Gå til innhold

Får ikke orgasme ved slikking

Anbefalte innlegg

Gjest jensine - jenta

Jeg får ikke orgasme ved at kjæresten slikker meg, dessverre. Men det som er enda verre er at han maser om det! Han skjønner ikke hva han gjør galt, for tidligere har jo "alle" fått orgasme (høres ut som en verdensmester ikke sant?). Dette irriterer meg og det sårer meg, for det kan høres ut som det er MEg det er noe galt med, det er jo slik han fremstiller det, for selv er han en reser på å slikke mener han.

Jeg begynner nå å bli lei. Han gjør ingenting galt, det er faktisk veldig deilig, men jeg føler på et visst press. Jo oftere og mer ohan slikker meg, jo oftere og mer ligger jeg og tenker "jeg må komme, jeg må komme". Og da kommer jeg iallefall ikke.

Jeg elsker denne gutten, selvom det sikkert høres ut som jeg er sur for at han er litt "verdensmester" - og det ER jeg. For man ligger ikke der og skryter av at man har gitt en haug av andre damer orgasme med slikking. Det kunne han spart seg.

Jeg føler meg så dum.

Hva skal jeg si eller gjøre? det begynner å bli mer mas rundt den slikkingen enn det blir kos for meg.

MÅ jeg bare fake for ham til slutt eller? Det er jo uærlig da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140686-f%C3%A5r-ikke-orgasme-ved-slikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

24

• laguna1365380434

7

• damedame

5

• fuji1365380447

4

Mine tips: be ham slutte å si slikt. Ta en pause fra slikkinga og når du har fått det på avstand så kan du "tillate" det igjen.

Kan du høre at han nyter det? Går du "inn i opplevelsen"? Fysisk er det meste godt, men man må også huske å konsentrere seg om det emosjonelle. Være indrefokusert og fokusert på at du elsker og blir elsket.

Det han har gjort feil er å mase på deg... det er ikke lett å få orgasme ved slikking, spesielt ikke om du er vant til større "trykk"... tungen er tross alt myk og ikke like sterk som en finger. Noen trenger derfor at han tar over med en finger mot slutten eksempel.

Men når du føler dette presset, så stresser du, og venter bare på at tiden skal spole frem til når du får orgasme, og dermed nyter du det ikke skikkelig, og slapper ikke av...

Ond sirkel rett og slett...

petter smart

Jeg tror ikke du bør 'fake' en orgasme ved slikking. Det gjennomskuer han om han har 'litt' peiling.

Klarer du å gi deg selv orgasme? I så fall kan dere 'bygge videre' på den metoden?

Jeg er enig i at en ikke bør fake, men det virker ikke som denne gutten har særlig peiling på noe som helst.

Annonse

Gjest tatjekkin

Det han har gjort feil er å mase på deg... det er ikke lett å få orgasme ved slikking, spesielt ikke om du er vant til større "trykk"... tungen er tross alt myk og ikke like sterk som en finger. Noen trenger derfor at han tar over med en finger mot slutten eksempel.

Men når du føler dette presset, så stresser du, og venter bare på at tiden skal spole frem til når du får orgasme, og dermed nyter du det ikke skikkelig, og slapper ikke av...

Ond sirkel rett og slett...

Det du sier er jo direkte feil!

Veldig mange jenter får kun orgasme ved slikking, og de aller fleste kommer tross alt ved slikking, siden det da er veldig konsentrert nytelse for henne.

Bare fordi DU ikke kommer annet enn ved masse knaing med harde fingre vil ikke det si andre er sånn. Veldig mange kommer faktisk ved lette strøk med tunga også, du må prøve..

Gjest hardhendt

Veldig mange jenter får kun orgasme ved slikking, og de aller fleste kommer tross alt ved slikking, siden det da er veldig konsentrert nytelse for henne.

Bare fordi DU ikke kommer annet enn ved masse knaing med harde fingre vil ikke det si andre er sånn. Veldig mange kommer faktisk ved lette strøk med tunga også, du må prøve..

Det er nok veldig forskjellig! Jeg kommer av begge deler, men fortere når jeg selv betjener. rett og slett fordi jeg er vant til at jeg selv tar på meg hardt

For noen er det sånn og for andre ikke. Man hører kanskje mest om de som ikke klarer å komme ved slikking? Pluss de som KUN kommer ved slikking såklart...

Og jeg har selvfølgelig ikke sagt et ord om jeg kommer eller ikke ved slikking, men jeg kan røpe at du tar feil.

Gjest tatjekkin

For noen er det sånn og for andre ikke. Man hører kanskje mest om de som ikke klarer å komme ved slikking? Pluss de som KUN kommer ved slikking såklart...

Og jeg har selvfølgelig ikke sagt et ord om jeg kommer eller ikke ved slikking, men jeg kan røpe at du tar feil.

På deg høres det jo ut som jenter må ha et trykk på nøyaktig 550 g pr kvadrat centimeter, med bevegelser i akkurat rett hastighet og retning for å komme.

Enten så er du merkelig bygget, eller så har du en veldig ensidig måte å få deg selv til å komme på.

Cluet er nok å la partneren få gi en orgasme så en blir vant til andre måter å bli kost med, om en da ikk greier å variere selv..

