Gå til innhold

Noen spørsmål om Kirkens Familierådgivningskontor...

Anbefalte innlegg

Gjest maiken s

Hei,

Jeg er en ung jente som har kjæreste. Vi tar sikte på å gifte oss, men før vi kommer så langt er jeg nødt til å bli kvitt en del problemer jeg har med det å være i et forhold.

Jeg er blitt "vurdert" av flere fagfolk, og jeg har ingen behov for psykiater/psykolog. Men de har sagt jeg bør snakke med en familierådgiver som vet hva de relasjonelle problemene jeg har går ut på.

Jeg vurderer nå å gjøre dette, men er litt usikker og syns det er litt skummelt oga følgende:

1) Jeg er jo hverken gift eller samboer, men SKAL gifte meg. Er jeg likevel aktull for et fam.rådgivningskontor? Jobbber de forebyggende?

2) Kan jeg komme alene uten typen?

3) Noen som vet hvor lang ventetid det pleier være?

Håper så inderlig noen kan svare! TAKK! :-)

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe problem å komme alene eller selv om du ikke er gift. Det er jo topp at du vil forebygge.

Vi har fått time til mekling nå og det tok ca en uke fra jeg ringte til vi fikk brev om time 2 uker etter det igjen. Altså 3 uker fra første telefon til time.

Lykke til med både familiekontor og bryllup!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...