Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest siwidi

Det var engang en deppa gjeng på 8-10-12 jenter som traff hverandre her på DOL. Etter mye forum-skriving og Småprat (som chat'en het på DOL en gang for lenge lenge siden) bestemte vi oss for å møtes. Vi har truffet hverandre med jevne mellomrom, og medlemmene har variert litt, men for noen uker siden møttes vi, hvor mange var vi? 6 stykker, tror jeg.

Disse 6 jentene hadde fått 7 barn og hadde 4 i vente. På under 4 år. Og vi var ufrivillig barnløse...

Av den opprinnelige gjengen på 10-12 stykker kan jeg ikke komme på en eneste som ikke har fått barn på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140549-en-annen-liten-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruja

Hei

Jeg var aktiv her for 2, 3 år siden. På den tiden hadde vi 3 mislykkede forsøk på Ullevål. Forrige sommer søkte vi adopsjon, og i høsten kom jeg på at de fleste ufrivillige barnløse jeg hadde blitt kjent med hadde fått barn på en eller annen måtte. Jeg skulle også få barn, etter mye papirarbeid om noen år. Og plutselig i februar oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid, for første gang, etter 6 år med prøving. Det var helt utrolig! Jeg er i uke 12 nå og vil bare oppmuntre alle og si at dere må ikke gi opp! Og lykke til!!!

(nicken min var Maravilla)

Hei

Jeg var aktiv her for 2, 3 år siden. På den tiden hadde vi 3 mislykkede forsøk på Ullevål. Forrige sommer søkte vi adopsjon, og i høsten kom jeg på at de fleste ufrivillige barnløse jeg hadde blitt kjent med hadde fått barn på en eller annen måtte. Jeg skulle også få barn, etter mye papirarbeid om noen år. Og plutselig i februar oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid, for første gang, etter 6 år med prøving. Det var helt utrolig! Jeg er i uke 12 nå og vil bare oppmuntre alle og si at dere må ikke gi opp! Og lykke til!!!

(nicken min var Maravilla)

Hei Maravilla!

Må bare få lov til å gratulere deg med graviditeten! Så utrolig flott! Har tenkt på deg og alle de andre fra Oslo-treffene og lurt på hvordan det gikk. Det hadde vært morsomt å treffes igjen en gang!

Klem fra

Hei Maravilla!

Må bare få lov til å gratulere deg med graviditeten! Så utrolig flott! Har tenkt på deg og alle de andre fra Oslo-treffene og lurt på hvordan det gikk. Det hadde vært morsomt å treffes igjen en gang!

Klem fra

Ja, vi burde treffes igjen.

Hvordan går det med deg?

Klem,

Maravilla

• 2 uker senere...

Hvordan går det med deg?

Klem,

Maravilla

Beklager sent svar.. Har ikke tilgang på internett hverken på jobb eller hjemme om dagen, så det er ikke så ofte jeg får lest her.

Det går bra med meg. Har en fin IVF-gutt på 18 måneder og venter et barn til i høst! Det klaffet på første søskenforsøk!

Kanskje vi kunne finne en dato for treff for de som vil etter påske en gang?

Lykke til videre med nurket i magen!

Klem fra

Annonse

Gjest Colombiamamma (tidl. Why me)

Beklager sent svar.. Har ikke tilgang på internett hverken på jobb eller hjemme om dagen, så det er ikke så ofte jeg får lest her.

Det går bra med meg. Har en fin IVF-gutt på 18 måneder og venter et barn til i høst! Det klaffet på første søskenforsøk!

Kanskje vi kunne finne en dato for treff for de som vil etter påske en gang?

Lykke til videre med nurket i magen!

Klem fra

Hei Sofie og Maravilla

Jeg har også tenkt mye på dere fra Oslotreffet. Kjekt å se at det går bra med dere :-))

Vi bestemte oss for adopsjon etter to IVF forsøk og har nå en nydelig jente fra Colombia som blir 2 år om to mnd.

Neste blir også på den måten. IVF ++ er vi ferdige med.

Klem fra tidligere Why me

Nå bruker jeg nicket Colombiamamma og er lettest å finne på forum for Adopsjon.

Colombiamamma

Hvordan går det med deg?

Klem,

Maravilla

Hei Sofie og Maravilla

Jeg har også tenkt mye på dere fra Oslotreffet. Kjekt å se at det går bra med dere :-))

Vi bestemte oss for adopsjon etter to IVF forsøk og har nå en nydelig jente fra Colombia som blir 2 år om to mnd.

Gjest (Tidligere Maravilla)

Hei Sofie og Maravilla

Koselig å høre fra deg!

Har du lært litt spansk?

Jeg føler meg også ferdig med IVF (etter 3 ganger). Nå blir det enten naturmetoden eller adopsjon!

Har termin i oktober. Håper at alt går bra!

(Tidligere Maravilla)

Colombiamamma

Koselig å høre fra deg!

Har du lært litt spansk?

Jeg føler meg også ferdig med IVF (etter 3 ganger). Nå blir det enten naturmetoden eller adopsjon!

Har termin i oktober. Håper at alt går bra!

(Tidligere Maravilla)

Nei snakker ikke så mye spansk nei :-))

Kanskje du kan lærer meg litt?

Håper du får et lett svangerskap og at dagene ikke blir så lange før dere har et barn i hendene.

Klem fra

Nei snakker ikke så mye spansk nei :-))

Kanskje du kan lærer meg litt?

Håper du får et lett svangerskap og at dagene ikke blir så lange før dere har et barn i hendene.

Klem fra

Hei!

Jeg synes at adopsjonsprossesen deres gikk veldig fort. Dere synes kanskje ikke det selv...

Kos dere med barnet deres!!!

Hei Sofie og Maravilla

Så hyggelig å høre fra deg, Colombiamamma! Hadde vært artig å møttes en dag og hørt mer om alt dere har opplevd og kanskje gått tur med barna sammen?

Annonse

Colombiamamma

Så hyggelig å høre fra deg, Colombiamamma! Hadde vært artig å møttes en dag og hørt mer om alt dere har opplevd og kanskje gått tur med barna sammen?

Ikke noe dumt forslag :-)

Send meg en mail, så avtaler vi tid og sted :-)

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...