Gå til innhold

Utslett på penis?

Anbefalte innlegg

nittini1365380632

Heisan! Håper noen med erfaring kan hjelpe meg med dette spørsmålet. Min samboer får etter endt samleie (da spesielt hvis vi har hatt litt "aktive" perioder med sex) en type utslett på oversiden av penis. Det opptrer i form av rødhet og hissighet, og går siden over i tørr hud. Dette er smertefullt for ham, og vi er veldig nysgjerrig på hva det kan komme av. Vi har tenkt litt på om han kan reagere med mitt sekret?? Ellers kan jeg nevne at jeg har hormonspiral, og at han av og til (mest sannsynlig) støter borti trådene til denne. Kan dette ha en sammenheng? Er det vanlig å reagere med hoven, hissig og rød hud? Vær så snill å kom med råd og ideer til hva dette kan være. OBS! Jeg var til gynekologisk undersøkelse for en stund tilbake, bare for å teste at spiral lå som den skulle, og at det med 100% sikkerhet kunne utelukke kjønnssykdommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140193-utslett-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...