Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

jeg klarte ikke holde meg i dag, og da jeg fikk litt rosa utflod måtte jeg ta en test. Den er tydelig positiv, men er jo litt undrende nå om mensen er på vei, eller om det er progesteronen som kan føre til rosa utflod?. Er litt øm i magen, men ikke menssmerter. skal ta blodprøve på onsdag, så noen dager etter det vet jeg sikkert. Lever i håpet:-) Noen med erfaring på dette? Glad for svar.

klem fra zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140175-positiv-test-dag-9-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ville bare fortelle at da jeg ble gravid hadde jeg lys rosa utflod i ca. 2 dager akkurat da jeg skulle hatt mensen. Jeg ble naturlig gravid, men hadde tidligere vært gjennom 3 IVF-forsøk. Det siste endte i en SA. Så det at du har litt utflod med blod i trenger ikke å være bekymringsfullt. Jeg fikk dette også omtrent da jeg skulle hatt mensen måneden etter på (ca. 9-10 uker på vei), men denne gangen varte det bare en dag. Så lenge det ikke er friskt blod og mye smerter, tror jeg du kan juble litt,ja! Gratulerer!!

hei,

har ingen erfaring med dette, men det lover jo fint!

Krysser fingrene for at blodprøven er også positiv!

det høres jo kjempe flott ut. Har lest at det er noen som får en liten blødning akkurat i det tidspunktet de skulle hatt mensen selv om de er gravid.

Lykke til

hei,

har ingen erfaring med dette, men det lover jo fint!

Krysser fingrene for at blodprøven er også positiv!

Tusen takk svar alle sammen. Måtte jo ta en ny test i dag og den er fortsatt positiv, men fortsatt utflod. har forsøkt å ringe sykehuset mange ganger, men bare opptatt. Virker nesten som det er geleen som gjør det, men vet ikke. Håper det går bra, en blir jo litt bekymret når uvante ting skjer. Lykke til dere:-)

klem fra zabo

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...