Gå til innhold

Får ikke orgasme ved slikking

Anbefalte innlegg

Snilens råd er ett av mange.

Hvis man irriterer seg over at hun gir samme råd (som ovenikøbet er godt) til de som ber om råd, så tror jeg man skal logge ut fra dol, eller lese andre tråder.

--

No hard feelings.

Siden hun som laguna så fint sa det misjonerer for dette er det jo fort gjort at jenter tror dette er måten det "skal" gjøres på, og at de derfor lar gutten "slippe" å gjøre noe. Mange liker helt sikkert ikke snilens metode heller, for den er jo litt kjip da..

Det er viktig at man koser MED hverandre under sex synes jeg. Ikke bare konsentrerer seg om SIN egen nytelse. Sex blir bra når det viktigste er å glede den andre, og begge føler det likt. Da får jo begge det maksimalt deilig også.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

24

• laguna1365380434

7

• damedame

5

• fuji1365380447

4

Siden hun som laguna så fint sa det misjonerer for dette er det jo fort gjort at jenter tror dette er måten det "skal" gjøres på, og at de derfor lar gutten "slippe" å gjøre noe. Mange liker helt sikkert ikke snilens metode heller, for den er jo litt kjip da..

Det er viktig at man koser MED hverandre under sex synes jeg. Ikke bare konsentrerer seg om SIN egen nytelse. Sex blir bra når det viktigste er å glede den andre, og begge føler det likt. Da får jo begge det maksimalt deilig også.

Jeg ønsker ikke å gå inn i en diskusjon om hva som er best å gjøre i senga, men jeg synes at snilens råd må la få stå som det er. At hun "misjonerer" for det kan vel ha en sammenheng med at hun blir "forfulgt" for det? Hun vil vel forsvare seg, hun som alle andre.

Hvis alle ga sitt råd, kan innsender selv velge og vrake mellom de svarene som gis, og selv vurdere hva som passer best for seg selv.

Nå skal jeg logge ut.

Ha en flott dag.

Det er ikke det at du sier det er lov, mer blokkerte enn at folk skjønner at det er lov er vel ikke folk her inne? Eller hvor dårlig tror du om folk?

Poenget mitt er at i din verden er fingre seg selv det eneste ene og det eneste tipset du gir jenter. Akkurat som det å lære opp kjæresten til å kjenne kroppen ikke er noe alternativ. Høres bare så vanvittig ensporet ut.

Søk på nicket mitt og les alle innleggene mine du. Svært mange handler om å lære hverandre å kjenne, og å si ifra hva man liker og ikke liker. Selv i denne tråden

MEN, svært mange jenter tør ikke å ta på seg selv under sex-akten. De tror ikke kjæresten tenner på det, og de tror han vil føle seg utilstrekkelig. For jenter som ikke får orgasme under sexakten i det hele tatt, men får orgasme når de onanerer, så kan dette være en flott måte å starte på. Nettopp fordi de kan venne seg til å få orgasme sammen med partneren, og partneren kan oppleve at kjæresten får orgasme sammen med ham. Kanskje vil dette inspirere ham til å forsøke å gi henne det, og kanskje vil han også snappe opp noen tips når han ser hvordan hun gjør det.

For noen er dette den eneste måten de kan få orgasme under samleie på, for andre er dette en måte å avveksle på, de gangene mannen ikke behøver å ha hele ansvaret. Noen ganger er det deilig for mannen "å bare ligge der og ta imot" også vet du...

Om det virker på meg som at dette er noe alle MÅ gjøre, så virker det på deg som at dette er noe man absolutt IKKE må gjøre... Det finnes en mellomting vet du.

Savner fortsatt direkte sitater.

Nåja.. Da må jeg også bryte inn her, har også fulgt med på diskusjonen her, og jeg tror jeg skjønner hva tatjekkin mener.

Jeg synes også at snilen er relativt ensporet når det kommer til sexråd.Det er nå en ting.

Jeg reagerer mer på at det liksom skal være så grådig kontroversielt.

