Gå til innhold

Enda mer interiør... Billy hyller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MissSaigon

Her i heimen er det Billy meg her og Billy meg der...

Jeg syns Billy er både billi, fin og praktisk! I tillegg til bøker, er den fin til CD-er (hylleinnsats eller Benno) og fin med glassdører.

Men nå i etterkant har jeg også sett på Bonde-serien, som også har lure løsninger, og tenkt at den kanskje er bedre? Den er litt dypere, og man kan få skuffer til den, om jeg ikke husker helt feil...

Gjest kengur

Har har vi billyhylle, den er helt grei, men ser litt lageraktig ut. Du kan dekorere den for eksempel.

Ellers -gå i billigkroken på Ikea, der de har ting som har småfeil, eller som har stått på utstilling og har nedsatt pris. Hvis du har flaks finner du deg ei fin hylle.

hilsen

Gjest Sonny&cher

Jeg syns Billy er både billi, fin og praktisk! I tillegg til bøker, er den fin til CD-er (hylleinnsats eller Benno) og fin med glassdører.

Men nå i etterkant har jeg også sett på Bonde-serien, som også har lure løsninger, og tenkt at den kanskje er bedre? Den er litt dypere, og man kan få skuffer til den, om jeg ikke husker helt feil...

Tror Bondehyllene blir for dype for oss, de er like dype som expedit hylla vår. Det blir nok billy på oss. Skal ha dører i de fleste av hyllene jeg kjøper.

Gjest MissSaigon

Tror Bondehyllene blir for dype for oss, de er like dype som expedit hylla vår. Det blir nok billy på oss. Skal ha dører i de fleste av hyllene jeg kjøper.

Jeg er veldig fornøyd med våre Billy-hyller. Fine og diskrete... Nå har de dem i Eik igjen også. De var jo ute et par år. Vi har bjørk, og syns de er fine!

Vi har Billy-hyller i "bøk" og er kjempefornøyd. Fikk 4,5 meter for ca 5000. Da har vi 2 hyller som er 80 cm brede, en på 60 cm, 4 CD-hyller med glassdører foran samt en Tv-benk (Benno?) og en enkel hyllerad over den. Mange variasjonsmuligheter og en pris som tillater deg å bytte den ut uten alt for dårlig samvittighet.

Annonse

Vi kjøpte Billy for ca ett år siden, og Gud som vi vippa fram og tilbake på om vi skulle ha Bonde eller Billy.

Bonde er noenogførti cm dyp, og Billy er 27. Det har litt å si hvor mye du vil at hylla skal stikke fram i rommet, og det har litt å si om det er bare bøker som skal stå der (da er nemlig Billy dyp nok). Valget vårt falt på Billy fordi variasjonsmulighetene var litt større, og prisen ganske mye lavere.

Vi har CD-hylle, endehylle, to 80-cm, og to 60-cm. Det fylte akkurat veggen. På det ene 80-cmskapet har vi glassdører (frostet glass), og på det andre har vi tette skapdører på nederste del. Bak glassdørene har jeg service, glass og vaser. Bak de tette dørene har jeg lysestaker, duker, servietter, lys og annet stæsj som ikke tåler dagens lys :o). I resten har vi bøker.

Du får også kjøpt en topphylle til Billy, og den er jo praktisk.

Vi har vår i bøk. Det eneste jeg ikke har fått plassert inn i Billy pga de ("korte") 27 centimeterene, er kakefata mine. De får stå på kjøkkenet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...