Gjest jente snart 24 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har vært sammen med en mann i en måned nå. For det første så syns jeg det er utrolig drit at bare noen uker før han og jeg ble kjent, så rotet han og avsluttet han noe med en annen dame. Så det gikk jo nokså kort tid fra han rotet med en annen til han og jeg var sammen!! For det andre sliter jeg med å forsone meg med alt annet jeg hsr spurt og gravd om. Jeg ønsker så gjerne at dette ikke skal plage meg lenger men det gjør det. Han er 34 år og har ligget med nesten 20 jenter!!! DET er mye, det! Og 15 av dem er bare ONS!!! (eller sånn typiske greier som har skjedd max tre ganger liksom) Jeg syns han har så mye erfaring og jeg er så redd for å ikke være god nok. Dessuten er jeg reddd for at han syns det har vært super-digg å ha hatt alle disse ONS'ene. Selv sier han det har vært et tomt og trist liv og at han ikke engang har følt noe for jentene. Det har vært ren egosime og tilfredsstillese der og da. Men hvorfor har han da gjort det igjen med en og samme damen noen ganger da? Selv sier han det er fordi hun var tilgjengelig. Hjelp, skal jeg bare stole på dette og tro det han sier om at dette livet har vært kjipt? Er det andre her som syns ONS ikke er npoe annet enn tilfredsstillese der og da og litt ekkeltr etterpå? Huff, jeg roter i denne fortiden hans og vet ikke hvordan slutte. Vær så snill ikke hakk løs på meg. Jeg innser jeg har et problem. Kan noen hjelpe meg blir jeg svært takknemlig. Hilsen Rikke, 24 snart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei du! Jeg mener ikke å rakke ned på deg, men synes du er litt barnslig i forhold til dette. Klart en mann på 34 har en fortid! Og fortid er fortid! Å ha vært i seng med 20 jenter er ikke så mye når man er 34, og de aller fleste har et eller flere ONS bak seg. Han har jo også avsluttet alt før du ble kjent med ham. Hva med deg selv? Har ikke du hatt noen partnere før ham? Ta det med ro, det kunne vært mye verre! Og ikke spør om ting du har vanskelig for å takle. Sånne ting gjør deg slitsom i hans øyne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siriol Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja... jeg vil si at det mange ganger kan være lurt å ikke tenke så altfor mye på partnerens fortid. Dette har en tendens til å starte en tankegang hos deg du vil helst vil unngå. Nå virker det som om du har fått litt å tenke på her så mitt råd vil være å høre på han og se hvordan han er mot DEG, for det er vel det som teller da? Enten liker du ONS eller så liker du det ikke. De som har ONS gjør nok dette fordi at det er en måte å ha sex på uten forpliktelser. Jeg kan tro på typen din når han sier det, selv om jeg personlig vet an ONS ikke er noe for meg. Det er bare sånn at ikke alle ting er gode ting å høre om fortiden til din partner, og derfor burde man og ta han for det han er og ikke hva han har gjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martin G Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei Rikke ) Vil bare si et par ting: Du sliter med tillit og kanskje litt med sjalusi? TRO PÅ kjæresten din. Gi ham din tillit, inntil det motsatte er bevist. One night-stands ER veldig ofte og stort sett noe drit. Det kan selvsagt være godt der og da, men det dreier seg kun om fysisk tilfredsstillelse. Jeg har selv hatt en del ONS for så å fullstendig kutte det ut. Det holdt på å ødelegge meg. Jeg opplevde meg som skitten etterpå og mange ganger gråt jeg over det jeg hadde gjort fordi det er jo så råttent både mot deg selv og andre når ingen følelser er i bildet. Så tro ham. Jeg kjenner meg igjen i hans beskrivelser. Jeg tror mange av oss som holder på slik har et stort behov for en kjærlighet