Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest broken

Når jeg avviste deg gang på gang, var det fordi jeg ikke kunne la deg få dominere igjen. Mest av alt ville jeg ta telefonen, gå bort til deg, holde rundt deg og oppleve det herlige bare vi to hadde. Jeg vet du egentlig ikke ville ha overtaket, men det var det som skjedde hver gang. Du ble så alt for pågående, så full av krav til meg, så intens, så perfeksjonistisk, så kontrollerende. Jeg vet du egentlig ikke ville være det, men du, du aner ikke hvor vondt det gjorde hver gang, å måtte avvise, å til slutt å måtte gå videre. Jeg ble desperat etter disse periodene dine, jeg måtte vekk fra deg.

Det var deg jeg ville ha, det var meg du ville ha. Du var så sikker. Nå blir det ikke sånn, fordi alt for mye har skjedd.

Jeg skjønner at du er ferdig med meg. Du har allerede hatt en annen. Du er sint på meg blant annet fordi jeg måtte dra. Jeg håper du kan forstå at jeg måtte. Du er sterkere enn meg og det var ingen ting jeg kunne gjøre. Jeg kunne ha lyttet mer, men jeg følte meg allerede så invadert av deg at jeg måtte sette grenser. Jeg har sagt at jeg gjerne vil lytte nå, men du vil ikke. Du vil tro at jeg _er_ som jeg oppførte meg da jeg var sliten og måtte vekk. Det var effekten, det. Du vet hvordan jeg egentlig er.

Vi hadde mange planer, og det gjør vondt å tenke på at du nå skal gjøre det sammen med en annen. Hun er sikkert tålmodig og perfekt nok til å vite hva hun skal si og gjøre hvis du blir sånn igjen. Jeg visste ikke bedre, sliten som jeg ble. Så du får gå videre da, trøst deg med at jeg sikkert får det så mye bedre med en annen og fokuser på feilene vi gjorde. Det var deg jeg ville ha og det er du som er den rette for meg. Men gjør det du må, du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140240-skj%C3%B8nner-du-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nnnnnnnnnnnaaaaaaaaa

Det er 14 dg siden vi sist snakket med hverandre. Ting virket bedre da, men for en gang skyld kan du ta kontakt.

Vil så gjerne vite hvordan du har det, og om du enda har følelser for meg eller tenker på meg.

Kanskje var jeg for dominerende, jeg vet ikke, i alle fall var ikke det noe jeg gjorde med hensikt.

Jeg har det heldigvis mye bedre nå, men jeg savner deg og tenker ofte på deg!

Gjest broken

Det er 14 dg siden vi sist snakket med hverandre. Ting virket bedre da, men for en gang skyld kan du ta kontakt.

Vil så gjerne vite hvordan du har det, og om du enda har følelser for meg eller tenker på meg.

Kanskje var jeg for dominerende, jeg vet ikke, i alle fall var ikke det noe jeg gjorde med hensikt.

Jeg har det heldigvis mye bedre nå, men jeg savner deg og tenker ofte på deg!

Beklager å måtte skuffe deg, men tror du tar feil av meg og en annen. Det er ikke 14 dager siden jeg og han snakket sist, og det har ALLTID vært jeg som har tatt kontakt i det siste (for a change). Sorry :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...