Gå til innhold

Gaver fra kjæresten...

Anbefalte innlegg

Gjest petronelle bjeffer

Pleier dere sånn plutselig og helt uventet å få gaver fra kjæresten? Eller gi bort til kjæresten?

I tilfelle hva og hvor dyrt?

Jeg fikk plutselig et smykke av kjæresten til nærmere 1000 kr en helt anlig da. Han sa han ville gi meg det fordi han var glad i meg.. Ble jo glad, men følr jg må gjøre gjengjeld eller noe..

Er dere gutter like glad i gaver som oss jenter og hva liker dere i tilfelle å få?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140725-gaver-fra-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er dårlig med blomster men kjempeflink med gaver. Han har hele tiden hatt bedre råd enn meg og kjøpt smykker, klær etc. som jeg selv ikke har hatt råd til. Jeg har vist min takknemlighet og vist ham ære med å bruke klær og smykker når vi har vært ute sammen. Det setter han veldig pris på. Jeg har ikke kjøpt tilsvarende igjen til han for da er det helt poengløst for ham å gi meg en gave, og dessuten har jeg ikke råd til å matche det. I stedet lager jeg spesielle kosekvelder med pent dekket bord, planlegger koselige kvelder med venner, stryker noen ekstra skjorter, gjør litt ekstra i hus og hage o.s.v. Ting som han ikke har lyst og tid til å gjøre, mengsom han setter pris på blir gjort. Dessuten koster det ikke meg så mye, kun en ekstra innsats, og det gjør man gjerne for sin kjære...! Nyt gavene og ikke prøv å kjøpe det samme tilbake, men gjøre noe tilbake er min anbefaling.

Gjest særingen

Jeg liker ikke å få gaver fra kjæresten min.. Da føler jeg at jeg skylder han noe tilbake, og hvis jeg sier nei til å bli med på noe en dag eller ha sex en dag, får jeg utrolig dårlig samvittoghet, og kan bli med på det bare pga det.. han har tross alt brukt tid og penger på meg, da kan han jo vente noe tilbake! Selv om han sier han IKKE venter noe tilbake i det hele tatt, tenker jeg sånn.. Vi har faktisk hatt et par krangler om dette, så nei, jeg liker ike gaver!

Jeg er den som ofte gir impulsgaver både til gubben min og venninner ellers. Trenger ikke være noe dyrt da. Og jeg gjør det ikke for at de skal gi meg noe tilbake, men av den enkle grunn at jeg har lyst til å glede. Det er impulsgaver som f.eks når jeg finner et fint skjerf som passer perfekt til den blusen søster'n kjøpte seg forrige uke etc... Eller kjøper med meg en ekstra boks med snus til gubben når jeg er på butikken....

Kan hende gavene hadde blitt dyrere dersom telefonen fra Hamar hadde nådd gjennom til meg i dag (håpe håpe.....)

Gjest Orphan

Jeg liker ikke å få gaver fra kjæresten min.. Da føler jeg at jeg skylder han noe tilbake, og hvis jeg sier nei til å bli med på noe en dag eller ha sex en dag, får jeg utrolig dårlig samvittoghet, og kan bli med på det bare pga det.. han har tross alt brukt tid og penger på meg, da kan han jo vente noe tilbake! Selv om han sier han IKKE venter noe tilbake i det hele tatt, tenker jeg sånn.. Vi har faktisk hatt et par krangler om dette, så nei, jeg liker ike gaver!

Jeg skjønner deg godt. Så du er ikke helt alene om å være sær.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...