Hvis en bare er vant til litt forkjellig kos burde det ikke være noe problem å komme av ulike stimuli. du er nok for ensidig både ved onani og ved sex om du må ha det "sånn og sånn" for å komme. Da blir det jo veldig kjipt da, siden du kun greier det selv og partneren ikke blir "bra nok"..

På deg høres det jo ut som jenter må ha et trykk på nøyaktig 550 g pr kvadrat centimeter, med bevegelser i akkurat rett hastighet og retning for å komme.

Enten så er du merkelig bygget, eller så har du en veldig ensidig måte å få deg selv til å komme på.

Cluet er nok å la partneren få gi en orgasme så en blir vant til andre måter å bli kost med, om en da ikk greier å variere selv..

Hvis en bare er vant til litt forkjellig kos burde det ikke være noe problem å komme av ulike stimuli. du er nok for ensidig både ved onani og ved sex om du må ha det "sånn og sånn" for å komme. Da blir det jo veldig kjipt da, siden du kun greier det selv og partneren ikke blir "bra nok"..

Dette svaret var vel ikke til meg?

Du forstår at vi her på dol prøver å sette seg inn i andres problemer, og finne mulige årsaker og løsninger på problemene vi måtte ha? Og da trenger vi ikke nødvendigvis å ha samme problemet selv, men å ha opplevd eller hørt om noe lignende, og kanksje også lært eller klart å løse dette.

Det er ikke jeg som har skrevet hovedinnlegget, men hun som har skrevet det har et problem, og jeg har kommet med en mulig årsak og mulig løsning på dette.

Gjest tatjekkin

Dette svaret var vel ikke til meg?

Du forstår at vi her på dol prøver å sette seg inn i andres problemer, og finne mulige årsaker og løsninger på problemene vi måtte ha? Og da trenger vi ikke nødvendigvis å ha samme problemet selv, men å ha opplevd eller hørt om noe lignende, og kanksje også lært eller klart å løse dette.

Det er ikke jeg som har skrevet hovedinnlegget, men hun som har skrevet det har et problem, og jeg har kommet med en mulig årsak og mulig løsning på dette.

Det var jo til deg selvsagt. Du har jo så ensidig løsninger på alle problemer. Og det virker på deg som damer har en måte å komem på, nemlig intesn gnikking på klitten av dem selv.

Det var jo til deg selvsagt. Du har jo så ensidig løsninger på alle problemer. Og det virker på deg som damer har en måte å komem på, nemlig intesn gnikking på klitten av dem selv.

Som sagt, når jeg svarer på et innlegg, så skriver jeg i forhold til hvordan hovedinnlegget er formulert... og som du kanskje har lest er overskriften her "får IKKE orgasme ved slikking", ergo ønsker hun måter å tilnærme seg dette på.

Du kunne jo kanskje komme med en løsning selv? Et svar til henne? Men svaret ditt er kanskje bare "får du ikke? haha, det får jeg!"

Annonse

Gjest nikkejtat

Innleggene dine er jo totalt borte vekke. Er du borte vekk?

Gjest tatjekkin

Som sagt, når jeg svarer på et innlegg, så skriver jeg i forhold til hvordan hovedinnlegget er formulert... og som du kanskje har lest er overskriften her "får IKKE orgasme ved slikking", ergo ønsker hun måter å tilnærme seg dette på.

Du kunne jo kanskje komme med en løsning selv? Et svar til henne? Men svaret ditt er kanskje bare "får du ikke? haha, det får jeg!"

Hvilke løsninger kommer du med da liksom? Du har jo et såpass sært sexliv hvor fingring av deg selv er det eneste som funker så du burde vel gå litt stille i dørene..

Gjest Liker du å bli slikket da?

Det er jo kanskje vesentlig om du klarer å slappe av og nyte at du blir slikket? Dersom du har hemninger og egentlig ikke liker at han slikker deg, så er det vel vanskelig både og nyte og komme. Jeg elsker å bli slikket og kommer hver gang. Det er skikkelig deilig synes jeg og er overbevist om at det er derfor jeg kommer så "lett" som jeg gjør.

Gjest tatjekkin

Har jeg? Da tror jeg du har misforstått.

Det er jo det eneste rådet du noensinne kommer med da. At jentene skal fingre seg selv.

Burde det ikke heller anbefales å snakke med partneren, vise ham hva en liker, lære ham opp til å få en til å komme? Og motsatt. Sånn at man kan gi hverandre nytelse istedenfor å måtte ordne seg selv?

Det er jo det eneste rådet du noensinne kommer med da. At jentene skal fingre seg selv.

Burde det ikke heller anbefales å snakke med partneren, vise ham hva en liker, lære ham opp til å få en til å komme? Og motsatt. Sånn at man kan gi hverandre nytelse istedenfor å måtte ordne seg selv?

Skjønner ikke hvorfor du blir så provosert av rådet om å hjelpe til selv under samleie? Kan jo være en fin variasjon det, så ikke mannen får alt ansvaret hver gang. Jeg har aldri sagt at dette er det eneste som funker for meg, men om så skulle være, hadde det da spilt noen rolle?

Fine råd du også gir, skriv det under hovedinnlegget isteden, og ikke til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...