeg var sikker på den inneholdt rømme, sitron, salt, pepper, persille og hvitløk. Antageligvis litt majones også, men det må da være like godt uten. Og så har de helt sikkert litt hemmelig krydder oppi, eksempel som i denne oppskriften.

Neste gang lager jeg nok selv jeg også...

Annonse

Denne tror jeg på, skulle til å skrive at jeg var sikker på den inneholdt rømme, sitron, salt, pepper, persille og hvitløk. Antageligvis litt majones også, men det må da være like godt uten. Og så har de helt sikkert litt hemmelig krydder oppi, eksempel som i denne oppskriften.

Neste gang lager jeg nok selv jeg også...

Jeg har prøvd å kopiere selv, og prøvd alt mulig rare ingredienser, men har alltid brukt fersk hvitløk i den tro at det var best. Derfor var jeg svært skeptisk da jeg så denne, men nå innser jeg at hvitløkssmaken ble litt vel dominerende med fersk hvitløk. Den er i allefall kjempegod, pizza er ikke det samme uten hvitløksdressing. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...