Gå til innhold

Tykk og deilig

Anbefalte innlegg

Gjest Tykk og deilig

Tykk og deilig

Kan man elske en som er overvektig? Kan en overvektig elske seg selv?

Selv er jeg overvektig. Men jeg lever et godt liv. Oppnår mine mål. Har gode venner som liker meg, både tynne og tykke. Flest tynne faktisk.

Jeg kjøper flotte klær som kler meg. Stilige klær. Jeg sminker meg og gjør meg vakker. Er ofte hos frisør. Jeg går med rak rygg og smiler til verden. Det sies at øynene mine stråler. Jeg elsker å ha sex med ham som er glad i meg.

Jeg får masse oppmerksomhet fra gutta, tynne som tykke.

Før jeg kom så langt at jeg ble sammen med samboeren min var jeg forelsket i en mann en stund. Har vært bekjente lenge og det utviklet seg til kjærlighet fra min side. Han er også overvektig, tykkere enn meg er han. Men han er sprek, morsom og med på det meste. Jeg gjorde alt for å få ham på kroken. Men neida, han var ikke interessert. Jeg ga opp da han begynte å unngå meg.

Da vi ble vanlige bekjente igjen sluttet han å unngå meg, men det ble aldri noe mer likevel.

Noen måneder senere møtte jeg min samboer. Ble hodestups forelsket, glemte min tykke venn og lot det stå til. Min samboer er tynn som en strek og elsker min fyldige kropp. Vi har det deilig sammen på alle måter.

Jeg havna på fest med min tykke bekjent for ikke så lenge siden. Vi ble fulle og kunne prate ordentlig ut om det som skjedde (ikke skjedde) mellom oss. Han fortalte da at han hadde vært helt vekk forelsket i meg. Han hadde bare ikke tort gi etter fordi han var så tykk, bare tanken på å ha sex med en kvinne når han var så tykk hadde skremt vettet av ham. Han trodde ikke jeg som var så flott kunne bli ordentlig glad i ham som var så tykk. Men kjære deg sa jeg, jeg vandrer da ikke rundt som en lettvekter jeg heller sa jeg. Jo men du bryr deg jo ikke om at du er tykk, det blir noe annet sa han. Så sa han at han måtte ha gjort rett da han avviste meg siden jeg nå stortrives med min tynne samboer.

Er det et argument. Skal man la livet gå forbi bare fordi man er tykk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140584-tykk-og-deilig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har jeg ikke rett?

Selvfølgelig ikke... men selv liker jeg ikke overvekt, men bestevenninna mi er ganske kraftig, er kjempeglad i henne fordet. Vekta har ikke noe å si på personligheten vettu! men det har jo du funent ut

Liker ikke overvekt? Men du er da overvektig selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140584-tykk-og-deilig/#findComment-881996
Del på andre sider

Annonse

Nei, tykk og deilig er ikke to ting man kan skrive i samme setning. OBS! Nå snakker jeg for meg selv.

Jeg er 15 kg for tung, og dette er SPEKK jeg har spist på meg gjennom flere år med depresjon og trøstespising.

Jeg er ulykkelig pga. dette. Jeg finner ingen klær som passer min fasong, og jeg NEKTER å handle i BIG-avdelingen. Kjempenedtur. Sommeren er bare noen måneder unna, og det er ikke moro å være feit når det er varmt og ungen på død og liv skal på stranda.

Når jeg har sex SKVALPER det i flesket. Hvor sexy er det da...

Men flott hvis noen liker seg selv selv om de er tykke. Jeg kan ikke påberope meg å forstå det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140584-tykk-og-deilig/#findComment-882647
Del på andre sider

Høres deilig ut å være så fornøyd med seg selv. Jeg synes at både tykke og tynne kropper er pene, det kommer altså ann på klærne, holdningen og utstrålingen. Hvis en tynn og høy kvinne går kromrygget, kler seg bomsete så er det jo ikke så pent å se på, og hvis en tykk kvinne går med hodet i bakken og kler seg i posete klær så blir ikke hun heller særlig pen. Alt har nok med selvtillit å gjøre, og det høres ut som det er en veldig veldig flott kvinne.:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140584-tykk-og-deilig/#findComment-882745
Del på andre sider

Gjest ToTongeTing

Nei, tykk og deilig er ikke to ting man kan skrive i samme setning. OBS! Nå snakker jeg for meg selv.

Jeg er 15 kg for tung, og dette er SPEKK jeg har spist på meg gjennom flere år med depresjon og trøstespising.

Jeg er ulykkelig pga. dette. Jeg finner ingen klær som passer min fasong, og jeg NEKTER å handle i BIG-avdelingen. Kjempenedtur. Sommeren er bare noen måneder unna, og det er ikke moro å være feit når det er varmt og ungen på død og liv skal på stranda.

Når jeg har sex SKVALPER det i flesket. Hvor sexy er det da...

Men flott hvis noen liker seg selv selv om de er tykke. Jeg kan ikke påberope meg å forstå det.

Jeg liker ikke meg selv så godt som tykk, men det rare er at for 20 kg siden følte jeg meg tykkere enn jeg går nå. Jeg var mere fiksert på kropp den gang enn nå. Det hadde nok noe med alder og tiden å gjøre. Jeg skulle gjerne gått ned de kiloene jeg har for mye, og jeg jobber stadig med saken, men det blir nok litt for halvhjertet. Jeg er altfor glad i god mat og godt drikke og jeg liker koselige TV-kvelder med Cola Light og godteri. Det gjør at man ikke går ned....! I tillegg trøstespiser jeg hver gang livet går meg imot. Mannen min er stor og kraftig selv, og han liker meg faktisk sånn som jeg er selv om han ofte sier at vi bør gå ned begge to - da hadde nok alt gått så meget bedre ....! I alle fall er vi et godlynt par med godt humør og selvironi. Kunne tenkt oss å hatt noen kilo mindre å bære på og vært i bedre form, men det kunne vært verre. Vi er friske, har hverandre og masse venner. Det er faktisk et godt liv i forhold til mange andre ensomme og syke det ...! Tykk og deilig er ikke ordet for oss, men vi lever fint med de kiloene vi har ekstra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140584-tykk-og-deilig/#findComment-883357
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...