Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min kjære i 10 mnd, og elsker han av hele mitt hjerte. Men på lørdag var jeg ute og ble litt for fulljeg lot en annen gutt kysse meg, men sa så at jeg ikke kunne gjøre det fordi jeg er forelsket i kjæresten min. Det er den gutten jeg skal dele livet mitt med og uten han gidder jeg ikke være her lenger. Kan noen med samme erfaring hjelpe meg med hvordan jeg kan reparere dette, hva kan jeg gjøre for å gjenopprette tilliten hans. Detter er gutten jeg elsker og jeg er ikke villing til å gi slipp på han, aldri! HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten får du la være å fortelle ham eller så må du legge deg langflat.

Og så må du slutte å drikke, tydeligvis.

Har fortalt alt sammen jeg, og han vil gi meg en ny sjangse sier han. Må bare få noen råd om hvordan jeg kan bevise at det er bare han i mitt liv, uansett hva!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878176
Del på andre sider

kakki1365380609

Har fortalt alt sammen jeg, og han vil gi meg en ny sjangse sier han. Må bare få noen råd om hvordan jeg kan bevise at det er bare han i mitt liv, uansett hva!!!!!!!!!

vær helt åpen. fortell hvem sms-er er fra når du får en dersom han er der, hvem som ringer og ta ham med deg når du går på byen.

Lag kosemiddager og fortell ham om igjen og om igjen hvor glad du er i ham og hvor lei deg du er. Ikke la ham få noen grunn til mistanke.

Kjøp et fint unnskyld-kort og skriv noe pent inni.

Bruk tiden din på ham en god stund fremover.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878183
Del på andre sider

vær helt åpen. fortell hvem sms-er er fra når du får en dersom han er der, hvem som ringer og ta ham med deg når du går på byen.

Lag kosemiddager og fortell ham om igjen og om igjen hvor glad du er i ham og hvor lei deg du er. Ikke la ham få noen grunn til mistanke.

Takk skal du ha, jeg er så utrolig lei meg nå, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men jeg skal ihvertfall gjøre alt for at han skal forstå hvor mye jeg elsker han...han er verdens snilleste og mest spesielle gutt, herregud så mye jeg føler for han!!!!!!Men det er vel ikke opp til meg...jeg får bare gjøre dte jeg kan, ikke sant?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878193
Del på andre sider

Annonse

Han sier nå at han skal gi meg en sjans til fordi han elsker meg så høyt, men hva burde jeg gjøre nå. Hva kan jeg gjøre for at han skal føle seg trygg og elsket igjen, han er jo det. Jeg er forberedt på å gjøre alt, på å tåle alt, fordi jeg vet han har det veldig vondt nå. Det har jeg også, fordi jeg ikke skjønner hvordan det kunne skje, uansett såp skal aldri noe sånt skje igjen...jeg skal aldri såre gutten min igjen.

Setter pris på flere råd....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878351
Del på andre sider

IKKE gjøre det igjen!

ALDRI I LIVET. Jeg har aldri vært typen til slike ting, og jeg skjønner ingenting av hvorfor det skjedde, men han har gitt meg en sjans nå...jeg må bare ta vare på den.

Jeg skal dessuten ikke drikke meg full igjen, jeg har en dårlig arv siden faren min er alkoholiker, og jeg likner på han i fylla. Sier stygge ting etc....skjønner ikke hvorfor ettersom han har såret meg så enormt...så nå skal ikke jeg gjøre sånt igjen ever. Vurderer å ta kontakt med psykolog for å ryde opp i ting...eller samlivsekspert kanksje....???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878355
Del på andre sider

ALDRI I LIVET. Jeg har aldri vært typen til slike ting, og jeg skjønner ingenting av hvorfor det skjedde, men han har gitt meg en sjans nå...jeg må bare ta vare på den.

Jeg skal dessuten ikke drikke meg full igjen, jeg har en dårlig arv siden faren min er alkoholiker, og jeg likner på han i fylla. Sier stygge ting etc....skjønner ikke hvorfor ettersom han har såret meg så enormt...så nå skal ikke jeg gjøre sånt igjen ever. Vurderer å ta kontakt med psykolog for å ryde opp i ting...eller samlivsekspert kanksje....???

Ser ikke vitsen med det, men det med alkoholisme kan skade hvem som helst(selv barn av alkoholikere, men på meg virker det motsatt)

Kansje du sliter med ting fra barndommen?

Men gjør som Kakki foreslår, og vær oppmerksom på partneren din!

Men du er ennå ung og har masse å lære på godt og vondt, og da er det bedre å starte rett...

Ogdu alkohol kan tas i små mengder;)

Men det er vel bedre å ligge unna helt... ingen skam å være avholds

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878364
Del på andre sider

Gjest anonymakkuratnå

Akkurat det samme har hendt meg. Men jeg kysset personen rett foran min elskede mann! Og deretter forsvant jeg avgårde med denne fyren og kom tilbake etter tre timer! Jeg husker ingenting, og aner ikke hva jeg foretok meg.

