Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker p-pillen Diane for å regulere syklusen min. Saken er at jeg får flekker med blod på trusa nesten hver dag ved siden av den vanlige mensen 2-3 dager etter siste pille på brettet. Jeg leste et sted at dette er en bivirkning når man tar Diane... Lurte på om noen andre har hatt det lignende... og om det forandrer seg etter en viss tid?

Samtidig er det slik at Diane er bra for huden. Er det slik at jeg kommer til å bli kvitt kvisene mine helt? Har en del kviser/merker etter kviser i ansiktet og på ryggen... noen som har hatt noen erfaringer med dette? Har huden bedret seg betydlig eller lignende?

Fortsetter under...

En ting til...

Jeg begynte på første pille en onsdag. Nå på tirsdag kommer jeg til å bli ferdig med brett 1. Da skal jeg ha en 7 dagers pille fri uke. Det jeg da lurer på er når jeg skal ta 2. brett. Neste onsdag eller neste tirsdag?

Hvis jeg tar siste pille på tirsdag, hvilken dag neste uke skal jeg ta pilla?

pussi1365380661

En ting til...

Jeg begynte på første pille en onsdag. Nå på tirsdag kommer jeg til å bli ferdig med brett 1. Da skal jeg ha en 7 dagers pille fri uke. Det jeg da lurer på er når jeg skal ta 2. brett. Neste onsdag eller neste tirsdag?

Hvis jeg tar siste pille på tirsdag, hvilken dag neste uke skal jeg ta pilla?

Du skal ta neste pille onsdag,hvis siste var tirsdag:)

Det er mulig og få brett med 28 piller,for og slippe og tenke på opphold......

• 2 uker senere...

Jeg hadde mye mellomblødninger på Diane også. måtte til slutt bytte p-pille-merke. Grunnen er at det er for lite hormoner for kroppen din i den sorten.

Begynner du på onsdag, vil du alltid starte et nytt brett på en onsdag. Da har du alltid siste tablett på en tirsdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...