Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Man skal jo alltid bruke kondom ved analsex, men jeg lurer på hvordan man utfører analsex på den mest riktige måten, slik at man klarer å komme så langt inn med den stive penis i endetarmen som mulig, samtidig så lurer jeg på hvilken stilling som er best for å komme lengst inn i skjeden til jenta. Hvordan slikker jeg klitoriss, og di ytre og indre kjønnsleppene slik at jenta får orgasme

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139923-anal-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det viktigste med analsex er å bruke god tid. At den som er den mottakende part er opphisset før dere starter og åpnes forsiktig opp, med en og en finger påført mye glidemiddel og at du tar hensyn til at rectum ikke er rett. Ha på mer glidemiddel underveis når det begynner å bli tørt eller væt middelet med væske eller spytt.

Hvordan du skal gi henne oralsex, varierer fra jente til jente. Om hun liker harde, myke, sirkelbevegelser opp og ned osv. Spør henne hva hun liker.

Ikke press deg lenger inn enn at den du er sammen med synes det er godt. En av de beste stillingene for å komme langt inn er bakfra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139923-anal-sex/#findComment-879390
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...