Dolphinia Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har hormonspiral og den har vært i like over ett år, og det er omtrent 10 mndr siden jeg sist hadde blødning. I de 2 siste ukene har jeg blødd litt, og 2 ganger etter sex, og en morgen også.... men ikke sammenhengende, har hatt litt småvondt nederst i magen, dvs omtrent v/limoren. Idag kjente jeg en slags bobling der, akkurat som da jeg var gravid og nurket snudde seg rundt. Men jeg kan vel ikke være gravid? Jeg har vært kvalm siden før jul og er sykmeldt pga det, trett, utslitt, utmattet...... er til diverse undersøkelser pga det. CT, MR, sjekker binyrer, skjoldbruskkjertelen osv osv..... tok tre CB tester rundt juletider, alle tre negative, legen kjente på magen rett rundt jul og hun reagerte ikke på noe der...... Kan såklart være noe lignende fantomspark, bortsett fra at det ikke er spark, ligner som sagt på følelsen som når den lille turner litt i magen.... snålt..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140104-rar-f%C3%B8lelse-og-rare-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.