Gå til innhold

Skal avslutte forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på hvordan

Hvordan gjør jeg det mest skånsomt? Vi har holdt sammen i nesten fire år. Jeg er 20, han er 25. Han er veldig følsom og elsker meg høyt. Vi er også beste venner, men jeg har ikke romantiske følelser for han mer.

Vi har snakket om dette, og han tar det veldig tungt. Han vil at vi skal være venner uansett hva som skjer. Men er det så lurt? Gir jeg da falske forhåpninger?

Jeg er som sagt bare 20 år, og har aldri før avsluttet et forhold. Vi er hverandres første store kjærlighet.

også postet under åpent forum

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140146-skal-avslutte-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får si det rett ut, tror jeg. Det er ingen lett måte å gjøre det på og såret blir han nok uansett. Det du må fokusere på er å ikke trampe på det dere har hatt sammen. Vær ærlig, si at dere har hatt fire fine år og at du er glad i han, men de romantiske følelsene er borte og har vært det en god stund.

Og en annen ting: Når du først har slått opp, så må du holde fast ved det. Vær vennlig, men bestemt (som de sier).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...