som de ikke finner ved å holdepå slik. Nærhet kan det heller ikke kalles for det er et knull eller to og over og ut med den dama. Skjønner? Det er jo ikke følelser i dette. Det er lkart det er noe helt annet med deg som han er glad i?!! Og hvorfor skjer det igjen med en og samme person? Som typen din sier: tilgjengelighet, egosisme, et begjær som handler om å knulle noen/en hvilken som helst dame. Omtrent så ille er det. Kanskje noen vil si det er herlig med slike ONS, men det er isåfall det fysiske det er snakk om. Som regel er det jo ingenting følelser og ei heller trygghet. Jeg håper du viser din mann litt mer tillit etterhvert. Har du noen å snakke med om dette? Lykke til. Jeg vet hva du snakker om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kine mette Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei du! Jeg mener ikke å rakke ned på deg, men synes du er litt barnslig i forhold til dette. Klart en mann på 34 har en fortid! Og fortid er fortid! Å ha vært i seng med 20 jenter er ikke så mye når man er 34, og de aller fleste har et eller flere ONS bak seg. Han har jo også avsluttet alt før du ble kjent med ham. Hva med deg selv? Har ikke du hatt noen partnere før ham? Ta det med ro, det kunne vært mye verre! Og ikke spør om ting du har vanskelig for å takle. Sånne ting gjør deg slitsom i hans øyne. Hei du. Vil bare si som Martin G her at onenights ikke er noe kult i grunnen. Håper du klarer innse at han snakker sant når han sier det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ONS er kjipe greier helt enig... MEN jeg mener det virker som om du har betydelige issues som bør oppklarest før du er klar for et forhold, som å skjønne at en mann på 34 har en fortid, kjenner flere gutter under 25 som har hatt fler ONS enn han kan drømme om, men de er tro i forholdene sine fordet.... PS; ONS er ikke det samme som å være utro 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Må bare gi en liten kommentar ang. antall seksualpartnere og ONS. Er selv ei 28-årig jente, har hatt over 25 partnere og angrer ikke på en eneste en. Av disse har de aller flest vært gutter/menn som jeg har følt meg fysisk og følelsesmessig tiltrukket av, og som har gitt meg nærhet, tilfredsstillelse og glede der og da. Det er fullt mulig å føle seg følelsesmessig tiltrukket av en du har en ONS med. Og jeg ville aldri hatt sex med en jeg ikke syntes var ålreit som menneske. Jeg har hatt tre lange samboerforhold, og jeg har aldri vært utro. Ingen skal fortelle meg at jeg har hatt for mange partnere - jeg føler meg hverken skamfull eller skitten. Så lenge begge parter er klar over hva de begir seg inn på er ikke ONS så forferdelig som mange skal ha det til. Så er jeg kanskje født med litt sterkere seksualdrift enn mange andre - og hva så? Jeg gleder meg over lystene mine og pleier de fornuftig. Selv synes jeg det er trist når folk ikke har hatt flere enn to-tre seksualpartnere - tenk så mange flotte mennesker og opplevelser de har gått glipp av! Jente snart 24: Jobb med deg selv og din egen selvtillit - det er der løsningen ligger. Lykke til med forholdet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 KJære deg. Dette handler mest om din usikkerhet og ikke om hvor mange sexpartnere din kjæreste har. Jeg selv er 30 år (jente) og har hatt over 30 seksualpartnere. Noen av disse har vært ONS - og de har vært spennende opplevelser jeg ikke ville være foruten. Noen har vært langtids kjærester, og noen har vært elskere over en tid. Det er fult mulig å ha hatt mange seksualpartnere uten at det er skittent eller ekkelt. Men kjæresten din sier at han ikke har vært fornøyd eller tilfredstilt av sine seksuelle erfaringer. Det bør du tro ham på. Fokuser på at dere to skal lære hverandre å kjenne seksuelt. Undersøk hva han syntes er godt, kjenn etter hva du selv liker og nyt nærheten uten å tenke på hans fortid. Han har jo tross alt valgt å være sammen med deg nå! Ha oppmerksomheten din fokusert på kroppene deres og nytelsen dere kan gi hverandre. