Rune68 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er en gutt på 28år som har et stort problem som kanskje ikke er så vanlig blandt gutter, jeg får nesten aldri orgasme under sammleie. Dette skjer uansett om det er sex i et langvarig forhold eller mer tilfeldig sex. Dersom jeg skal ha noe som heldst mulighet for å få utløsning må sexen være "hard" over lang tid,jeg synes jeg har lite følsomhet ytterst på penis noe som fører til at jeg trenger kraftig stimulering for at noe skal skje. Forhuden er ganske "vid" slik at i slapp tilstand er det lett for at penishodet blir blottet og det oppstår friksjon mellom krlær og penishodet, kan dette ha bidratt til lavere følsomhet? Når jeg onanerer har jeg ingen problemer med å få utløsning. Vet at det å få orgasme ikke er det viktigste under et samleie. Og jeg klarer å fokusere på selve sexen og ikke tenke så mye på orgasmen, men som sagt den kommer svært sjelden.Føler helt klart at dette ikke er psykisk. Dette har helt klart blitt et problem for meg og trenger absolutt noen råd for å komme meg over dette! Her er noen faktorer som kanskje kan være til hjelp for å stille en diagnose: -fysisk og psykisk frisk(tar ingen medikamenter el.) -har alltid hatt dette problemet. -har forsøkt "alle" måter å ha sex på uten at det hjelper. -har ingen potens problemer. Håper virkelig du kan hjelpe meg med dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest landa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kommer du lett om du runker eller blir sugd da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-879328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trøstedag Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Velkommen til mange jenters verden... Vi som har samleie uten å få orgasme av det. Som må bruke fingre og tunge for å oppnå orgasmen. Som fint klarer det på egen hånd, men ikke ved vanlig samleie. Som kvinne så kjenner jeg til frustrasjonen. Og en av mine eks hadde det på samme måte som deg. Han var omskåret og penishodet lå åpent og gnisset mot klær. Han hadde også problemer med å få orgasme ved samleie. Og det var ytterst sjeldent at jeg kunne klare å suge ham til orgasme. Litt kjipt for oss begge. Noe av min nytelse ligger i partnerens nytelse. Har dessverre ingen råd til deg. Du må bare prøve deg fram og eventuelt avslutte det hele for egen hånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-879342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabio1365380666 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 dette høres ut som det samme jeg sleit med for en tid tilbake. Du lurer på om at grunnen til at tuppen på penishodet er lite følsom er at den kommer i kontakt med tøy under friksjon... dette stemmer ikke. jeg gikk rundt og trodde det samme, helt til jeg leste i et blad om helse at det var blitt bevist at omskjærte menn ikkje hadde redusert følelse i penishodet i forhold til menn med forhud. Dama mi lurte lenge på hvorfor jeg aldri fikk orgasme, det er liksom noe alle gutter får. Det er bare til å stapp'en inn der og kjøre på så går resten av seg selv. I mitt tilfelle så hadde jeg heller ingeng problemer med å få orgasme når jeg onanerte. Jeg fant ud at grunnen til at jeg hadde problemer med å få orgasme sammen med dama var fordi at jeg stresset og "glemte" å fokusere på orgasmen. Da jeg lærte meg å styre PC-muskelen skikkelig så har jeg ikke hatt problemer med dette etterpå. jeg kan selv styre når jeg vil ha orgasme, noe dama er veldig fornøyd med. Hvis du ikke vet så mye om pc-muskelen så er det bare til å søke oppe til høyre etter det, så vil du få nok av svar. bare spør dersom det skulle være noe lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-879655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du er nok ikke så alene som du tror med problemet om ikke å få orgasme ved samleie. Mest sannsynlig er årsaken til problemet ditt måten du onanerer på. Jeg vil tro at du har lært deg et mønster som består av svært kraftig stimulering, kanskje kombinert med en spesiell teknikk. Den samme stimuleringen lar seg neppe gjennomføre under et samleie. Det du i første omgang bør gjøre er å avlære denne måten å onanere på. Skift hånd, takt, styrke i måten du gjør det på. Dersom du ikke klarer å oppnå orgasme, styr unna å gå tilbake til gamlemåten. Når du etter hvert får til å onanere og ejakulere på en mer forsiktig måte, er det også forhåpentligvis enklere for deg å få orgasme under samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-881066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeverGiveUp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 dette høres ut som det samme jeg sleit med for en tid tilbake. Du lurer på om at grunnen til at tuppen på penishodet er lite følsom er at den kommer i kontakt med tøy under friksjon... dette stemmer ikke. jeg gikk rundt og trodde det samme, helt til jeg leste i et blad om helse at det var blitt bevist at omskjærte menn ikkje hadde redusert følelse i penishodet i forhold til menn med forhud. Dama mi lurte lenge på hvorfor jeg aldri fikk orgasme, det er liksom noe alle gutter får. Det er bare til å stapp'en inn der og kjøre på så går resten av seg selv. I mitt tilfelle så hadde jeg heller ingeng problemer med å få orgasme når jeg onanerte. Jeg fant ud at grunnen til at jeg hadde problemer med å få orgasme sammen med dama var fordi at jeg stresset og "glemte" å fokusere på orgasmen. Da jeg lærte meg å styre PC-muskelen skikkelig så har jeg ikke hatt problemer med dette etterpå. jeg kan selv styre når jeg vil ha orgasme, noe dama er veldig fornøyd med. Hvis du ikke vet så mye om pc-muskelen så er det bare til å søke oppe til høyre etter det, så vil du få nok av svar. bare spør dersom det skulle være noe lykke til Hei. Hvordan trener du PC-muskelen som gutt når man har problemer med å få utløsning under samleie? Er veldig takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-883615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian2001 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Velkommen til mange jenters verden... Vi som har samleie uten å få orgasme av det. Som må bruke fingre og tunge for å oppnå orgasmen. Som fint klarer det på egen hånd, men ikke ved vanlig samleie. Som kvinne så kjenner jeg til frustrasjonen. Og en av mine eks hadde det på samme måte som deg. Han var omskåret og penishodet lå åpent og gnisset mot klær. Han hadde også problemer med å få orgasme ved samleie. Og det var ytterst sjeldent at jeg kunne klare å suge ham til orgasme. Litt kjipt for oss begge. Noe av min nytelse ligger i partnerens nytelse. Har dessverre ingen råd til deg. Du må bare prøve deg fram og eventuelt avslutte det hele for egen hånd. Jeg synes ikke innlegget ditt var til mye hjelp for Rune. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140233-mann-uten-orgasme/#findComment-884409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.