Gå til innhold

Onanering -> ufrivillig miksjon. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest spent jente

Hei! Jeg har tidligere egentlig ikke vært særlig "seksuell" av meg, ikke klart å få sex til å være deilit. Hva onanering angår, har det tidligere bare vært helt "overflatisk" uten noen egentlig opphisselse. Har også vært med på noen samleier, men det samme gjelder her; jeg har ikke på noen måte vært i stand til å nyte det. Først nå i den seinere tid ( og det er vel på tide, da jeg er midt i tjueåra)har jeg begynt å fatte ordentlig interesse for seksualitet. Og jeg vil jo gjerne at jeg og kjæresten skal få et fint forhold også seksuelt. Men ennå har vi ikke vært så intime som det å ha samleie. Jeg må bli klar først og for meg er det vanskelig.

Men jeg har fått råd om å øve meg da, og finne ut hva som er godt for meg. OK, jeg øver. Og blir våt og kjenner et sug etter noe, men her stopper vel det som er normalt.

Men så lurer jeg på: Hvordan er en orgasme? Og hvor er jeg i forhold til en i den tilstanden jeg nå skal beskrive?:

Etter ei stund (noen få minutter med dusjstråle eller litt flere med vibrator (og aldri manuelt med fingre) blir det bedre og bedre, et "sug" inne meg. Hvilken fase er det? Så kanskje, hvis jeg fortsetter, håper jeg på endelig å finne ut hvordan en orgasme FØLES. Jeg har hørt at det skal være muskler i skjedeveggen(?) som trekker seg sammen, og at det er samme musklene som man bruker hvis man skal "knipe" strålen. Med meg skjer ikke det. I stedet knytter noen muskler (som jeg ikke visste at jeg hadde, jeg trur ikke de er viljestyrte) langt inne i baken/nede i ryggen seg, kanskje kommer også rykninger i legger og lår, og det spenner seg, som når man trykker seg for å få ut feces eller urin. Og jeg klarer ikke ligge stille. Puster fort noen ganger. Ikke ekkelt egentlig, bare litt rart. Men det skal vel ikke være sånn? Men det er sånn det blir når berøringen blir deilig. Ok for så vidt, men jeg vil jo helst ikke tisse på kjæresten. Ja, jeg har lest at man skal ikke tisse, det bare føles sånn. Men sist jeg onanerte (jeg hadde vært på do først) fortsatte jeg og fortsatte selv om jeg kom i denne tilstanden, og det som ikke skulle skje, det skjedde.Urin blei pressa ut.( Og det VAR urin, ikke sekret fra skjeden, jeg kjenner igjen lukta)

Hva kan dette være? Hvorfor skjer det? Noe jeg kan gjøre for å få ordentlig orgasme i stedet for dette her?

Egentlig har jeg vel kommet langt som i det hele tatt reagerer på slik stimulering, men nå vil jeg jo videre også, om det lare seg gjøre.

Og kanskje du vil vite at jeg er jente. Og jeg bruker medisin som KAN ha nedsatt libido som bivirkning.. Vil det hjelpe å slutte med den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140345-onanering-ufrivillig-miksjon-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg er en orgasme jeg. Høres ut som en orgasme man får når man er veldig anspent. Forskjellen er at når man slapper ordentlig av, så "slipper" det på en måte i det man kommer, og det sprer seg en følelse fra underlivet og ut i kroppen kanskje, og kanskje det svimler for en i hodet, svartner litt? Veldig vanskelig å beskrive med ord selvfølgelig.

Så jeg tror du er der jeg, men at dette er litt nytt og overraskende for deg, både orgasme og kåthet, og det at du faktisk har glede av og nyter sex.

fuji1365380447

Det er helt vanlig at du får ufrivillige rykninger og "spasmer" i ben, rumpe, legger og hofter når du får orgasme.

jeg syntes i allefall at det høres ut som om du får en orgasme. Men jeg tror at du kan øve deg ennå mer på å gi etter for denne følelsen. Ikke vær engstelig for om det kommer litt væske ut - nyt at kroppen din gir etter for orgasmen, undersøk om du kan få den til å vare lenger ved å fortsette stimuleringen mens du kommer.

Jeg har ofte problemer med å kontrollere kroppens bevegelser når jeg får orgasme. Hvis jeg kommer mens jeg sitter oppå kjæresten min, får jeg ofte en slik rykning i hofta, slik at jeg "dytter" penisen hans ut av meg.... Så du er ikke alene om å miste litt kontrollen.

Gjest spent jente

Dette tror jeg er en orgasme jeg. Høres ut som en orgasme man får når man er veldig anspent. Forskjellen er at når man slapper ordentlig av, så "slipper" det på en måte i det man kommer, og det sprer seg en følelse fra underlivet og ut i kroppen kanskje, og kanskje det svimler for en i hodet, svartner litt? Veldig vanskelig å beskrive med ord selvfølgelig.