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg kan trøste deg med at man ikke får så mye mer erfaring av å ha tyve ONS enn å ha sex med ei jente tyve ganger. Tror faktisk det siste er det som gjør at du får erfaring. Alle jenter er jo like, og hver gang du har sex med en ny blir som å være jomfru igjen. Du må lære alt på nytt. Et ONS krever jo ingenting, det spiller ingen rolle om det er bra eller dårlig sex, du får ingen ny sjanse uansett, og lærer derfor ingenting... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg er helt enig med hun som sier at dette handler om din usikkerhet og manglende selvfølelse, ingenting annet. Og det er den du må jobbe med. Det har ingen hensikt å gi seg inn på å diskutere gode og dårlige sider ved ONS, hva som er "akseptabelt" antall sexpartnere osv. Noe sier meg at du også hadde hatt poblemer hvis han hadde vært forlovet med samme jente i 10 år. Da hadde du kanskje spurt deg selv om han fortsatt elsket henne. Si til deg selv at du er helt all right. Han valgte deg frivillig, og vi er akkurat like mye verdt om vi har levd sånn eller sånn. Du er ikke mindre verdt uten erfaring, og han er verken mere eller mindre verdt med mere erfaring. Gled deg over kjærligheten og la den få en sjanse. Amen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg er helt enig med hun som sier at dette handler om din usikkerhet og manglende selvfølelse, ingenting annet. Og det er den du må jobbe med. Det har ingen hensikt å gi seg inn på å diskutere gode og dårlige sider ved ONS, hva som er "akseptabelt" antall sexpartnere osv. Noe sier meg at du også hadde hatt poblemer hvis han hadde vært forlovet med samme jente i 10 år. Da hadde du kanskje spurt deg selv om han fortsatt elsket henne. Si til deg selv at du er helt all right. Han valgte deg frivillig, og vi er akkurat like mye verdt om vi har levd sånn eller sånn. Du er ikke mindre verdt uten erfaring, og han er verken mere eller mindre verdt med mere erfaring. Gled deg over kjærligheten og la den få en sjanse. Amen. Takk, dette var et innlegg som faktisk gikk rett hjem hos meg. Jeg vet jo at mye dreier seg om mitt selvbilde og kanskje også litt om tillit. Jeg jobber med meg selv men vet ikke helt hvordan. Vet at jeg må tro ham og stole på ham, men når jeg f-eks leser et par innlegg her som sier at ONS kan være kjempebra, ja, da blir jeg usikker igjen på om jeg kan tro ham når han sier det har vært kjipt for HAM...Men jeg må vel bare det, for man har jo forskjellige opplevelser av hvordan dette er. Selv sa han at han hele tiden gikk på akkord med seg selv og ikke likte det han gjorde... Og ja, du har helt rett; jeg hadde slitt med det dersom han hadde vært forlovet eller samboer i ti år. Helt korrekt.... Er jeg helt håpløs? *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Takk, dette var et innlegg som faktisk gikk rett hjem hos meg. Jeg vet jo at mye dreier seg om mitt selvbilde og kanskje også litt om tillit. Jeg jobber med meg selv men vet ikke helt hvordan. Vet at jeg må tro ham og stole på ham, men når jeg f-eks leser et par innlegg her som sier at ONS kan være kjempebra, ja, da blir jeg usikker igjen på om jeg kan tro ham når han sier det har vært kjipt for HAM...Men jeg må vel bare det, for man har jo forskjellige opplevelser av hvordan dette er. Selv sa han at han hele tiden gikk på akkord med seg selv og ikke likte det han gjorde... Og ja, du har helt rett; jeg hadde slitt med det dersom han hadde vært forlovet eller samboer i ti år. Helt korrekt.... Er jeg helt håpløs? *sukk* Neida, du er ikke håpløs, men du må lære deg å tenke positivt. Livet blir så uendelig mye bedre da! Vi står foran valg hver eneste dag, der vi kan velge om vi vil vektlegge det positive eller negative. Takk for hyggelig tilbakemelding. