Gjest luftig.. Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Stemmer det at de "blåser deg opp" under lapraskopi? Hvor blir det av lufta etterpå da?? Var og brant hull i pco-eggstokkene mine i forrige uke. Da hadde jeg vondt i skuldrene (det var vanlig skjønte jeg) var det av luften? Etter det har jeg ikke merket noe, bortsett fra at jeg har følt meg litt oppblåst i underlivet, merket at buksene var litt trangere også men det gjorde ikke vondt. Men så i går og i dag har jeg følt meg som om jeg har masse luft i magen... og hvis jeg legger meg på rygg kjenner jeg at luften flytter seg "foran magen" liksom. Hvordan blir jeg kvitt dette? Er kjempeubehagelig! (har prøvd å stå på hodet... :-) men det kom ikke ut da heller...) 0 Siter
Gjest godt vi ikke ser oss selv Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 ) jeg hadde vondt oppe i skuldra jeg .... det var visst pga all lufta de blåste inn i meg ), ..... det går over etter en til to uker. 0 Siter
Gjest tips mot luftsmerter Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Bare et tips mot luftsmerter : AKUPUNKTUR! Fikk det av en jordmor på sykehuset etter keisersnitt med full narkose - hadde så vondt i skuldrene at jeg ikke kunne løfte armene, klarte ikke holde babyen min en gang. Etter 4-5 timer var smertene HELT BORTE! Utrolig deilig! :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Etter operasjon og keisersnitt var jeg også svært plaget. Prøv å legge deg på magen, hvile på albuene og med rompa rett til værs. Og du må ligge sånn en liten stund. Det hjalp på meg. 0 Siter
tarante Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Har hatt to lapraskopier, den første fikk jeg vondt/ble stiv i nakken. Typiske luftsmerter fikk jeg beskjed om, og de ble borte etter få dager. Andre gangen begynte jeg å hikke noe voldsomt, det fortsatte i ett døgn, og var også normalt. Luften som er igjen, vil sikkert bli absorbert av kroppen din i løpet av kort tid. 0 Siter
Gjest luftig Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 ) jeg hadde vondt oppe i skuldra jeg .... det var visst pga all lufta de blåste inn i meg ), ..... det går over etter en til to uker. Åh... takk for svar Jeg lurte på om det var noe galt men da er dette normalt...puh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.