Gå til innhold

Luft etter lapraskopi- AUUU!

Anbefalte innlegg

Gjest luftig..

Stemmer det at de "blåser deg opp" under lapraskopi? Hvor blir det av lufta etterpå da??

Var og brant hull i pco-eggstokkene mine i forrige uke. Da hadde jeg vondt i skuldrene (det var vanlig skjønte jeg) var det av luften?

Etter det har jeg ikke merket noe, bortsett fra at jeg har følt meg litt oppblåst i underlivet, merket at buksene var litt trangere også men det gjorde ikke vondt.

Men så i går og i dag har jeg følt meg som om jeg har masse luft i magen... og hvis jeg legger meg på rygg kjenner jeg at luften flytter seg "foran magen" liksom. Hvordan blir jeg kvitt dette?

Er kjempeubehagelig!

(har prøvd å stå på hodet... :-) men det kom ikke ut da heller...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140555-luft-etter-lapraskopi-auuu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tips mot luftsmerter

Bare et tips mot luftsmerter : AKUPUNKTUR!

Fikk det av en jordmor på sykehuset etter keisersnitt med full narkose - hadde så vondt i skuldrene at jeg ikke kunne løfte armene, klarte ikke holde babyen min en gang.

Etter 4-5 timer var smertene HELT BORTE! Utrolig deilig! :-)

Har hatt to lapraskopier, den første fikk jeg vondt/ble stiv i nakken. Typiske luftsmerter fikk jeg beskjed om, og de ble borte etter få dager.

Andre gangen begynte jeg å hikke noe voldsomt, det fortsatte i ett døgn, og var også normalt.

Luften som er igjen, vil sikkert bli absorbert av kroppen din i løpet av kort tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...