Jeg har også en far som er alkoholiker, og jeg sliter med enkelte ting fra bardommen. Når jeg drikker mye blir jeg en helt annen person. Jeg prøver å såre/kontrollere menn, og det har med fortiden min å gjøre. Jeg får også helt blackout og gjør ting jeg ALDRI ville gjort i edru tilstand. Dette er vanskelig for mannen min å forstå, da han aldri har opplevd blackout eller den slags endring av personlighet.

Vi har snakket masse om det og jeg har latt mannen min ta det opp gang på gang og jeg har forklart igjen og igjen at jeg ikke vet hva/hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Det er viktig å få snakket ut om det. Ellers vil gutten din gå og bære på vonde tanker helt alene.

Og viktigst av alt. Jeg har lovet å aldri drikke sprit mer. Med vin er det lettere å følge med hvor full man er/blir. Hva med å love kjæresten din noe lignende. Få han til å forstå hvor viktig han er! Jeg føler med deg og ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878519
Del på andre sider

Akkurat det samme har hendt meg. Men jeg kysset personen rett foran min elskede mann! Og deretter forsvant jeg avgårde med denne fyren og kom tilbake etter tre timer! Jeg husker ingenting, og aner ikke hva jeg foretok meg.

Jeg har også en far som er alkoholiker, og jeg sliter med enkelte ting fra bardommen. Når jeg drikker mye blir jeg en helt annen person. Jeg prøver å såre/kontrollere menn, og det har med fortiden min å gjøre. Jeg får også helt blackout og gjør ting jeg ALDRI ville gjort i edru tilstand. Dette er vanskelig for mannen min å forstå, da han aldri har opplevd blackout eller den slags endring av personlighet.

Vi har snakket masse om det og jeg har latt mannen min ta det opp gang på gang og jeg har forklart igjen og igjen at jeg ikke vet hva/hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Det er viktig å få snakket ut om det. Ellers vil gutten din gå og bære på vonde tanker helt alene.

Og viktigst av alt. Jeg har lovet å aldri drikke sprit mer. Med vin er det lettere å følge med hvor full man er/blir. Hva med å love kjæresten din noe lignende. Få han til å forstå hvor viktig han er! Jeg føler med deg og ønsker deg lykke til!!!

Takk for meldingen din, er dere fortsatt sammen? Hva sa han til deg og hvordan har du oppført deg for at han skal forstå at du kun elsker han, ingen annen i hele verden!!!!!!!!!

Jeg har behandlet han som dritt i fylla flere ganger, akkurat som pappa mot meg, men jeg tror ikke den forklaringen er nok. Jeg skal ikke drikke mer sprit, vin etc...hvis det skal være noe så skal det være øl,blir mett før jeg får drukket noe da.

Har du flere råd, jeg har det så vondt nå....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878562
Del på andre sider

Hadde vært veldig fint om du kunne svare når du får tid, du er den eneste som har svart som har det likt meg...trenger noen som kan hjelpe meg og gutten min å komme igjennom dette...det er så vondt!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878613
Del på andre sider

Gjest anonymakkuratnå

Takk for meldingen din, er dere fortsatt sammen? Hva sa han til deg og hvordan har du oppført deg for at han skal forstå at du kun elsker han, ingen annen i hele verden!!!!!!!!!

Jeg har behandlet han som dritt i fylla flere ganger, akkurat som pappa mot meg, men jeg tror ikke den forklaringen er nok. Jeg skal ikke drikke mer sprit, vin etc...hvis det skal være noe så skal det være øl,blir mett før jeg får drukket noe da.

Har du flere råd, jeg har det så vondt nå....

Ja, heldigvis tilga han meg. Jeg har prøvd å forklare han at om han går fra meg pga. dette er det som om han går fra meg pga. noe en annen person har gjort. Det føles ikke som om det var meg som gjorde det, jeg husker ikke hva jeg tenkte, eller hva jeg gjorde. Husker bare små bruddstykker, som fra en drøm.

Mannen min lurer på hvordan jeg kunne se han rett i ansiktet og deretter kline med en annen fyr. Han skjønner ikke hvor meningsløst det er å spørre om det. Jeg var helt borte. Jeg tenkte ikke.

Det vanskeligste for mannen min er nok det at jeg var borte i tre timer. Han er redd for at jeg hadde sex med denne fyren og husker det, men lyver og sier at jeg ikke husker noe. Jeg synes det er grusomt at han skal ha det vondt på grunn av noe som kanskje ikke har skjedd. Jeg kan ikke garantere at det ikke skjedde noe, men det meste tilsier at det ikke skjedde noe og uansett er jeg helt dønn ærlig. Jeg har fortalt absolutt alt jeg husker. Jeg ville aldri løyet til mannen min.

Ukene etter dette skjedde var vanskelige. Er det lenge siden det skjedde med deg?

Han visste ikke om han orket å være sammen med meg mer. Det ble mye fram og tilbake og han tenkte på dette veldig mye. Det gjorde så vondt, at jeg hadde gjort noe som ikke betydde noenting for meg, men som såret min kjære så mye.

Jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre for å få han til å forstå. Sikkert slik du føler det nå. Jeg hadde bare lyst til å hoppe ut av vinduet for å vise at jeg var villig til å dø for ham!