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 KJære deg. Dette handler mest om din usikkerhet og ikke om hvor mange sexpartnere din kjæreste har. Jeg selv er 30 år (jente) og har hatt over 30 seksualpartnere. Noen av disse har vært ONS - og de har vært spennende opplevelser jeg ikke ville være foruten. Noen har vært langtids kjærester, og noen har vært elskere over en tid. Det er fult mulig å ha hatt mange seksualpartnere uten at det er skittent eller ekkelt. Men kjæresten din sier at han ikke har vært fornøyd eller tilfredstilt av sine seksuelle erfaringer. Det bør du tro ham på. Fokuser på at dere to skal lære hverandre å kjenne seksuelt. Undersøk hva han syntes er godt, kjenn etter hva du selv liker og nyt nærheten uten å tenke på hans fortid. Han har jo tross alt valgt å være sammen med deg nå! Ha oppmerksomheten din fokusert på kroppene deres og nytelsen dere kan gi hverandre. Lykke til Hei fuji.. Det er helt tydlig at jeg har et problem og det ser jo både du og de fleste andre her. Og ja, mye dreier seg om mitt selvbilde. Og også om tillit. Men vet du, ditt innlegg det skremte meg, jeg må innrømme det. For du sier at du har hatt en del ONS som du ikke har angret på og som du ikke ville vært foruten. Det får meg til å tenke at da har sikkert kjæresten min lyvd for meg og han syns sikkert også at det har vært bra. Skjønner, slikt du forteller meg, at ONS kan være bra, det gjør meg redd for om jeg faktisk kan stole på det han sier. Så er det dem lenger nedi tråden som er enige med ham igjen, som mener det hele er kjipe greier. Og oppi alt skriver du dette til meg: "Men kjæresten din sier at han ikke har vært fornøyd eller tilfredstilt av sine seksuelle erfaringer. Det bør du tro ham på." DET var godt oppi alt, å få høre fra ei som sier at hennes ONS har vært bra. Jeg MÅ jo bare tro på det han sier, at han ikke har hatt følelser for en eneste en av dem, men at det kun har dreid seg om der og da...og om tilgjengelighet. Det enste jeg faktsik ikke forstår er hvorfor han da har gjort det omigjen med et par av damene? Han sier tilgjengelighet og utnyttelse. Jeg må vel bare tro det også. Selv har jeg ikke opplevd ONS, derfor vet jeg ikke om det er som han sier, noe dritt, eller om det er supert. Spennende kan jeg forstå at det kan være og tilfredsstillende kan jeg forstå at det kan være, men jeg tror jeg hadde følt meg mer som han sier enn slik du legger det frem. men det er individuellt hvordan man opplever det og hvordan settingen er, ikke sant? De aller fleste ONS han har hatt er med damer han har funnet helt tilfeldig på nettet, med chatting. Ikke en dame han har siklet på i tre måneder liksom. Om du skjønner :-) Jaja, ville bare si at på den ene siden hjalp du meg ved å si at jeg må tro ham og at du viser at det hele er veldig individuelt. på den annen side blir jeg redd av slike ting som det du forteller og begynner med en gang å tvile på hans troverdighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Må bare gi en liten kommentar ang. antall seksualpartnere og ONS. Er selv ei 28-årig jente, har hatt over 25 partnere og angrer ikke på en eneste en. Av disse har de aller flest vært gutter/menn som jeg har følt meg fysisk og følelsesmessig tiltrukket av, og som har gitt meg nærhet, tilfredsstillelse og glede der og da. Det er fullt mulig å føle seg følelsesmessig tiltrukket