Gå til innhold

Han har fortalt meg at han ser på andre damer ...

Anbefalte innlegg

Gjest dama til en fyr

Hei,

Lurer på hvordan du hadde tatt dette:

Kjæresten din sier han må bekjenne noe for deg. Jo, han tar seg i å av og til kikke litt ekstra på rumpa eller puppene til en eller annen tilfeldig dame.

Du spørs å om det er noe seksuelt i det, om han driver med utroskap i tankene, hvorpå han sier at nei, langt ifra - han syns bare det er pent med en flott kropp.

I tillegg får du en hel lang kjærlighetserklæring om hvor deilig han synes DU er og hvor fantastisk han synes din kropp er. Men han ville rett og slett bare få dette av hjertet og lurte på om jeg kunne tilgi at han av og til var litt svak for andre pene jenter....?

Hvordan ville du reagert?

Jeg sier ikke mitt svar enda..Kanskje ble jeg rasende. Kanskje holdt jeg på å le meg i hjelp. Kanskje begynte jeg lure på utroskap. Kanskje syns jeg det hele var supernormalt. Kanskje syns jeg dette var nok til å bryte forholdet. Kanskje sa jeg "la oss gifte oss"...

Hehe...Hva syns du om hans "bekjennesle" og ærlighet?

Hva syns du om at han ba om tilgivelse, og hvordan, ja, hvordan ville du reagert? DET er mitt spørsmål.

;-)

Fortsetter under...

Gjest epletre

Hvorfor maatte han bekjenne dette til deg? Det er mitt sporsmaal.

Alle ser vell paa andre damer/menn avogtil?! Det er jo helt naturlig!

Det kommer jo ogsaa helt an paa personen da. Hadde en type som rulla ned viduet og plystra etter damene, men det var bare morsomt! Hadde det vert en annen hadde jeg kanskje ikke funnet det morsomt id et hele tatt!

Javel, han ser på andre damer.

Men - ser ikke du på andre menn? Ser du ikke om en kar har maskuline skuldre, pent bygd overkropp eller et sjarmerende smil?

Jeg er gift, og har vært sammen med samme mennesket i 13 år nå. Jeg ser på menn, og han ser på damer. Sånn er nå det.

Javel, han ser på andre damer.

Men - ser ikke du på andre menn? Ser du ikke om en kar har maskuline skuldre, pent bygd overkropp eller et sjarmerende smil?

Jeg er gift, og har vært sammen med samme mennesket i 13 år nå. Jeg ser på menn, og han ser på damer. Sånn er nå det.

Helt enig med deg.

Men det var litt snålt at han liksom sto frem med den store tilsåelsen.... Skjønner at man kan begynne å lure litt da. Men nå kjenner jo ikke jeg denne fyren, så kanskje han bare er sånn! ;-)

serendipity

Enten så hadde han svært dårlig samvittighet, eller svært dårlig kjennskap til kvinner ;-) Vi titter nemlig vi også. Iallefall gjør jeg det. Og det gjør sikkert min samboer også, og det må han bare gjøre. Men han trenger ikke å kommentere andre damer i mitt nærvær.

Syntes igrunn det var litt snålt at han måtte bekjenne noe som igrunn er helt naturlig..

Annonse

Jeg tror svaret var "la oss gifte oss"... for her har du jo en mann du kan stole på, og som ønsker å dele ting, og snakke om alt...

Jeg mener, om jeg og kjæresten min drar for å se på en film, så er det jo ofte et pluss med en kjekk mann til meg og en pen dame til ham på lerretet... vi stikker det ikke under en stol, og unner hverandre såpass, og føler oss ikke truet av den grunn.

Har hørt om sjalusi i forbindelse med dette, og min samboer har vært sammen med ei som ikke tålte slik.

Jeg sto og pratet med han en dag, og så kom ei fin dame forbi, han glemte å høre på meg og bare kikket på henne. Jeg bare smilte og ventet til hun hadde gått forbi.

Da jeg igjen begynte å prate og han skjønte at han hadde sett på dama istedet for meg ble han flau og litt "redd" for min reaksjon. Men jeg bare flirer av det...

Gjest Daisy

Har hørt om sjalusi i forbindelse med dette, og min samboer har vært sammen med ei som ikke tålte slik.

Jeg sto og pratet med han en dag, og så kom ei fin dame forbi, han glemte å høre på meg og bare kikket på henne. Jeg bare smilte og ventet til hun hadde gått forbi.

Da jeg igjen begynte å prate og han skjønte at han hadde sett på dama istedet for meg ble han flau og litt "redd" for min reaksjon. Men jeg bare flirer av det...

Samme gjør jeg. Det tror jeg er det eneste rette. Jeg tror "alle" menn ser på andre damer, det er bare noe å innse. Hvis det dreier seg om en bestevenninne eller søster blir det jo litt annerledes om han stirrer åpenlyst.

