Gjest kanadisk vår Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Noen som vet hva man har krav på når gaggasjen kommer 2 dager for sent når man er ute og flyr? Er det flyselskapet eller reiseforsikringen som skal betale evt? 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Se https://www.scandinavian.net/EC/Appl/Home/FrontDoor/0,3479,SO%253D933814ED978848A7_BDC8CED4A33640FF%2526MKT%253DGB,00.html under "Forsinkelser". Reglene varierer antakelig fra selskap til selskap. Du må ha kvittering på alle utgifter du ønsker erstattet, og kunne sannsyliggjøre at utgiften oppsto pga den forsinkede bagasjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg fikk ikke en krone da Sabena feilsendte all bagasjen min fra USA. Jeg fikk igjen koffertene etter ca 14 dager, men altså uten verken kroner eller unnskyldning. Men nå undersøkte jeg heller ikke supernøye. Men du kan tro det var kjekt å mangle koffertene med alt jeg bruker så lenge.Men uansett var det nå bra at de ble borte når jeg skulle hit igjen, og ikke omvendt. Her har jeg tross alt litt mer stasj. 0 Siter
cecily Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 reiseforsikringen skal dekke slike ekstra utgifter. 0 Siter
Tornerose Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det er forsikringsselskapet som dekker det. Da Mamma reiste til Marokko ble bagasjen forsinket med flere dager, hun kjøpte nye klær samt toalettartikler og annet hun trengte og alt ble dekket av forsikringsselskapet (If). 0 Siter
Vincent Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det er en vesensforskjell om bagasjen blir forsinket på utreise eller hjemreise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.