av en du har en ONS med. Og jeg ville aldri hatt sex med en jeg ikke syntes var ålreit som menneske. Jeg har hatt tre lange samboerforhold, og jeg har aldri vært utro. Ingen skal fortelle meg at jeg har hatt for mange partnere - jeg føler meg hverken skamfull eller skitten. Så lenge begge parter er klar over hva de begir seg inn på er ikke ONS så forferdelig som mange skal ha det til. Så er jeg kanskje født med litt sterkere seksualdrift enn mange andre - og hva så? Jeg gleder meg over lystene mine og pleier de fornuftig. Selv synes jeg det er trist når folk ikke har hatt flere enn to-tre seksualpartnere - tenk så mange flotte mennesker og opplevelser de har gått glipp av! Jente snart 24: Jobb med deg selv og din egen selvtillit - det er der løsningen ligger. Lykke til med forholdet! Hm, rart at samtlige er enige om at dette dreier seg om min selvtillit...dere har vel rett også, tenker jeg. At du har hatt utbytte av ONS ..tja, det kan man vel kanskje ha dersom det er følelser i bildet. Hvordan ville du sett på det dersom du sjekket opp en fyr på nettet en kveld, og tre timer senere skulle du ligge med ham. AEt avtalt knull med andre ord? Det er slik min kjæreste har holdt på. Han sier det er utnyttelse på groveste plan og svært kunstig. Selvsagt er det sikkert mye spenning i det der og da, men veldig godt har jeg vanskelig for å tro at det er, for man mangler kjørlighet og trygghet. Det er likevel noen det har skjedd med om igjen. Og det liker jeg ikke, men han sier det er tilgejngeligheten. De var der og var villige. Huff, jeg skriver mye omd ette, men det gjør godt å "snakke med noen". Vet ikke hvordan jeg skal komm eover dette. Ellers mener jeg ikke klandre dem som har ONS, ikke i det hele tatt. Føler litt at du trodde det og derfor forsvarer deg selv litt. Men jeg sier hva HAN har sagt om ONS og hvor lei seg han er for det. Men man er forskjellige vet du. Takk for lykkeønskninger og ja, jeg lover å jobbe med meg selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kumelk Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei fuji.. Det er helt tydlig at jeg har et problem og det ser jo både du og de fleste andre her. Og ja, mye dreier seg om mitt selvbilde. Og også om tillit. Men vet du, ditt innlegg det skremte meg, jeg må innrømme det. For du sier at du har hatt en del ONS som du ikke har angret på og som du ikke ville vært foruten. Det får meg til å tenke at da har sikkert kjæresten min lyvd for meg og han syns sikkert også at det har vært bra. Skjønner, slikt du forteller meg, at ONS kan være bra, det gjør meg redd for om jeg faktisk kan stole på det han sier. Så er det dem lenger nedi tråden som er enige med ham igjen, som mener det hele er kjipe greier. Og oppi alt skriver du dette til meg: "Men kjæresten din sier at han ikke har vært fornøyd eller tilfredstilt av sine seksuelle erfaringer. Det bør du tro ham på." DET var godt oppi alt, å få høre fra ei som sier at hennes ONS har vært bra. Jeg MÅ jo bare tro på det han sier, at han ikke har hatt følelser for en eneste en av dem, men at det kun har dreid seg om der og da...og om tilgjengelighet. Det enste jeg faktsik ikke forstår er hvorfor han da har gjort det omigjen med et par av damene? Han sier tilgjengelighet og utnyttelse. Jeg må vel bare tro det også. Selv har jeg ikke opplevd ONS, derfor vet jeg ikke om det er som han sier, noe dritt, eller om det er supert. Spennende kan jeg forstå at det kan være og tilfredsstillende kan jeg forstå at det kan være, men jeg tror jeg hadde følt meg mer som han sier enn slik du legger det frem. men det er individuellt hvordan man opplever det og hvordan settingen er, ikke sant? De aller fleste ONS han har hatt er med damer han har