Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det snakk om en helg, og ca. hvor mye vil du legge i det?

Nei, jeg vil IKKE bruke så mye tid + mye penger.

En ettermiddag/kveld + 1000,-?

Vanligvis går vi ut og spiser en middag + evt. kino, men det kunne jo vært koselig med noe som var litt mer spennende.

Gjest sexfiksert

Vanligvis går vi ut og spiser en middag + evt. kino, men det kunne jo vært koselig med noe som var litt mer spennende.

Hva med en sexy aften for dere to? Kjøp noe skikkelig sexy på orion eller en anna erotisk butikk. Lag et spill. Vær ungdom igjen!

Lei et hotellrom (det tar en natt, ikke en hel helg), dekk sengen med røde roseblader (kanskje menn ikke finner det speseilt romantisk/erotisk?), kjøp deg noe sexy undertøy, få champagne og noe godt på rommet og nyyyyyt... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...