Gjest ikkemorennå Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hei! Jeg har begynt på sprøytene i dag. Mensen fikk jeg for 6 dager siden, og den er nå ferdig. Ved de tidligere forsøkene har jeg begynt på sprøytene på dag 3 eller 4. Dvs at jeg fortsatt hadde mens. Hva sier dere? Når begynte dere å sette sprøyter? Glad for svar:-) Klem 0 Siter
ninafh Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er nå på 2 forsøk. Begge ganger har mensen vært ferdig når jeg har begynt på sprøyter. Men jeg har også hatt mens i kun 2-3 dager, mot mine vanlige 5-6 dager. Jeg begynte denne gangen på sprøytene 6 dagen etter mensstart. 0 Siter
tillajo Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det spiller ingen rolle hvor lang tid det går fra blødningen til sprøytestart. Det viktige er at du skal spraye i minst 14 dager til sammen, slik at kroppen blir skikkelig nedregulert. Man kan godt spraye lenger. Mange klinikker setter opp lenger sprayperiode for å regulere tidspunktet for når man kommer til uttak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.