funnet helt tilfeldig på nettet, med chatting. Ikke en dame han har siklet på i tre måneder liksom. Om du skjønner :-) Jaja, ville bare si at på den ene siden hjalp du meg ved å si at jeg må tro ham og at du viser at det hele er veldig individuelt. på den annen side blir jeg redd av slike ting som det du forteller og begynner med en gang å tvile på hans troverdighet. Synes du det virkelig er bedre at han rent kynsik har brukt damer til ren tilfredstilelse av behov enn at han har hatt litt følelser for dem, likt dem litt, og derfor har hatt sex med dem? Hva sier det da om hans personlighet om han bare kan knulle hvem som helst uten å like dem engang? Da skiller han jo sex og følelser fullstendig da og det er ikke bare bra. Hadde du syntes det var værre om han hadde hatt feks tre langvarige forhold med folk han var glad i? Virker som du ikke vil "overleve" om han faktisk har hatt det greit før han traff deg. Han hadde jo sex med dem, fikk orgasme med dem, oghan har vel ogaå hatt kjærester han har vært glad i før deg. Det må du faktisk bare leve med. Det er deg han er sammen med nå! Tror du seriøst han vil legge ut til deg at han syntes den delen av livet hans var ok? Sånt sparer man partneren for, og uansett har han det sikkert 1 million ganger bedre nå sammen med deg som han er glad i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei Rikke ) Vil bare si et par ting: Du sliter med tillit og kanskje litt med sjalusi? TRO PÅ kjæresten din. Gi ham din tillit, inntil det motsatte er bevist. One night-stands ER veldig ofte og stort sett noe drit. Det kan selvsagt være godt der og da, men det dreier seg kun om fysisk tilfredsstillelse. Jeg har selv hatt en del ONS for så å fullstendig kutte det ut. Det holdt på å ødelegge meg. Jeg opplevde meg som skitten etterpå og mange ganger gråt jeg over det jeg hadde gjort fordi det er jo så råttent både mot deg selv og andre når ingen følelser er i bildet. Så tro ham. Jeg kjenner meg igjen i hans beskrivelser. Jeg tror mange av oss som holder på slik har et stort behov for en kjærlighet som de ikke finner ved å holdepå slik. Nærhet kan det heller ikke kalles for det er et knull eller to og over og ut med den dama. Skjønner? Det er jo ikke følelser i dette. Det er lkart det er noe helt annet med deg som han er glad i?!! Og hvorfor skjer det igjen med en og samme person? Som typen din sier: tilgjengelighet, egosisme, et begjær som handler om å knulle noen/en hvilken som helst dame. Omtrent så ille er det. Kanskje noen vil si det er herlig med slike ONS, men det er isåfall det fysiske det er snakk om. Som regel er det jo ingenting følelser og ei heller trygghet. Jeg håper du viser din mann litt mer tillit etterhvert. Har du noen å snakke med om dette? Lykke til. Jeg vet hva du snakker om. Har ikke annet å si enn : TAKK! Også så mange gode ord fra en mann, det var toppen :-)) Du beskriver omtrent det samme han har sagt. Takk igjen, det var godt for meg det der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hm, rart at samtlige er enige om at dette dreier seg om min selvtillit...dere har vel rett også, tenker jeg. At du har hatt utbytte av ONS ..tja, det kan man vel kanskje ha dersom det er følelser i bildet. Hvordan ville du sett på det dersom du sjekket opp en fyr på nettet en kveld, og tre timer senere skulle du ligge med ham. AEt avtalt knull med andre ord? Det er slik min kjæreste har holdt på. Han sier det er utnyttelse på groveste plan og svært kunstig. Selvsagt er det sikkert mye spenning i det der og da, men veldig godt har jeg vanskelig for å tro at det er, for man mangler kjørlighet og trygghet. Det er likevel noen det har skjedd med om igjen. Og det liker jeg ikke, men han sier det er