For det er det ikke,

Ihvertfall ikke i min verden. Ei heller tror jeg det er noen universaløsning på alle sexproblemer, hvilket det kan se ut til at noen mener.

Det er vel heller en måte å få alle sider ved en sak dekket på. Og da er dette en av temaene som sjelden blir nevnt. Lite vits å ramse opp det samme som andre har svart, eller som innsenderen allerede har nevnt.

Og disse diskusjonene viser jo faktisk at det ER kontoversielt. Og jeg mener faktisk ikke dette er det eneste som fungerer, men at det i noen sammenhenger kan være verdt å forsøke som et supplement i det minste. Eller som en "nødløsning" når gutten har gitt opp... så kan man kanskje slappe av og nyte sexlivet, istedenfor å stresse så fælt med at han skal gi henne denne orgasmen.

Regner liksom med at flere kaster seg på de fleste diskusjonene jeg, og at ikke mitt svar skal bli stående som noe slags entydig eneste svar. En sak, flere sider, flere nick.

Jamenherregudamann :)

Om hun gir de samme rådene gang på gang, så er jo det fortsatt er råd. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se hva som er galt med det. Det er jo forskjellige mennesker som stiller spørsmål, antar jeg. Og at snilen gir dem alle det samme tipset er vel ok?

Nå har ikke jeg merket meg ved hvilke tips snilen gir, slik at det er klart. Går ut fra at det stemmer det du skriver.

Jeg har imidlertid merket meg at snilen har blitt "forfulgt" et par ganger, og det synes jeg er en uting.

Det interessante er såklart at det kun er de gangene jeg gir denne typen råd. Og gjerne ikke som det eneste rådet, men som et av mange i en rekke, så får jeg slike hissige tilbakemeldinger.

Gir jo til tider mengder av råd, så det er klart jeg gjentar meg selv, spesielt når problemstillingen er stort sett den samme. Men når det er denne typen råd som fører til lange tråder, så er det klart det blir lagt merke til, og det blir dermed "varemerket" mitt...

Lar meg ikke avskrekke av å nevne dette likevel da, men forsøker såklart å belyse alle sider. Vil på ingen måte oppmuntre til "late" menn heller, som kun lar jenta ta ansvaret selv. Poenget er jo å veksle på, og variere litt, og kanskje også lette presset.

Og for noen fungerer en ting, for andre noe helt annet. Men det vet man jo ikke før man har prøvd ut litt ulike teknikker...

Jeg ønsker ikke å gå inn i en diskusjon om hva som er best å gjøre i senga, men jeg synes at snilens råd må la få stå som det er. At hun "misjonerer" for det kan vel ha en sammenheng med at hun blir "forfulgt" for det? Hun vil vel forsvare seg, hun som alle andre.

Hvis alle ga sitt råd, kan innsender selv velge og vrake mellom de svarene som gis, og selv vurdere hva som passer best for seg selv.

Nå skal jeg logge ut.

Ha en flott dag.

Takk, du har selvfølgelig helt rett! :)

Annonse

Hart du i det hele tatt prøvd å lære ham det da?

Er jo mye bedre om man slipper å onanerer seg selv til orgasme hver gang man har sex da.

Jeg mener selvfølgelig heller ikke at dette er løsningen "hver gang", bare for å få sagt det. Så sant man ikke foretrekker det da. Det er jo opp til hver enkelt såklart.

Nei, for all del.

Jeg har bare ikke kunnet unngå å bite meg merke i det, og jeg synes det blir noe misjonerende over det, og jeg må innrømme at jeg synes det er pussig, og at jeg mang en gang har stilt meg litt tvilende.

Selv om jeg er langt fra noen sexolog, tror jeg dog ikke at en,nødvendigvis blir en bedre elskerinne og person, om man bare har sex med seg selv oftere.(eller sjeldnere, for den saks skyld.)

Og, som sagt : det er ikke verken sjokkerende eller kontro. Og det blir det presentert som, synes jeg.

