Gjest Lady RØD Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Lørdag ble jeg bedt om å gå,det gjorde jeg. Hadde ikke noe valg. Det rannt ut av meg,at all husarb og å ha en eiendel kommode med klær i.sagt i fra flere ganger.Det har vært slutt før oxo.7år er lang tid. Håpet at vi kunne starte noe sammen,men han vil ikke selge huset,fordi han vil sitte med mere gjeld.Huset trengs å pusse opp,men ikke gjordt dem årene jeg har vært sammen med han.Sendte en mld om at hvordan han kunne gjøre dette mot meg. Fikk svar at: Jeg mener at du har bodd nogelunde som du har redet og bet selv,du sa nei til samboerkontrakt. Du har nesten bodd gratis bortsett for noen regninger innemellom. Jeg som har dratt lasset økonomisk og ordnet opp i alt.Men det er ikke alt sant mått tatt opp reginger og bet for mat,turer og regninger,så husarb. Ikke alle regninger har jeg bet så lenge jeg har noen selv oxo. Mener han har tjente på dette at jeg har bodd der. Nå sitter jeg med ingenting min egen feil å ikke tenke. Ønsket at det ble oss,men nå kan jeg se lenge etter det.Skulle ønske at noen sa det til han har hatt veldig godt og bortskjemt. still gjerne spørsmål og kom med noen råd hvordan jeg skal gå fram for jeg vil at han skal på en måte våkne.Vi har 2 forskjellig meninger han sier jeg har ledv gratis og jeg ikke. Jeg tar ikke opp et lån som jeg ikke får stå til min egen eiendel. Da kunne jeg like godt spolet pengene i dass 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140423-r%C3%A5dl%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du skriver vanskelig, men jeg har forstått det skik: (Korriger meg om jeg tar feil). Dere bodde sammen i hans hus som han hadde før dere møttes. Han betalte mesteparten i det daglige. Du betalte noen regninger når du hadde råd. Du gjorde noe husarbeide. Hva er det du vil ha nå? Mannen eller det behagelige livet dere delte? Jeg forstår det slik at du vil flytte tilbake og fortsette livet som det var. Han vil ikke lenger ha deg der. Thats life jenta mi, da må du ut. En samboerkontrakt kunne kanskje berga noe for deg økonomisk, men om han hadde huset før dere flytta sammen ville det nok stått i kontrakten at det skulle være hans også etterpå, med mindre du kjøpte deg inn i huset med en andel. Det har du ikke gjort altså har han sitt på det tørre. Du har gått inn på en dårlig avtale om å være gratispassasjer i et liv hvor han har bukta og begge endene. Behagelig nok så lenge det går bra, men helt forjævlig vanskelig den dagen du står igjen med ingenting. Du flytter, det er slutt, finn deg noe annet, neste gang du går inn i et samboerskap så finansier din del og ta din del av boutgiftene og sikre deg med en samboeravtale slik at du ikke står på bar bakke igjen. Lykke til med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140423-r%C3%A5dl%C3%B8s/#findComment-880879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hva er vitsen med å krangle om hvem som har mest rett? Dere har vel tjent på å dele utgifter begge to?! At du ikke har kjøpt deg inn i huset, er din egen feil. Virker som han er ganske lei av deg... Kanskje du skal være glad for at det er slutt, og fortsette livet ditt på egen hånd..? Tror dere kommer til å merke at dere får dårligere råd begge to... Hvis du mener du har krav på noe, kontakt en advokat, og finn ut om du har noe å fare med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140423-r%C3%A5dl%C3%B8s/#findComment-880926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.