tilgejngeligheten. De var der og var villige. Huff, jeg skriver mye omd ette, men det gjør godt å "snakke med noen". Vet ikke hvordan jeg skal komm eover dette. Ellers mener jeg ikke klandre dem som har ONS, ikke i det hele tatt. Føler litt at du trodde det og derfor forsvarer deg selv litt. Men jeg sier hva HAN har sagt om ONS og hvor lei seg han er for det. Men man er forskjellige vet du. Takk for lykkeønskninger og ja, jeg lover å jobbe med meg selv :-) Hei igjen! Neida, følte ikke at jeg måtte forsvare meg, jeg ville bare få fram at det også er jenter/kvinner som har ONS og nyter det ) Nok om det! Jeg ville nok ikke sjekket opp en fyr på nettet og så hatt sex med ham like etterpå, nei... Det er ikke helt min stil. Men samtidig - hvis jeg hadde sjekket opp en fyr på byen og hatt sex med ham, blir ikke det litt det samme? (Jeg har ikke svaret, jeg bare tenker høyt...) Jeg synes du skal tenke godt igjennom om dette er noe som vil komme til å plage deg mye. Om det er det, så er det kanskje best om du finner deg enn annen gutt. Hvis dere har problemer med å stole på hverandre kan det skade mer enn noe annet. Synes dere skal ta en lang prat, jeg. Finne ut hvor dere har hverandre. Stol på deg selv! Lykke til ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Synes du det virkelig er bedre at han rent kynsik har brukt damer til ren tilfredstilelse av behov enn at han har hatt litt følelser for dem, likt dem litt, og derfor har hatt sex med dem? Hva sier det da om hans personlighet om han bare kan knulle hvem som helst uten å like dem engang? Da skiller han jo sex og følelser fullstendig da og det er ikke bare bra. Hadde du syntes det var værre om han hadde hatt feks tre langvarige forhold med folk han var glad i? Virker som du ikke vil "overleve" om han faktisk har hatt det greit før han traff deg. Han hadde jo sex med dem, fikk orgasme med dem, oghan har vel ogaå hatt kjærester han har vært glad i før deg. Det må du faktisk bare leve med. Det er deg han er sammen med nå! Tror du seriøst han vil legge ut til deg at han syntes den delen av livet hans var ok? Sånt sparer man partneren for, og uansett har han det sikkert 1 million ganger bedre nå sammen med deg som han er glad i. Hei... Jeg vet jeg er nokså rar sånn, men ja, for meg er det nesten bedre at han har brukt damer til ren tilfredstilelse av behov enn at han har hatt litt følelser for dem og derfor ligget med dem. Men når du først spør meg om det, så vet jeg ikke helt hvorfor det er slik for meg. Men i det hele tatt så syns jeg jo det er ti ganger bedre at han har ligget med jenter han har vært sammen med (for det har han jo også) enn å ha ONS. Jeg har faktisk INGEN problemer med disse forholdene hans, for der er det jo kjærlighet inni bildet. Men alle disse ONS'ene, det er de som truer meg. Rett og slett fordi jeg innbiller meg at de er så mye mer spennende og bedre enn i et forhold.. Men nå er jeg vel litt selvmotsigende, og nå fikk jeg litt å tenke på også... Men liekvel, tross alt er jeg bare gal for at han ikke har hatt følelser for alle disse damene skjønner du. Veldig forståelig det du sier om å skille sex og følelser. Poenget er at han gjør igrunnen ikke det altså, men han HAR gjort det i noen år, ja. han trodde ikke han kom til å finne seg ei jente å elske igjen. Men så dukket jeg opp....derfor er det slik. Du spør:"Hadde du syntes det var værre om han hadde hatt feks tre langvarige forhold med folk han var glad i?" Nei, er det ikke rart? Han har nemlig flere forhold med noen han var gla i, men det sliter jeg ikke med. jeg har jo også det! Men jeg sliter med de ONS'ene, for jeg ser for meg at det er mye mer kult og spennende enn i et forhold...eh..? fordi han da får prøvd ut