Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere

Skulle visst bli veldig spennende denne gangen. Begynte med litt rosa utflod på mandag, men etter flere positive hjemmetester + positiv og veldig fint blodprøve onsdag slo jeg meg litt til ro. men har fortsatt litt rødlig/brun (varierer litt) utflod er jeg litt bekymret. Har ikke vondt og det er ikke mye. Tok en test til i dag som var kanskje svak svak positiv med mye godvilje.Så nå skjønner jeg ingenting. Jeg fikk svaret fra blodprøven i går og de var så positive på sykehuet, men nå lurer jeg på om det har gått galt likevel. Men da trodde jeg jeg skulle blødd mye mer + hatt smerter. Det er ikke en vanlig mens dette?? Jeg får vel bare vente å se. Noen med erfaringer?

klem fra zabo, som fortsatt håper det beste........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140787-usj-s%C3%A5-rart-dette-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du satt inn mer enn et egg da? Jeg hadde noen dager hvor jeg blødde skikkelig men det var ikke vondt og regner med at det var det andre egget som kom. Men jeg var innmari redd og lå rett ut i senga i nesten en uke.

hei

jeg har bare satt inn 1 egg. Fikk gratulasjonsbrev i dag fra sykehuset om at blodprøven viste 122 (på onsdag), og det er visst bra. Men siden grav.testen nå er negativ så tror jo jeg at det har gått galt, men har jo ikke blødd mye?? Får kontakte sykehuset på mandag. Fælt å gå med denne uvissheten....

hei

jeg har bare satt inn 1 egg. Fikk gratulasjonsbrev i dag fra sykehuset om at blodprøven viste 122 (på onsdag), og det er visst bra. Men siden grav.testen nå er negativ så tror jo jeg at det har gått galt, men har jo ikke blødd mye?? Får kontakte sykehuset på mandag. Fælt å gå med denne uvissheten....

Jeg forstår at det er grusomt og vente helt til mandag.

Jeg har gjort det i Sverige så jeg har gått gjennom helt andre rutiner. Dessuten er det over 8 år siden.

Jeg håper virkelig at det går din vei og at alt er som det skal.

Det at blodprøven viste 122 var jo en kjempefin verdi. Det skal jo ta en stund før du har all HCG ute av kroppen.

Men nå er dette skrevet for noen dager siden, og da må jeg jo spør hvordan det har gått med deg? Jeg hadde også blødning, men noen kaller det festeblødning og noen kaller det for at det andre egget har forsvunnet.

Er du enda i tvil og ikke vet mer enn du gjorde, så ta en tur til legen, og få tatt en ny HCG-prøve, det er fort gjort det og da får du et bestemt svar på om alt er ok...tenke seg til at den verdien skal nesten dobles for annen hver dag om jeg husker riktig. Lykke til

Det at blodprøven viste 122 var jo en kjempefin verdi. Det skal jo ta en stund før du har all HCG ute av kroppen.

Men nå er dette skrevet for noen dager siden, og da må jeg jo spør hvordan det har gått med deg? Jeg hadde også blødning, men noen kaller det festeblødning og noen kaller det for at det andre egget har forsvunnet.

Er du enda i tvil og ikke vet mer enn du gjorde, så ta en tur til legen, og få tatt en ny HCG-prøve, det er fort gjort det og da får du et bestemt svar på om alt er ok...tenke seg til at den verdien skal nesten dobles for annen hver dag om jeg husker riktig. Lykke til

hei

Jeg skal ta ny blodprøve i morgen, for sykehuset anbefalte det, men jeg er dessverre sikker på at det gikk galt denne gangen. Jeg blødde ikke mye, men kjenner a det er noe forandret lissom. Jeg satt bare inn et egg, så det var ikke et som løsnet. Det som er rart er at hcg nivået sank så fort. men jeg får høre hva sykehuset sier når jeg får resultatet. Men vi forbereder oss på å prøve en gang til med de eggene vi frøs ned. Heldigvis har vi de, så er det litt lettere å motivere seg for et nytt forsøk. Vil jo gjerne at lilletulla vår skal få et søsken. Hun er litt over 2. Holder du på med et forsøk nå?

klem zabo

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...