Gjest Nexpert Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har et problem. I perioder opplever jeg at ballene forsvinner helt. De glir på en måte under penis. Dette gjør vondt. Problemet er mest vanlig i forbindelse med onani/sex. Er det noe galt eller er dette normalt? 0 Siter
Gjest anonymish Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 :-) Noen ganger er det noen morsomme innlegg her på dol! 0 Siter
Gjest sdggd Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 :-) Noen ganger er det noen morsomme innlegg her på dol! Hva er så morsomt med det der? Skjer med mange det at ballene kryper litt inn i kroppen, men tror ikke det er noe farlig, ubhagelig kanskje men. 0 Siter
cecily Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hva er så morsomt med det der? Skjer med mange det at ballene kryper litt inn i kroppen, men tror ikke det er noe farlig, ubhagelig kanskje men. muskelen heter på latin musculus cremaster. så vet du det. kroppens forsvarsmåte for å beholde sunne og friske testikler.... c",) 0 Siter
Gjest hvorforerallenickeneopptatt Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 muskelen heter på latin musculus cremaster. så vet du det. kroppens forsvarsmåte for å beholde sunne og friske testikler.... c",) Jeg trodde det var fordi ballene var feste for nær opptil "hullet" der pungen går opp i resten av kroppen. Har også hørt at det går an å rette på med et lite inngrep. Snakk med legen din er mitt råd. 0 Siter
cecily Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg trodde det var fordi ballene var feste for nær opptil "hullet" der pungen går opp i resten av kroppen. Har også hørt at det går an å rette på med et lite inngrep. Snakk med legen din er mitt råd. ehm....jeg har ikke baller jeg c",) si heller dette til nexpert du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.