Uansett er jo det veldig respektløst av ham da, og at du faktisk stod og smilte tviler jeg på. Det er jo irriterende uansett grunn da når han detter ut og ikke hører etter. Når det så åpenlyst er fordi han ble tent av ei anna dama har du jo nesten gurnn til å bli litt sur..

Jeg tror svaret var "la oss gifte oss"... for her har du jo en mann du kan stole på, og som ønsker å dele ting, og snakke om alt...

Jeg mener, om jeg og kjæresten min drar for å se på en film, så er det jo ofte et pluss med en kjekk mann til meg og en pen dame til ham på lerretet... vi stikker det ikke under en stol, og unner hverandre såpass, og føler oss ikke truet av den grunn.

Fakta er jo at det som oftest er massevis av lettkledde damer til ham og hvis man er ekstremt heldig et kjekt ansikt av en mann til damene. Lite mannehud å se...

mil1365380270

Virker som han synes du er veldig grei, og vil dele alt med deg.

Kanskje tenner han på å fortelle det til deg?

Kanskje spurte han, for å finne ut om du ser på andre?

Kanskje har han flørtet litt for mye, og er redd du skal få vite det?

Han er i alle fall ærlig, og ikke redd for å si ting til deg. Håper for dere, han ikke har blitt det nå ;-)

Så lenge han ikke mister konsentrasjonen i samtaler eller andre legger merke til det (det blir patetisk), er det jo helt normal oppførsel.

Gjest Pricilla

det er da helt normalt. Alle gjør vel det. bare se, men ikke røre-prinsippet lever vi etter... : )

jeg titter og han titter... Kommer det en dritfin fyr forbi så må jeg jo se! ; ) men snur meg ikke og glaner hvis sambis er med da, har hendt jeg har gjort det og, men da har han bare snudd hodet mitt rett frem og flira.. Sånn går det begge veier.

Annonse

Gjest Pricilla

Samme gjør jeg. Det tror jeg er det eneste rette. Jeg tror "alle" menn ser på andre damer, det er bare noe å innse. Hvis det dreier seg om en bestevenninne eller søster blir det jo litt annerledes om han stirrer åpenlyst.

Jeg og.. Grunn til å bli sur fordi det finnes pene damer??? Til og med jeg kan snu meg etter en pen dame.

Vi kan til og med snakke om pene mennesker.. Til og med sambis som er en smule homofob kan si at "han der var fin" - uten at det betyr noe..

Er jo lov til å se da! herregud, skal vi ha hverandre i bånd med bind for øya da. Såpass tilitt, humor og åpenhet har vi da i forholdet at vi tåler det - ellers er det noe gæli mener jeg.. Er noe annet hvis han snur seg og sikler og ikke slipper blikket.

serendipity

Jeg og.. Grunn til å bli sur fordi det finnes pene damer??? Til og med jeg kan snu meg etter en pen dame.

Vi kan til og med snakke om pene mennesker.. Til og med sambis som er en smule homofob kan si at "han der var fin" - uten at det betyr noe..

Er jo lov til å se da! herregud, skal vi ha hverandre i bånd med bind for øya da. Såpass tilitt, humor og åpenhet har vi da i forholdet at vi tåler det - ellers er det noe gæli mener jeg.. Er noe annet hvis han snur seg og sikler og ikke slipper blikket.

Eller utdyper hva han liker.; som feks. fy f... for ei lekker rumpe. Greit at han syntes det, men sånne kommentarer får han ta med kompisene tilstede og ikke meg..

Gjest alive&kicking

Jeg ville blitt alvorlig bekymra om han ikke sa at han titta på andre damer. Det er da normalt å titte på motsatt kjønn selv om man har kjæreste. Jeg titter da jeg også på andre menn. Ikke noe galt i det vel. Bare se ikke røre lissom. Jeg synes det er helt ok at han sier at han ser pene damer. Jeg sier også i fra dersom jeg ser pene menn. Alle liker noe pent å se på. Jeg stoler fullt og helt på kjæresten min. Han har tross alt valgt meg fremfor hele verdens damer...(au, den var kvalmklissete...)

petter smart

Jeg ville blitt alvorlig bekymra om han ikke sa at han titta på andre damer. Det er da normalt å titte på motsatt kjønn selv om man har kjæreste. Jeg titter da jeg også på andre menn. Ikke noe galt i det vel. Bare se ikke røre lissom. Jeg synes det er helt ok at han sier at han ser pene damer. Jeg sier også i fra dersom jeg ser pene menn. Alle liker noe pent å se på. Jeg stoler fullt og helt på kjæresten min. Han har tross alt valgt meg fremfor hele verdens damer...(au, den var kvalmklissete...)

Hadde han valget blant absolutt alle damene i verden?

Det må være litt av en mann ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...