Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest blikk

Samboeren min har så god kontakt med eksdama si.

Sammen har vi en sønn. Ikke gamle knotten. Da han ble født fikk vi fødselsgave og Dåpsgve av eksen hans.

De var samboere en stund før jeg kom inn i bildet.

Hadde vært slutt en stund mellom de, men de var "elskere" en periode etter at samboerskapet var slutt.

Etter en stund tok de pause i "elskere" perioden da min kjære hadde et par forhold, og gjenopptok "elskere" statusen før han traff meg.

Usikkerhetsmomentet mitt her er at jeg ikke helt klarer å bli inneforstått med hva motivene hans er med denne eksen sin.

Jeg har kun møtt henne en gang, helt i starten av forholdet til meg og sambo.

Det var på hennes bursdagsfest.

Han sender takkekort/julekort/osv. fra ham og gutten vår. Men navnet mitt står ikke der.

I tillegg har han vært på kino med henne mens vi er sammen.

Snakker med henne på telefon.

Nå forteller han meg som regel en god del om henne til meg.

Hun har ditt og datt osv.

Har jeg grunn til å reagere?

eller er det så vanlig å ha et så godt forhold til eksene sine???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140496-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-dum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Berbix om at dersom de er bare venner så bør du inkluderes mer. Både ifbm. kino og takkekort burde du vært med.

Mannen min har en eks som vi omgås noe innimellom, rett og slett fordi hun er i samme vennegjeng som oss. I starten var det ganske anstrengt og vanskelig (fra begge kanter), men gradvis har det gått seg til. Hun og jeg er ikke akkurat perlevenner, men tåler i alle fall å sitte rundt samme bord og kunne snakke litt overflatisk sammen, om ikke annet :-)

moderteresa

Heisann...

Forstår ditt problem, har et liknendes problem selv med typen...

Ulikheten er at din samboer forteller deg at han har kontakt med exen sin-noe hvertfall jeg hadde tolket "bra"-han skjuler det hvertfall ikke for deg....

Min sambo/type har mye kontakt med sin ex (vært på fester sammen o.l.) Men dette har han aldri sagt til meg. Det er alltid jeg som finner ut at han har løyet om diverse... Har sagt til han, at så lenge du er ærlig driter jeg i om han har kontakt med exen, men han nekter jo selvfølgelig på at de har kontakt sammen nå.... Forstår meg ikke på han avogtil---- Dette resulterte jo i at jeg (dumt nok sikkert)

Tok kontakt med min X.....

Jeg har et godt forhold til eksen min, vi kommer neppe til å gå på kino sammen og sånt, men vi snakker/mailer/meldes ofte, kanskje ikke så rart ettersom vi har to unger sammen. :o) Hadde det ikke vært for ungene så hadde vi neppe hatt særlig kontakt nå. Tror jeg.

Hvor lenge var de sammen da?

Annonse

Jeg har ikke noe behov for å være "venner" med mine x-er. Jeg kan si hei og prate litt hvis jeg treffer på dem, men ikke noe mer, for meg er x en x. Men er det barn inni bildet så ser jeg jo at det kanskje må være annerledes. Men nå har jo ikke din x barn med henne, men med deg. Synes så absolut at du skulle stå på kortet fra ditt barn. Og går han på kino med henne hvorfor blir ikke du invitert?? Jeg ville nok ha reagert selv på det, greit at de holder en grei tone, men må han absolut gå alene på kino med henne??? X bør være X.

Gjest blikk

Heisann...

Forstår ditt problem, har et liknendes problem selv med typen...

Ulikheten er at din samboer forteller deg at han har kontakt med exen sin-noe hvertfall jeg hadde tolket "bra"-han skjuler det hvertfall ikke for deg....

Min sambo/type har mye kontakt med sin ex (vært på fester sammen o.l.) Men dette har han aldri sagt til meg. Det er alltid jeg som finner ut at han har løyet om diverse... Har sagt til han, at så lenge du er ærlig driter jeg i om han har kontakt med exen, men han nekter jo selvfølgelig på at de har kontakt sammen nå.... Forstår meg ikke på han avogtil---- Dette resulterte jo i at jeg (dumt nok sikkert)

Tok kontakt med min X.....

Ja,da skal jeg jo tross alt være glad for at han forteller meg det.

Idag så jeg eksen hans på gata rett etter jeg hadde satt ham av, og jeg fikk helt hetta.

Spørsmålet er jo bare om det er noe galt med meg, når jeg er usikker på motivene hans.

Jeg er så inderlig glad i ham, og ønsker å stole på motivene hans. Utrolig tragisk at jeg ikke vet om jeg kan det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...