Gjest smalochsöt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er to ting. En: Jeg tror jeg er redd for å gi kjæresten min gleden av munnsex. Sannsynligvis fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Hvordan i all verden skal jeg komme forbi dette? Kom gjerne med noen andre alternativer i tillegg til 'å snakke om det' Og det andre er at vi fant ut at vi ville ha sex for første gang her en dag. Vi var begge ganske kåte og godt i gang da han måtte finne frem kondom og alt det der, og jeg tror jeg opplevde det som en stor turn-off, fordi han kom ikke inn i meg. Vi prøvde en stund, men det ville absolutt ikke gå. Hvis det er slik at jeg er for smal/liten, hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139920-munnsex-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Første samleie, og du opplever det som turnoff at han ikke kommer inni deg? Altså, noen kommer fort første gangene, andre kommer ikke i det hele tatt. Nervøsitet, prestasjonsangst, redsel for å komme for tidlig, for ikke å tilfredstille deg, nytt å spennende... Kom du da? Kanskje dere skal jobbe litt mer med å tilfredstille hverandre, og kose og slappe av sammen nakne, uten å ha samleie i begynnelsen? Venne dere til hverandres kropper. Sier dette fordi det virker som du ikke er så "kjent" med hans penis enda. Den er ikke farlig. Du kan kose og leke med den. Prøv å bare kysse den i begynnelsen, slikke litt, kysse hodet med våte lepper. Trenger ikke putte hele langt ned i halsen, det er ikke det som er poenget. Og bare se på den mens du koser med den med hånden din. Spør ham gjerne mens du holder på om det er godt, om det er bedre sånn, hva om jeg gjør sånn da... så lærer du fort, uten at det blir for flaut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139920-munnsex-hjelp/#findComment-876966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smalochsöt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Første samleie, og du opplever det som turnoff at han ikke kommer inni deg? Altså, noen kommer fort første gangene, andre kommer ikke i det hele tatt. Nervøsitet, prestasjonsangst, redsel for å komme for tidlig, for ikke å tilfredstille deg, nytt å spennende... Kom du da? Kanskje dere skal jobbe litt mer med å tilfredstille hverandre, og kose og slappe av sammen nakne, uten å ha samleie i begynnelsen? Venne dere til hverandres kropper. Sier dette fordi det virker som du ikke er så "kjent" med hans penis enda. Den er ikke farlig. Du kan kose og leke med den. Prøv å bare kysse den i begynnelsen, slikke litt, kysse hodet med våte lepper. Trenger ikke putte hele langt ned i halsen, det er ikke det som er poenget. Og bare se på den mens du koser med den med hånden din. Spør ham gjerne mens du holder på om det er godt, om det er bedre sånn, hva om jeg gjør sånn da... så lærer du fort, uten at det blir for flaut. Det jeg mente var turn-off var at alt plutselig stoppet opp, fordi han skulle ordne kondomen. Sikker-sex er viktig det altså, det er ikke det, men kruttet forsvant liksom akkurat da. Jeg kom ikke, men hadde allerede gjort det tidligere på kvelden da han fingret meg, og jeg mistenker han fant g-punktet. Men du har sikkert rett i at vi må lære å kjenne hverandres kropper bedre. Kanskje om en stund kan jeg gjennomføre munnsex'en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139920-munnsex-hjelp/#findComment-876969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det jeg mente var turn-off var at alt plutselig stoppet opp, fordi han skulle ordne kondomen. Sikker-sex er viktig det altså, det er ikke det, men kruttet forsvant liksom akkurat da. Jeg kom ikke, men hadde allerede gjort det tidligere på kvelden da han fingret meg, og jeg mistenker han fant g-punktet. Men du har sikkert rett i at vi må lære å kjenne hverandres kropper bedre. Kanskje om en stund kan jeg gjennomføre munnsex'en. Samleie er vel en mye større barriere å bryte enn munnsex da. Mente kanskje at det var litt tidlig for dere å "gjennomføre" samleie, når du har problemer med å kysse penisen hans... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139920-munnsex-hjelp/#findComment-877060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scindapsus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det at han ikke greide å komme inn i deg første gangen kan jo være fordi du var nervøs og spente deg.. eller at du har en tykk jomfruhinne. Jeg og kjæresten min prøvde i 14 dager før han greide å trenge gjennom! *s* Men.. bare du er kåt og avslappet så går det etterhvert...Ikke stress! Dessuten så er sex så mye mer enn bare selve samleiet! Ang. det med suging... ta en lang dusj sammen, og så prøver dere 69? Når du begynner å suge ham, så vil han kanskje veilede deg underveis - hvis han tør. Når du suger en mann, så liker de - etter min erfaring - ikke bare ut-inn, men masse tungebruk. Lykke til... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139920-munnsex-hjelp/#findComment-878122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.