Gå til innhold

Er vi skrudd forskjellig sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest snuufs

Det sies at menn og kvinner er veldig forskjellig skrudd sammen, Er vi det? Og særlig på det seksuelle sies det? Og er det sant at gutter er mer visuelle enn kvinner?

Kan noen forklare meg hva folk mener når de sier kvinner og menn er skrudd sammen forskjellig?

bare undrer meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140685-er-vi-skrudd-forskjellig-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest why_not?

Det sies om menn og kvinner at det eneste vi har til felles, er at vi tilhører samme art. Og det tror jeg stemmer ganske så bra.

Kvinner og menn har jo en totalt annen tilnærming til det meste her i livet. At vi klarer å eksistere sammen, er vel mer bare på ren vilje.

Når vi menn sier at vi ikke skjønner dere, så mener vi det. Vi har aldri peiling på hva dere mener eller ønsker - satt veldig på spissen, selvsagt.

Så ja, vi er nok skrudd totalt forskjellig sammen. Dette er ren og skjær biologi, og ingenting vi kan gjøre noe med.

Seksuelt er vi så ulike som det går an å bli.

Vi menn er veldig opptatt av visuelle ting. Det å se en naken kvinnekropp er meget opphissende for oss, fordi vi rett og slett er opptatt av former.

Det er bare å akseptere tingenes tilstand, uten å gruble for mye over det.

Gjest Daisy

Det sies om menn og kvinner at det eneste vi har til felles, er at vi tilhører samme art. Og det tror jeg stemmer ganske så bra.

Kvinner og menn har jo en totalt annen tilnærming til det meste her i livet. At vi klarer å eksistere sammen, er vel mer bare på ren vilje.

Når vi menn sier at vi ikke skjønner dere, så mener vi det. Vi har aldri peiling på hva dere mener eller ønsker - satt veldig på spissen, selvsagt.

Så ja, vi er nok skrudd totalt forskjellig sammen. Dette er ren og skjær biologi, og ingenting vi kan gjøre noe med.

Seksuelt er vi så ulike som det går an å bli.

Vi menn er veldig opptatt av visuelle ting. Det å se en naken kvinnekropp er meget opphissende for oss, fordi vi rett og slett er opptatt av former.

Det er bare å akseptere tingenes tilstand, uten å gruble for mye over det.

Les menn er fra mars, kvinner fra venus. Kanskje en litt teit bok, men det står mye bra. Finnes en som heter mars og venus på sengekanten også... men den har jeg ikke lest.

Les menn er fra mars, kvinner fra venus. Kanskje en litt teit bok, men det står mye bra. Finnes en som heter mars og venus på sengekanten også... men den har jeg ikke lest.

Det er en del bra poenger i den boken. Men desverre virker det som om forfatteren har lagt seg på et tragisk lavpannet nivå i enkelte av situasjonsbeskrivelsene sine. Det gjør desverre at jeg ikke klarer å ta boken ordentlig seriøst, selv om den inneholder en del elementære fakta.

"........................"

Gjest Daisy

Det er en del bra poenger i den boken. Men desverre virker det som om forfatteren har lagt seg på et tragisk lavpannet nivå i enkelte av situasjonsbeskrivelsene sine. Det gjør desverre at jeg ikke klarer å ta boken ordentlig seriøst, selv om den inneholder en del elementære fakta.

"........................"

Jo, den er jo litt som du beskriver. Men likevel opplysende. Hvis man kan ta den for det den er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...