Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i fire år, den første tiden gikk det greit å ha sex, men etter at han flyttet inn hos meg ble det verre og verre for meg å ha sex. Får angst bare han tar på meg, gruer meg til å legge meg hver kveld. Min eks tok ikke nei for et nei og det er mye vondt i forb. med dette forholdet. jeg og kjæresten har vanskelig for å prate sammen, kan det være det som er feilen? Det ser ikke ut til å plage han. Eller kan det være at sex blir for nært for meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140413-angst-n%C3%A5r-vi-skal-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også det er veldig viktig at du er åpen ovenfor ham om dette. Fortell ham om ansten, at det ikke er fordi du ikke er glad i ham. Fortell ham hvor mye han betyr for deg. Og jeg tror kanskje du også bør fortelle ham hvor denne angsten kommer fra, og hvordan eksen behandlet deg. Da vil det være mye lettere for ham å forstå deg og støtte deg, og ikke ta det personlig.

Jeg tror også det er veldig viktig at du er åpen ovenfor ham om dette. Fortell ham om ansten, at det ikke er fordi du ikke er glad i ham. Fortell ham hvor mye han betyr for deg. Og jeg tror kanskje du også bør fortelle ham hvor denne angsten kommer fra, og hvordan eksen behandlet deg. Da vil det være mye lettere for ham å forstå deg og støtte deg, og ikke ta det personlig.

Takk for svaret. Har vært åpen om dette hele tiden, men føler at han ikke slipper meg innpå seg. Stoler ikke helt på han. Alle jeg har vært glad i ink. familie har sviktet meg.

Gjest så kanskje det er det

Det kan rett og slett være at du faktisk reagerer på p-piller om du tar det. Hadde det slik selv og gjorde det nesten slutt, men da jeg sluttet med p-pillene forandret alt seg.

Senere har jeg lest om dette og mange har faktisk opplevd det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...