snilen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 snilen: ref. ditt andre innlegg også: Jeg trykker visst på en øm tå hos deg? Det virker som du går inn for å sverte mine motiver her, og du ser ikke hva jeg faktisk skriver. Men så er du vel en mye edlere sjel enn meg selv (unnskyld sarkasmen) Nei, men jeg har flere bekjente som har slitt med problemer som dette, og som til slutt har måttet godta at de er som de er. At de på sikt ønsker å gå ned i vekt, men vet at for den psykiske helsens skyld, så er de nødt å heller ha som mål å holde seg på den vekten de har nå, og jobbe med å elske seg selv for den de er. Og jeg vet at det hadde knust hjertet dems, og ødelagt forholdet, om kjæresten krevde at de slanket seg, og sa at de ikke tente på den kroppen de har idag. Jada, det er flott om kjæresten støtter en og er med på å trene og spise sunt. Men en er nødt å ha lyst å gå ned i vekt selv, og gjøre det for sin egen skyld. Har du en partner som elsker deg uansett og støtter deg i valgene dine, så blir det enda enklere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140302-jeg-vil-at-kj%C3%A6resten-skal-trene/page/2/#findComment-880972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.