flere... Selv ville jeg jo aldri gjort det...Huff,nå er jeg kanskje selvmotsigende igjen...? dette er vanskelig. Jeg tåler at han har hatt det greit før meg, men syns bare dette med de ONS'ene er så vanskelig. Jeg er så redd for at han da vil være tilbøyelig for å ikke styre sine lyster - i et evt ekteskap/samboerskap. Og nei, jeg tror ikke han ville lagt ut til meg dersom han syns det var en kul tid det der. Ja, sånnt sparer man den adre for, men denne mannen er så ærlig at det gjør vondt. Og ejg tror han når han sier det IKKE har vært bra. Jeg Må jo tro det, og tilogmed en kammerat av ham har sagt til meg at min kjæreste har hatt det skikkelig dritt i det livet der.... Som jeg sier, joda, det er godt å få orgasme der og da, men når det ikke er følelser i bildet blir det kunstig. Han har funnet disse ONSene på nettet. Hvor rart er ikke det? Men takk for svar. Du ga meg mye å tenke på. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åmot høna Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Etter å ha lest innlegget ditt og flere av dine svar, ville ikke dette vært en mann JEG kunne vært sammen med. Ikke fordi han har så mange, det er vel ikke så mange tatt hans alder i betraktning, men måten han har hatt disse damene på. Søke etter bare damer på nett for så å treffe dem og knulle de er det mest kyniske og kalde jeg har hørt. Jeg personlig ville tatt det lettere om han faktisk likte damene iallefall litt. Eller fant dem på byen eller noe. Når han greier å knulle noen etter 3 timer, og gjøre dette gjentatte ganger med nye damer virker det som han har litt merkelige behov og lyster. Han virker som en type som skille sex og kjærlighet, og jeg ville da tenkt at han så på det å ha sex med andre som noe han fortsatt kunne gjøre selv om han nå har blitt glad i noen. Kald, kynisk person. Han HAR hatt noen kjærester også vel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente snart 24 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei igjen! Neida, følte ikke at jeg måtte forsvare meg, jeg ville bare få fram at det også er jenter/kvinner som har ONS og nyter det ) Nok om det! Jeg ville nok ikke sjekket opp en fyr på nettet og så hatt sex med ham like etterpå, nei... Det er ikke helt min stil. Men samtidig - hvis jeg hadde sjekket opp en fyr på byen og hatt sex med ham, blir ikke det litt det samme? (Jeg har ikke svaret, jeg bare tenker høyt...) Jeg synes du skal tenke godt igjennom om dette er noe som vil komme til å plage deg mye. Om det er det, så er det kanskje best om du finner deg enn annen gutt. Hvis dere har problemer med å stole på hverandre kan det skade mer enn noe annet. Synes dere skal ta en lang prat, jeg. Finne ut hvor dere har hverandre. Stol på deg selv! Lykke til ) Blir ikke det samme vet du, for da har du iallefall et visst inntrykk av fyren - utssende, væremåte, om han er skummel eller ei, om du i det hele tatt er noe tiltrukket etc etc...Kan ikke sammenlignes. Det eneste sammelignbare er at man har sex med en man ikke kjenner. Og joda, jeg har ingen problemer med å se at det kan være tilfredsstillende, men nekter å tro det kan være bedre enn med en kjæreste...som man elsker :-) Og det er jo det han sier og. Du har rett i at han og jeg må snakke sammen. Vi gjør det mye for tiden. Noen ganger er jeg på vei til å gå fra ham, men da gråter han og blir lei seg og ber meg heller jobbe med det hele. Så det må jeg gjøre, for jeg elsker ham jo...og det blri for dumt å slippe han fordi han har en dum fortid. Gjør det ikke..? Takk igjen for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140224-klarer-ikke-forsone-meg-med-hans-seksuelle-fortid/#findComment-879702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.