Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei-jeg er en voksen,sexglad jente, Jeg og min deilige partner er nå oppgitt. Jeg klarer kun og oppnå orgasme når jeg onanerer. Selv. Han og jeg prøver virkelig, men jeg har tydeligvis en sperre - mentalt. Har du noen tips? Kanskje alternativ behandling, el. spesiell beføling, teknikker??? HJELP?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tupsitu

Jeg også har ingen problemer med å komme når jeg onanerer men så blir det straks litt vanskeligere når jeg er sammen med kjæresten min. Men det er et problem som blir mindre og mindre.

Du sier du tror det er en psykisk sperre, og det kan kanskje hende. Har dere prøvd å onanere sammen? Hvis du klarer å onanere når du er sammen med han, og kommer, da er du jo et stykke på vei.

En annen ting er hvor er hodet ditt når dere har sex? Hvis du tenker på at du må skynde deg å komme så blir det ofte vanskeligere. Hva med å lese erotisk litteratur sammen først? Så klarer du kanskje å bruke fantasien på en annen måte.

Og hva med at du onanerer selv når dere har sex? Finn stillinger der du kommer greit til, og ha god tid til rådighet.

Og uansett om det er du som stimulerer deg selv eller han, husk mye fuktighet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/#findComment-878181
Del på andre sider

Emmalie1365380668

Jeg også har ingen problemer med å komme når jeg onanerer men så blir det straks litt vanskeligere når jeg er sammen med kjæresten min. Men det er et problem som blir mindre og mindre.

Du sier du tror det er en psykisk sperre, og det kan kanskje hende. Har dere prøvd å onanere sammen? Hvis du klarer å onanere når du er sammen med han, og kommer, da er du jo et stykke på vei.

En annen ting er hvor er hodet ditt når dere har sex? Hvis du tenker på at du må skynde deg å komme så blir det ofte vanskeligere. Hva med å lese erotisk litteratur sammen først? Så klarer du kanskje å bruke fantasien på en annen måte.

Og hva med at du onanerer selv når dere har sex? Finn stillinger der du kommer greit til, og ha god tid til rådighet.

Og uansett om det er du som stimulerer deg selv eller han, husk mye fuktighet :-)

Prøv lange forspill...og tenk mer på kos og kyss. Jeg tror at alle opplever dette periodevis.....prøv å ikke fokuser så mye på det, for da går det ihvertfall ikke!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/#findComment-878490
Del på andre sider

Skriver under på det tupsitu skriver jeg. Prøv å oppnå orgasme sammen med ham, ved å hjelpe til med en hånd selv. Er masse stillinger der du helt fint kommer til på egen hånd, og han kan støte inn i deg samtidig. Er garantert noe annet enn å onanere på egen hånd!

Når det gjelder at han skal gi deg orgasme, så er han nødt til å lære dette. Og det er selvfølgelig vanskligere for ham, siden han ikke kjenner hva du føler, og ikke aner når det er på tide å kose fortere, hardere, bytte posisjon... slike ting...

Prøv å ikke legge vekt på at du skal få orgasme. La ham kose seg og utforske litt, prøve seg fram. Veiled ham, fortell ham hva som er godt, hva som er enda bedre, litt høyere, litt hardere. La ham bytte på med finger, lepper, tunge, mye fuktighet... Og etter en stund kan du ta over, så trenger ikke du være redd for at han holder på bare for din skyld, og han trenger ikke være redd for å gjøre så mye feil.

Han varmer deg opp, og du fullfører under samleie eksempel. Veldig god kombinasjon!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/#findComment-878899
Del på andre sider

Gjest fgdfgd

Skriver under på det tupsitu skriver jeg. Prøv å oppnå orgasme sammen med ham, ved å hjelpe til med en hånd selv. Er masse stillinger der du helt fint kommer til på egen hånd, og han kan støte inn i deg samtidig. Er garantert noe annet enn å onanere på egen hånd!

Når det gjelder at han skal gi deg orgasme, så er han nødt til å lære dette. Og det er selvfølgelig vanskligere for ham, siden han ikke kjenner hva du føler, og ikke aner når det er på tide å kose fortere, hardere, bytte posisjon... slike ting...

Prøv å ikke legge vekt på at du skal få orgasme. La ham kose seg og utforske litt, prøve seg fram. Veiled ham, fortell ham hva som er godt, hva som er enda bedre, litt høyere, litt hardere. La ham bytte på med finger, lepper, tunge, mye fuktighet... Og etter en stund kan du ta over, så trenger ikke du være redd for at han holder på bare for din skyld, og han trenger ikke være redd for å gjøre så mye feil.

Han varmer deg opp, og du fullfører under samleie eksempel. Veldig god kombinasjon!

Herregud..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/#findComment-879326
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Så flott da! At du får orgasme for egen hånd. Det behøver ikke være en mental sperre eller en udugelig elsker som er årsaken til at du bare få orgasme på denne måten. Det er bare slik at de fleste kvinner vet best selv hvilke bevegelser, styrke, tempo osv. som skal til for at hun skal gå over fra platå- til orgasmefasen, når hun har sex.

Du kan selvsagt prøve å fortelle ham hva han kan gjøre trinn for trinn. Eller vise ham med hånda, men hvorfor ikke prøve med to ting på en gang. Prøv både å ha samleie, mens du kjæler med deg selv.

Det hender også jenter synes de enklere får orgasme av partner ved oralsex eller en vibrator. Det kommer litt an på hva slags styrke som skal til av kjærtegn. Der er alle kvinner ulike.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140074-orgasme-hvor-er-du/#findComment-879392
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...