Gå til innhold

Han har ikke lyst på meg...

Anbefalte innlegg

Gjest siebaeo

Jeg og samboeren min gjennom 7 år har slitt i flere år nå med sexlivet vårt. Det har blitt dårligere og skjeldnere (vond sirkel...) og når det først skjer noe føles det mer som et desperat forsøk på å opprettholde en slags form for seksuelt samliv.

Det er utrolig trist fordi vi begge føler at vi har det så bra på alle andre måter...

Jeg leser hele tiden om at HUN har mistet lysten og at HAN ikke får nok. Men i vårt forhold er det han som har mistet lysten, og det har resultert i at min lyst har minket ganske kraftig også.

Han sier at ha skulle ønske jeg var litt mer frampå og at jeg følte meg sexy for da ville han også synes det.. veldig lett, ja.. Jeg føler meg jo ikke akkurat sexy.. ikke så lett når han ikke kjæresten min synes å tenne på meg.

Når jeg er ute på byen blir jeg ofte "sjekket opp" og får høre at jeg er pen osv så jeg skjønner jo at jeg og kan være sexy, men når jeg ikke føler meg sånn så blir det bare keitete og rart hvis jeg prøver late som. Føler meg bare dum.

Er det noen som forstår hva jeg mener?

Er det eventuelt noen gutter som har slitt med lystproblemer? Er det bare vi som sliter med at mannen i forholdet mister lysten..? For det er sånn det føles.

Kjempetakknemlig for svar. : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140672-han-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dere bør jobbe mer med kjærligheten og la lysten ligge en stund? Føler du deg elsket? Er dere flinke til å kysse, klemme, kose, ligge nakne sammen, holde rundt hverandre, klø hverandre på ryggen, massere hverandre... alle de små tingene som gjør at man føler seg elsket, og tatt vare på, og gjør en trygg på seg selv og gjør at en føler seg vel, og dermed også flott og sexy.

Og så kan sex komme i andre omgang?

Gjest siebaeo

Kanskje dere bør jobbe mer med kjærligheten og la lysten ligge en stund? Føler du deg elsket? Er dere flinke til å kysse, klemme, kose, ligge nakne sammen, holde rundt hverandre, klø hverandre på ryggen, massere hverandre... alle de små tingene som gjør at man føler seg elsket, og tatt vare på, og gjør en trygg på seg selv og gjør at en føler seg vel, og dermed også flott og sexy.

Og så kan sex komme i andre omgang?

Vi er vel egentlig ikke så veldig flinke til det. Vi holder rundt hverandre og klemmer og sånn men vi har en tendens til å bli sittende foran tv`n, så oppmerksomheten er jo en helt annen plass.

Jeg føler meg elsket, men jeg føler avogtil at han har et "skall" rundt seg sånn at jeg ikke slipper helt inn. Han kan virke litt "avstumpet", er aldri kjempeglad eller kjempelei seg. Kanskje det har en sammenheng med at han aldri blir veldig opphisset?

Vi er vel egentlig ikke så veldig flinke til det. Vi holder rundt hverandre og klemmer og sånn men vi har en tendens til å bli sittende foran tv`n, så oppmerksomheten er jo en helt annen plass.

Jeg føler meg elsket, men jeg føler avogtil at han har et "skall" rundt seg sånn at jeg ikke slipper helt inn. Han kan virke litt "avstumpet", er aldri kjempeglad eller kjempelei seg. Kanskje det har en sammenheng med at han aldri blir veldig opphisset?

Og du da? Kan det være du også virker sånn på ham?

Absolutt noe å jobbe med iallfall! Nærheten er jo det viktigste av alt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...