Gå til innhold

Andre som skal ha forsøk i mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Juli32

Jeg satser på egguttak i mai. Skal ha kort regime - begynner rett på Puregon ca dag 3 i menssyklus. Hindre spontan eggløsning vha Cetrotide-sprøyter.

Andre som skal ha kort regime? Hvorfor er det ikke flere som gjør det? Slippe nesespray - og hele behandlingen tar ca 14 dager...

Bare lurer! ;-)

Dette er forresten søskenforsøk, har en gutt på 15 mnd - brukte kort regime også den gangen. Så det funker!!

Lykke til alle prøvere!

Gjest snartnr2

Jeg satser på egguttak i mai. Skal ha kort regime - begynner rett på Puregon ca dag 3 i menssyklus. Hindre spontan eggløsning vha Cetrotide-sprøyter.

Andre som skal ha kort regime? Hvorfor er det ikke flere som gjør det? Slippe nesespray - og hele behandlingen tar ca 14 dager...

Bare lurer! ;-)

Dette er forresten søskenforsøk, har en gutt på 15 mnd - brukte kort regime også den gangen. Så det funker!!

Lykke til alle prøvere!

Hei!

Jeg har ikke hørt om det en gang! Hvorfor orienteres vi ikke om dette av lege/sykehus? Hvordan ble du klar over dette alternativet?

Vi skal ha tradisjonelt forsøk, med nedregulering og full pakke. Kanskje jeg bør undersøke om også jeg kan benytte det du kaller kort regime?

Lykke til - uansett! Håper vi blir lykkelige januar-mammaer i -05.

Annonse

Gjest snartnr2

Vi skal ha nå i april, rett etter påske skal vi til Haugesund på vårt 3. (4.) forsøk, jeg er begynt med sprai og har det ikke like lett alle dager, men hva går vi ikke i gjennom for att vi skal lykkes. dere får ha lykke til. Hilsen

Også vi skal til Haugesund, men som sagt ikke før i begynnelsen av mai. Nei, det er store påkjenninger. Ingen tvil om det. Kjenner at jeg gruer til nytt forsøk. Vi hadde to forsøk før vi lyktes forrige gang. Nå har vi hatt ett vanlig IVF-forsøk og ett med tinte egg. Så dette blir det 2 eller 3 alt etter som du ser det.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...