Så jeg tror du er der jeg, men at dette er litt nytt og overraskende for deg, både orgasme og kåthet, og det at du faktisk har glede av og nyter sex.

Takk, dette var da oppmuntrende

:-) Hm.., ja den svartninga har jeg hatt, men bare i dusjen. Og da blir jeg redd for å besvime og drukne så jeg slutter med det samme, hehe

Gjest spent jente

Det er helt vanlig at du får ufrivillige rykninger og "spasmer" i ben, rumpe, legger og hofter når du får orgasme.

jeg syntes i allefall at det høres ut som om du får en orgasme. Men jeg tror at du kan øve deg ennå mer på å gi etter for denne følelsen. Ikke vær engstelig for om det kommer litt væske ut - nyt at kroppen din gir etter for orgasmen, undersøk om du kan få den til å vare lenger ved å fortsette stimuleringen mens du kommer.

Jeg har ofte problemer med å kontrollere kroppens bevegelser når jeg får orgasme. Hvis jeg kommer mens jeg sitter oppå kjæresten min, får jeg ofte en slik rykning i hofta, slik at jeg "dytter" penisen hans ut av meg.... Så du er ikke alene om å miste litt kontrollen.

Har prøvd å fortsette, og da tisser jeg på meg! Hvis jeg prøver å slappe av kommer det urin, og ikke lite! Men får nå ikke ta skrekken..

Takk, dette var da oppmuntrende

:-) Hm.., ja den svartninga har jeg hatt, men bare i dusjen. Og da blir jeg redd for å besvime og drukne så jeg slutter med det samme, hehe

Sitt i dusjen da vel! Og hold dusjhodet i hånden! Null sjanse for hverken å besvime eller drukne... lykke til!

Annonse

Har prøvd å fortsette, og da tisser jeg på meg! Hvis jeg prøver å slappe av kommer det urin, og ikke lite! Men får nå ikke ta skrekken..

det kjennes akkurat ut som å tisse, men det er å ejakulere. søk det opp her på dol. veldig vanlig faktisk. i dusjen er det jo ikke så farlig uansett da, så det er et bra sted å øve.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Først – ikke slutt med medisinen din, uten å ha snakket med legen din. Kanskje finnes alternative medisiner som ikke har nedsatt libido som bivirkning.

Så til musklene rundt skjeden – det er helt riktig. Det er musklene du bruker når du kniper strålen som trekker seg sammen og slapper av, når du får orgasme. Noen får også ufrivillige spasmer ellers i kroppen.

Det høres ut som om du er like før orgasmen – i platåfasen, når du opplever dine spaser. Men det høre ut til at du samtidig presser ut. Det er ikke riktig måte å gå fram for å få orgasme.

Prøv å lære deg å få kontakt med PC-musklene. Knip av tissestrålen. De musklene du bruker når du kniper strålen skal du lære å knipe og slippe på kommando. Da vil du også få kontakt med området rundt livmora.

Neste gang du onanerer kan du prøve å bruke disse musklene når du kjenner det begynner å gjøre godt. Knip, slipp, knip og slipp osv.

• 1 måned senere...
Gjest spent jente

Overstimulering av klitoris fører til kraftige rykninger, og det at du tiisser kan også tyde på overstimulering. Prøv å stimulere ikke fullt så direkte på klitoris, da vil du kjenne at det føles mer riktig.

Takk, det går bra nå, uten miksjon.

Ja, det stemmer at jeg prøver å få til en orgasme. I følge andre mennesker skal det jo være ganske så fantastisk. Synest det er vanskelig å vite om en har hatt det eller ikke, selv om det sies at hvis du får en, så vet du det.., veit aldri om det finnes ENDA mer liksom.

Ja, det stemmer at jeg prøver å få til en orgasme. I følge andre mennesker skal det jo være ganske så fantastisk. Synest det er vanskelig å vite om en har hatt det eller ikke, selv om det sies at hvis du får en, så vet du det.., veit aldri om det finnes ENDA mer liksom.

det er riktig det.Når du oppnår orgasme så VET du helt sikkert. Alle har jo hatt son første orgasme en gang, og det er ingen som vet hvordan det føles på forhånd. På når de oppnår det for første gang, så vet de likevel at det er en orgasme.

et lite tips: Kjøp deg en klitoris stimulator. Kan se om jeg finner et bilde av hva jeg mener på nett her. Tenk på noe som gjør deg skikkelig kåt, og så skrur du den på. Det funker ;)

http://www.lekshop.no/varebilder/4/51960180.jpg

her. Det stå at den er for vaginal nytelse, men funker helt fint på klitoris og.

Lykke til ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...