Gå til innhold

Får ikke orgasme ved slikking

Anbefalte innlegg

Du kan da ikke mene at det å holde en finger mot klitten er kontroversielt??

Det er jo nærmest det mest vanlige man gjør i senga ved siden av det å faktisk pule.

Det er ikke noe råd, det er noe alle vet!

I dette forumet finnes det faktisk ikke noe "det alle vet". Noen ganger er de enkleste råd de beste. Og siden vi vet så lite om innsenderen, annet enn det som står i hovedinnlegget, så er det ofte greit å komme med råd av ulik "vansklighetsgrad".

Og det har flere ganger vært innlegg her der jenta har klaget på at gutten nekter henne å ta på seg selv under samleie, eller omvendt, at gutten klager på at jenta ikke tør ta på seg selv under samleie... så det er helt klart forskjell på oss, på hva vi ser på som vanlig og ikke.

Men det stemmer ikke at jeg gir dette rådet til alle og enhver, og at det er det eneste rådet jeg gir. Har ikke gitt det i denne tråden engang, som egentlig burde handle om det å fake orgasme eller ikke. (Og det å dumpe en gutt som skryter av de andre damene han har hatt sex med eller ikke.)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

24

• laguna1365380434

7

• damedame

5

• fuji1365380447

4

laguna1365380434

Begynner du også nå? Jaha? Kan du vennligst gi et eksempel der jeg ikke har brydd meg om det?

Nei. For at det gidder jeg ikke å søke etter, for det var ikke så jævlig viktig.

Men jeg har lagt merke til det flere ganger.

Det er sikkert fantastisk ment, men jeg mener, som sagt at det ofte ikke passer allikevel.

IKKE fordi temaet er kontroversielt!

Jeg mener at det er patroniserende(? er det et ord? hm, finner ikke noe godt ord. vel) å teskje fore folk med ting de etter all sannsynlighet vet fra før.

Folk flest VET at en kan få rare følelser i tissen når de tar på den, ser du!;)

Gjest laila margrete

I dette forumet finnes det faktisk ikke noe "det alle vet". Noen ganger er de enkleste råd de beste. Og siden vi vet så lite om innsenderen, annet enn det som står i hovedinnlegget, så er det ofte greit å komme med råd av ulik "vansklighetsgrad".

Og det har flere ganger vært innlegg her der jenta har klaget på at gutten nekter henne å ta på seg selv under samleie, eller omvendt, at gutten klager på at jenta ikke tør ta på seg selv under samleie... så det er helt klart forskjell på oss, på hva vi ser på som vanlig og ikke.

Men det stemmer ikke at jeg gir dette rådet til alle og enhver, og at det er det eneste rådet jeg gir. Har ikke gitt det i denne tråden engang, som egentlig burde handle om det å fake orgasme eller ikke. (Og det å dumpe en gutt som skryter av de andre damene han har hatt sex med eller ikke.)

Det rådet blir omtrent like godt som å svare på et spørsmål fra en som ikke får orgasme : har du prøvd sex?

Jeg kan ikke huske å ha sett så mange innlegg fra folk som blir nektet å ta på seg selv, eller gutter som vil at jenta skal gjøre det.

Nei. For at det gidder jeg ikke å søke etter, for det var ikke så jævlig viktig.

Men jeg har lagt merke til det flere ganger.

Det er sikkert fantastisk ment, men jeg mener, som sagt at det ofte ikke passer allikevel.

IKKE fordi temaet er kontroversielt!

Jeg mener at det er patroniserende(? er det et ord? hm, finner ikke noe godt ord. vel) å teskje fore folk med ting de etter all sannsynlighet vet fra før.

Folk flest VET at en kan få rare følelser i tissen når de tar på den, ser du!;)

Ok, da lover jeg å nevne det igjen, under et innlegg der jeg føler det passer seg, og så kan dere hetse meg litt for at jeg nevner det da isteden. Det blir for dumt i en tråd der jeg ikke har nevnt det med ett ord. (Ikke HADDE nevnt det iallfall...)

Det rådet blir omtrent like godt som å svare på et spørsmål fra en som ikke får orgasme : har du prøvd sex?

Jeg kan ikke huske å ha sett så mange innlegg fra folk som blir nektet å ta på seg selv, eller gutter som vil at jenta skal gjøre det.

Jada, jeg kan sikkert være trodende til å svare en som sier at hun ikke liker samleie, til å spørre om hun har prøvd misjonærstillingen også. Kun ved å spørre kan vi nærme oss et svar som passer til vedkommende vet du, vanskelig når vi ikke aner hva hun allerede har prøvd. Så er selvsagt vedkommende i full stand til å svare "takk, men det har jeg prøvd". Så vet vi det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...