Gå til innhold

Ville dere sagt det til han?

Anbefalte innlegg

Gjest Ny og forbedret

I fjor vår var jeg så dum at jeg klinte med en kamerat i fylla. Fikk dønn dårlig samvittighet og fortalte det til typen allerede neste dag, han ble knust, men også glad. Hadde hatt på følesen av at det kom til å sje noe med denne kameraten min og fikk nå en grunn tiol å nekte meg å treffe han.

Det er lenge siden og jeg har sagt tusen ganger at noe slikt aldri vil skje igjen, men det er vel vanskelig å tro.

Iallefall i vinter sto forholdet vårt på stupet, han innrømmet at han ikke var forelsket i meg lengre, jeg elsker han og har alltid gjort det!

Han føler seg ennå ikke forelsket men sier det er meg han er glad i og meg han vil ha...

Her for en stund siden, mens jeg ennå ikke var 100% sikker på at han ville fortsette så traff jeg en mann på byn som viste intresse for meg.

Jeg dro dit som en test til meg selv om jeg ville klare meg viss det ble brudd.

Kansje var jeg flørtete og litt brisen, iallefall, han prøvde å kysse meg og jeg sa nei.

Grunnen til at jeg sa nei, var at jeg ikke ville, ville ikke kline med han, vil ha han som var hjemme.

Så det ble ikke noe klining! Iallefall, har dårlig sammvittighet og lurer på om jeg skal fortelle kjæresten min om dette.

Det var jo en bra ting eller??

Jeg bestod jo "eksamen" Samtidig er jeg redd for hans reaksjon, han har sagt at kysser eller har jeg sex med en annen, så gjør han det slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140134-ville-dere-sagt-det-til-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...