Og, det er ikke alltid relevant heller. (selvom det kanskje var det nå.)

Men for all del, det er sikkert velment.

:-)

En litt artig detalj. Om du leser hovedinnlegget mitt, altså svaret jeg opprinnelig gav på dette hovedinnlegget. Så nevnte jeg ikke dette med ett eneste ord. Det eneste jeg skrev var at det kunne være en ide at HAN hjalp til med en finger, mot slutten av oralsexen. At hun kanskje trengte litt hardere trykk mot slutten, siden en tunge for noen blir litt for myk. Er vel endel som trenger økt trykk mot slutten, økt intensitet for å "bikke over".

Med tid og øvelse kan det såklart hende hun vil få orgasme kun av at han slikker henne også, men for å lette litt på presset foreslo jeg dette som noe hun burde forsøke. Altså ikke onanere seg selv, men at han varierte med en finger i tillegg til tunge.

Om dette er noe innsenderen allerede har prøvd vet jeg ikke, for hun har vel ikke svart på noen av innleggene på denne tråden...

Og uansett er det jo temmelig turn-off å høre at "alle andre jeg har slikket har kommet med en gang"... om ikke det er press så vet ikke jeg.

laguna1365380434

Det er vel heller en måte å få alle sider ved en sak dekket på. Og da er dette en av temaene som sjelden blir nevnt. Lite vits å ramse opp det samme som andre har svart, eller som innsenderen allerede har nevnt.

Og disse diskusjonene viser jo faktisk at det ER kontoversielt. Og jeg mener faktisk ikke dette er det eneste som fungerer, men at det i noen sammenhenger kan være verdt å forsøke som et supplement i det minste. Eller som en "nødløsning" når gutten har gitt opp... så kan man kanskje slappe av og nyte sexlivet, istedenfor å stresse så fælt med at han skal gi henne denne orgasmen.

Regner liksom med at flere kaster seg på de fleste diskusjonene jeg, og at ikke mitt svar skal bli stående som noe slags entydig eneste svar. En sak, flere sider, flere nick.

Jeg tror du misforstår litt. Jeg tror ikke diskusjonene viser at det er kontroversielt, men at de viser at folk (hvertfall jeg;))reagerer litt på at du presenterer det som det.

Det blir liksom så selvinnlysende, ELLER helt på siden. Hvertfall noen ganger.

Det blir som om å forklare, med masse omph og styr at babyen kommer fra magen til mor f.eks. Et eksempel på noe de fleste vet.

Eller så blir det goddag mann -økseskaft!

Jeg er f.eks overbevist om at grønnsaker er godt for en og at øl er godt. I tillegg tror jeg at det sikkert kan være sunt å onanere, alene eller med selskap.

Allikevel besvarer ikke dette alle stilte spørsmål i verden.(sånn satt på spissen)

Dessuten har jeg intrykk av at det eneste virkelig kontroversielle en kan bedrive i senga for tiden er å komme i misjonærstillingen.;) DET er freakshow, det;)

Jeg tror du misforstår litt. Jeg tror ikke diskusjonene viser at det er kontroversielt, men at de viser at folk (hvertfall jeg;))reagerer litt på at du presenterer det som det.

Det blir som om å forklare, med masse omph og styr at babyen kommer fra magen til mor f.eks. Et eksempel på noe de fleste vet.

Jeg er f.eks overbevist om at grønnsaker er godt for en og at øl er godt. I tillegg tror jeg at det sikkert kan være sunt å onanere, alene eller med selskap.

Allikevel besvarer ikke dette alle stilte spørsmål i verden.(sånn satt på spissen)

Dessuten har jeg intrykk av at det eneste virkelig kontroversielle en kan bedrive i senga for tiden er å komme i misjonærstillingen.;) DET er freakshow, det;)

Bra sagt, og helt ening med deg laguna!