Det er ikke så mye man kan gjøre egentlig for å få sin kjære til å tilgi, bortsett fra å legge seg helt flat, forklare så godt man kan om hva som skjedde og hvorfor, og fortelle hvor redd du er for å miste ham. Fortell ham at du er villig til å gjøre alt for å beholde ham. Du har sikkert fortalt ham at du ikke vil drikke mer. Holder du det løftet vil han nok føle at han betyr mye for deg.

Bortsett fra dette er det vel egentlig opp til ham. Om han klarer å tilgi eller ikke. Og om han gjør det er det viktig å bli enige om å legge hendelsen bak seg. At ikke han bruker det som en unskyldning for å behandle deg respektløst, eller bruker det mot deg i enhver krangel i all fremtid osv. Det vil bare gjøre vondt verre for dere og ødelegge forholdet enda mer.

Det har nå gått 3 mnd. for oss og jeg føler at vi har lagt det bak oss nå.

Jeg håper du blir tigitt. Det tror jeg du fortjener!

Du kan jo evt. vise ham det vi har snakket om her?

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-878834
Del på andre sider

Annonse

Ja, heldigvis tilga han meg. Jeg har prøvd å forklare han at om han går fra meg pga. dette er det som om han går fra meg pga. noe en annen person har gjort. Det føles ikke som om det var meg som gjorde det, jeg husker ikke hva jeg tenkte, eller hva jeg gjorde. Husker bare små bruddstykker, som fra en drøm.

Mannen min lurer på hvordan jeg kunne se han rett i ansiktet og deretter kline med en annen fyr. Han skjønner ikke hvor meningsløst det er å spørre om det. Jeg var helt borte. Jeg tenkte ikke.

Det vanskeligste for mannen min er nok det at jeg var borte i tre timer. Han er redd for at jeg hadde sex med denne fyren og husker det, men lyver og sier at jeg ikke husker noe. Jeg synes det er grusomt at han skal ha det vondt på grunn av noe som kanskje ikke har skjedd. Jeg kan ikke garantere at det ikke skjedde noe, men det meste tilsier at det ikke skjedde noe og uansett er jeg helt dønn ærlig. Jeg har fortalt absolutt alt jeg husker. Jeg ville aldri løyet til mannen min.

Ukene etter dette skjedde var vanskelige. Er det lenge siden det skjedde med deg?

Han visste ikke om han orket å være sammen med meg mer. Det ble mye fram og tilbake og han tenkte på dette veldig mye. Det gjorde så vondt, at jeg hadde gjort noe som ikke betydde noenting for meg, men som såret min kjære så mye.

Jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre for å få han til å forstå. Sikkert slik du føler det nå. Jeg hadde bare lyst til å hoppe ut av vinduet for å vise at jeg var villig til å dø for ham!

Det er ikke så mye man kan gjøre egentlig for å få sin kjære til å tilgi, bortsett fra å legge seg helt flat, forklare så godt man kan om hva som skjedde og hvorfor, og fortelle hvor redd du er for å miste ham. Fortell ham at du er villig til å gjøre alt for å beholde ham. Du har sikkert fortalt ham at du ikke vil drikke mer. Holder du det løftet vil han nok føle at han betyr mye for deg.

Bortsett fra dette er det vel egentlig opp til ham. Om han klarer å tilgi eller ikke. Og om han gjør det er det viktig å bli enige om å legge hendelsen bak seg. At ikke han bruker det som en unskyldning for å behandle deg respektløst, eller bruker det mot deg i enhver krangel i all fremtid osv. Det vil bare gjøre vondt verre for dere og ødelegge forholdet enda mer.

Det har nå gått 3 mnd. for oss og jeg føler at vi har lagt det bak oss nå.

Jeg håper du blir tigitt. Det tror jeg du fortjener!

Du kan jo evt. vise ham det vi har snakket om her?

Klemmer fra

Heisann!Han har sagt at han skal gi meg en sjans og prøve så godt han kan. Dette skjedde på lørdag, så det er veldig nytt. Men jeg føler at det går litt fremover, jeg må bare bevise at det er kun han i hele denne verden som betyr noe. Det er utrolig vondt å se hvordan han har det, det eneste jeg vil er å få han til å smile igjen, gjøre han lykkelig. Det vonde er at jeg vet ikke hvorfor det skjedde, jeg var for full og en helt annen person enn jeg bruker å være, er så utrolig skuffet over meg selv!!!!!!!!

Jeg har alltid sagt at dette aldri kunne skje, hvordankunne det????Jeg elsker gutten min høyere enn himmelen, han er så nydelig!!!!!

Men jeg skjønner at han trenger lenger tid, så jeg prøver å trøste han, gi han klemmer og være her for han...det er alt jeg kan gjøre.

Så må vi prøve å gjøre ting sammen, snakke og gjøre ting som gjør at han ikke tenker på det hele tiden, han er verdt hele livet mitt!!!!

Hva gjorde dere i ettertiden??

Takk for vennlig svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140078-hjelp-meg/#findComment-879449
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...