Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Saloe

sliter litt med at jeg alltid må ta initiativet til sex. føler det sånn hvertfall. Da meg og dama først begynte å ha sex var dette ikke noe problem, men etterhvert har det blitt slik at det ikke blir noe av dersom jeg begynner å hinte litt.

Har snakket med henne men hun ser ikke helt problemet. Hun føler ikke det samme som meg.

hva kan jeg gjøre for å snu dette? begynner å bli litt lei av å hele tiden hinte, og begynner å lure på om hun ikke er like tent på meg lenger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140640-initiativ/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saloe

slutt å hinte og kjør rett på da vel! ofte føler jenta at det er HUN som tar initiativet om du hinter til sex. For da blir det jo hun som er nødt å bestemme at det virkelig skal bli sex, og ikke bare hinting til det...

med hinting mener jeg at det er alltid jeg som starter sexen. Hun ligger bare der mens jeg tar på henne og stimulerer henne til hun vil ha sex. Hun tar nesten aldrig styringa og tar på meg. Dermed er det liksom bare jeg som gjør "jobben". Jeg er ofte så kåt at jeg bare river av henne klærne og hun elsker det. jeg skulle bare ønske hun gjor det med meg og slik som før. hvis jeg ikke gjør noe så blir vi liksom bare liggende der og hun lurer på om jeg ikke har lyst.

er det bare jeg som er teit eller? :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140640-initiativ/#findComment-882365
Del på andre sider

med hinting mener jeg at det er alltid jeg som starter sexen. Hun ligger bare der mens jeg tar på henne og stimulerer henne til hun vil ha sex. Hun tar nesten aldrig styringa og tar på meg. Dermed er det liksom bare jeg som gjør "jobben". Jeg er ofte så kåt at jeg bare river av henne klærne og hun elsker det. jeg skulle bare ønske hun gjor det med meg og slik som før. hvis jeg ikke gjør noe så blir vi liksom bare liggende der og hun lurer på om jeg ikke har lyst.

er det bare jeg som er teit eller? :P

jeg tror du har skjemt henne bort. rett og slett. kanskje er du nødt å gå drastisk til verks. fortelle henne at du ønsker at hun skal ta initiativet til å ha sex, og at den neste måneden er det hun som bestemmer. kanskje det vil vekke henne? kanskje pirre henne, å få kontrollen? man blir lett litt lat når kjæresten tar for mye initiativ, og da blir det vanskelig å snu dette.

kanskje må du forberede deg på noen uker i sølibat, men det er det vel kanskje verdt? om hun fortsatt tenner på deg og har lyst på deg, så er det jo en viss sjans for at dette vil fungere. men da blir du altså nødt til å ikke hinte det minste, om ikke hun tar initiativet. kos og berøring og ømhet er såklart viktig uansett, hun tenner ikke på en øm skulder, men kanskje hun tenner på å vite at det ikke blir sex uansett om dere ligger nakne og klemmer hverandre, om ikke hun tar initiativet.

verdt å prøve? kan være noe dypere som stikker under, men du kan jo håpe på at hun bare er bortskjemt i første omgang, og trenger en liten vekker? gamle vaner er vonde å vende vet du, og vi mennesker er definitivt vanemennesker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140640-initiativ/#findComment-882372
Del på andre sider

petter smart

jeg tror du har skjemt henne bort. rett og slett. kanskje er du nødt å gå drastisk til verks. fortelle henne at du ønsker at hun skal ta initiativet til å ha sex, og at den neste måneden er det hun som bestemmer. kanskje det vil vekke henne? kanskje pirre henne, å få kontrollen? man blir lett litt lat når kjæresten tar for mye initiativ, og da blir det vanskelig å snu dette.

kanskje må du forberede deg på noen uker i sølibat, men det er det vel kanskje verdt? om hun fortsatt tenner på deg og har lyst på deg, så er det jo en viss sjans for at dette vil fungere. men da blir du altså nødt til å ikke hinte det minste, om ikke hun tar initiativet. kos og berøring og ømhet er såklart viktig uansett, hun tenner ikke på en øm skulder, men kanskje hun tenner på å vite at det ikke blir sex uansett om dere ligger nakne og klemmer hverandre, om ikke hun tar initiativet.

verdt å prøve? kan være noe dypere som stikker under, men du kan jo håpe på at hun bare er bortskjemt i første omgang, og trenger en liten vekker? gamle vaner er vonde å vende vet du, og vi mennesker er definitivt vanemennesker.

Eller kanskje hun da vil skrive inn et innlegg her inne om noen uker og spørre om råd for kjæresten hennes som har mistet lysten på sex, at hun føler seg lite sexy når han ikke tar iniativ til sex (som ifølge henne må skyldes at han ikke tenner på henne lenger).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140640-initiativ/#findComment-882631
Del på andre sider

Eller kanskje hun da vil skrive inn et innlegg her inne om noen uker og spørre om råd for kjæresten hennes som har mistet lysten på sex, at hun føler seg lite sexy når han ikke tar iniativ til sex (som ifølge henne må skyldes at han ikke tenner på henne lenger).

Han må såklart forklare henne dette. De må snakke sammen først. Han kan ikke bare droppe å ta initiativet, uten å si hvorfor. Poenget er jo at det ikke skal være en test, men mer spillerom for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140640-initiativ/#findComment-882669
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...