Gå til innhold

ville du ønsket å vite?

Anbefalte innlegg

Gjest nåværende og forhenværende

Hvis "din kjære" har hatt et kort og overfladisk, dog ikke helt følelsesløst (seksuelt) forhold til en kollega før dere to ble sammen, ville du ønsket å vite om dette, eller forbli lykkelig uvitende?

Ville du ansett kollegaen som en "trussel" mot forholdet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140754-ville-du-%C3%B8nsket-%C3%A5-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sansara

Jeg ville nok ikke likt å vite om det nei.

Ellers tror jeg ikke jeg ville sett på vedkommende som en trussel dersom han i en eller annen sammenheng presenterte meg for henne.

Uansett, det er jo ikke behagelig å vite at han er på jobb med sin ex-elskerinne dersom man ikke er helt sikker på sin kjære.

Gjest nåværende og forhenværende

Jeg ville nok ikke likt å vite om det nei.

Ellers tror jeg ikke jeg ville sett på vedkommende som en trussel dersom han i en eller annen sammenheng presenterte meg for henne.

Uansett, det er jo ikke behagelig å vite at han er på jobb med sin ex-elskerinne dersom man ikke er helt sikker på sin kjære.

Takk for svaret ditt.

Min første tanke er å ikke fortelle om dette, men det føles ikke helt riktig det heller da ---.

Gjest annekristiansen

Takk for svaret ditt.

Min første tanke er å ikke fortelle om dette, men det føles ikke helt riktig det heller da ---.

LA VÆRE. ikke vits å fortelle noe i det hele tatt. hvorfor skape bølger når havet er rolig. Det bølger mulig inni deg men vil du skyve fra deg disse bølgene over på den andre parten...? blir det bedre av den grunn? Jeg bare spør?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...