Gjest snartnr2 Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Har dere høre om det? Jeg leste i et av de andre forumene her at en som hadde kommet i overgangsalderen etter å ha gjennomført IVF-forsøk (som resulterte i graviditet)...går det an? Selv har jeg flere forsøk bak meg og dere har sikkert mange av dere andre også, er dette en grunn for oss til å bli mer skeptiske til forsøkene? Jeg skal snart starte med nytt forsøk (det fjerde om jeg regner med alle, men jeg ble gravid etter det andre og vi er nå i gang med søskenforsøk). Hva tenker dere andre som er i samme situasjon? 0 Siter
Gjest siwidi Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Se her hva Dr. Sørdal har svart på et liknende spørsmål på FUBs ekspertforum: http://www.fub.no/cgi-bin/forum/YaBB.cgi?board=ekspert;action=display;num=1077092842 Sitat: Du kommer ikke i overgangsalderen pga assistert befruktning. Vi bruker ikke opp eggene dine, men får benyttet flere av alle de eggene som normalt starter å vokse i hver syklus. Egglederne blir ikke skadd av behandlingen og du får heller ikke skader i underlivet. Sitat slutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.