Gå til innhold

Tapp på fremsiden av vagina. hva er det?

Anbefalte innlegg

når kjæresten min har en finger inni meg kan han kjenne en slags butt "tapp" på fremveggen i vagina (ca 3cm inn) og det er utrolig godt når han tar på den, men jeg kan føle meg så rar nedentil lenge etterpå... er ikke vondt, men litt rart.. Lurer på om noen vet hva denne "tappen" er? og at det ikke er no farlig at han tar på den... men da hadde det vel heller gjort vondt når han tar på den

Fortsetter under...

Gjest -G U D-@

denne tappen kalles også g-punktet. en er som regel ruglete og sitter 3-5 cm opp på fremre side i vagina. dersom du blir stimulert på rett måte vil du nå høyder du aldri har kunnet forestille deg. trikset er at du slapper sjikkelig av og du eller typen din stimulerer punktet med sirkelrunde bevegelser med ca 1 kg trykk. tilslutt vil komme til himmelen med oss andre

lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...