Gjest tatjekkin

Søk på nicket mitt og les alle innleggene mine du. Svært mange handler om å lære hverandre å kjenne, og å si ifra hva man liker og ikke liker. Selv i denne tråden

MEN, svært mange jenter tør ikke å ta på seg selv under sex-akten. De tror ikke kjæresten tenner på det, og de tror han vil føle seg utilstrekkelig. For jenter som ikke får orgasme under sexakten i det hele tatt, men får orgasme når de onanerer, så kan dette være en flott måte å starte på. Nettopp fordi de kan venne seg til å få orgasme sammen med partneren, og partneren kan oppleve at kjæresten får orgasme sammen med ham. Kanskje vil dette inspirere ham til å forsøke å gi henne det, og kanskje vil han også snappe opp noen tips når han ser hvordan hun gjør det.

For noen er dette den eneste måten de kan få orgasme under samleie på, for andre er dette en måte å avveksle på, de gangene mannen ikke behøver å ha hele ansvaret. Noen ganger er det deilig for mannen "å bare ligge der og ta imot" også vet du...

Om det virker på meg som at dette er noe alle MÅ gjøre, så virker det på deg som at dette er noe man absolutt IKKE må gjøre... Det finnes en mellomting vet du.

Savner fortsatt direkte sitater.

du sier jo selv søk på nicket ditt så hvorfor ikke gjøre det selv for å se hva jeg mener? Jeg har ikke noe behov for å søke på deg og måtte lese dine innlegg igjen for å vise deg hva du selv har sagt..

du har et universalråd du.. ta på deg selv, akkurat som dette sikkert ikke er noe de har prøvd. Poenget er vel i de fleste tilfeller at de gjerne vil komme på andre måter enn å ta på seg selv, hvordan de skal få til samspillet.

Annonse

Hmm... hva snakker vi om nå? Å onanere sammen og å onanere alene? Dette er vel noe helt annet enn å holde en finger mot klitoris mens mannen støter inn i en og man bikker det siste hakket over.

Var som sagt aldri min intensjon å diskutere dette i denne tråden. Var ikke jeg som tok opp dette temaet.

Kanskje ikke kontroversielt, men en god grunn til å nevne det blant andre måter å oppnå orgasme under samleie på.

du sier jo selv søk på nicket ditt så hvorfor ikke gjøre det selv for å se hva jeg mener? Jeg har ikke noe behov for å søke på deg og måtte lese dine innlegg igjen for å vise deg hva du selv har sagt..

du har et universalråd du.. ta på deg selv, akkurat som dette sikkert ikke er noe de har prøvd. Poenget er vel i de fleste tilfeller at de gjerne vil komme på andre måter enn å ta på seg selv, hvordan de skal få til samspillet.

Les svaret jeg kom med under hovedinnlegget en gang til. Om dette er mitt universalråd. Hvorfor nevnte jeg det da ikke i denne tråden, før du kom trekkende med det?

Hva med å komme med flere eksempler da istdenfor kun det ene du kan? Eller vet du ikke om flere ting som kan prøves?

Det virker ikke slik..

Virker som du har lest ett innlegg av meg en gang, og hengt deg opp i det. For så å vente på en sjanse på å hetse meg for dette. Bare synd du valgte en tråd der jeg ikke nevnte dette med ett ord engang...

OG jeg kommer alltid med flere tips, prøver dog å utelate de som allerede har kommet lenger ned i tråden.

Gjest laila margrete

Hmm... hva snakker vi om nå? Å onanere sammen og å onanere alene? Dette er vel noe helt annet enn å holde en finger mot klitoris mens mannen støter inn i en og man bikker det siste hakket over.

Var som sagt aldri min intensjon å diskutere dette i denne tråden. Var ikke jeg som tok opp dette temaet.

Kanskje ikke kontroversielt, men en god grunn til å nevne det blant andre måter å oppnå orgasme under samleie på.

Du kan da ikke mene at det å holde en finger mot klitten er kontroversielt??

Det er jo nærmest det mest vanlige man gjør i senga ved siden av det å faktisk pule.

Det er ikke noe råd, det er noe alle vet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...